TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 8.8.2024.
Kada kreiramo interijer koji će odražavati naš karakter i estetiku kako bi ga pretvorili u omiljenu oazu, važno je obratiti pažnju na detalje.
Upravo su detalji oni koji čine razliku od interijera do interijera i uz pomoć kojih možemo kreirati prostor koji je autentičan, sofisticiran i stiliziran po uzoru na one kakve gledamo na naslovnicama magazina. Osim toga, ukrasi će sve elemente interijera s lakoćom povezati u harmoničan prostor u kojem rado provodimo vrijeme.
Foto: Lemon Lab
S vama dijelimo još jedan dizajnerski brend koji će u svaki kutak doma, ureda ili javnog prostora unijeti dašak prirodne ljepote i sofisticiranog dizajna – savršenu kombinaciju koja se krije u svim komadima brenda KAMART.
KAMART je bh. brend koji kroz ukrase izrađene od kamena spaja estetiku i funkcionalnost. Tako uz nekoliko detalja poput držača za knjige, elegantnih zdjela ili svijećnjaka, možete kreirati prostor koji odiše tradicijom i suvremenom estetikom u isto vrijeme.
Foto: Anna Lukenda
Foto: Anna Lukenda
Prirodne nijanse kamena od kojeg su komadi izrađeni, a koje variraju od svijetlo krem do zlatno - bež te jedva vidljive linije i mrlje, daju mu elegantan i prirodan izgled. Stoga je svaki komad idealan za sofisticirane dizajnerske interijere, ali i minimalistički uređen dom koji stavlja fokus na detalje koji sa sobom nose posebnu priču.
Rođen u Bosni i Hercegovini, KAMART je brend koji spaja lokalnu tradiciju i suvremeni dizajn. Pod stručnim vodstvom arhitektice Ivane Krilić, osnivačice i voditeljice arhitektonskog ureda STUDIO 21, KAMART donosi kolekciju elegantnih kamenih ukrasa izrađenih s ljubavlju i posvećenošću. Tradicija i bogato naslijeđe koje donosi Hercegovina, utkani su u svaki ovaj komad koji priča o trajnosti i ljepoti.
Ivana Krilić, arhitektica i osnivačica brenda KAMART
Foto: Anna Lukenda
”Inspiracija za KAMART proizašla je iz želje da se povežu tradicija i suvremenost. Hercegovina, sa svojim bogatim nasljeđem i prirodnim ljepotama, pruža savršenu pozadinu za razvoj brenda koji cijeni autentičnost i kvalitetu. Naši proizvodi predstavljaju spoj prošlosti i sadašnjosti, gdje svaki komad kamena priča svoju priču, prenoseći jedinstvenu energiju i karakter.” – komentira arhitektica Ivana Krilić.
KAMART se uz autentičnost i kvalitetu ponosi i svojom filozofijom održivosti i ekološke osviještenosti. Za prvu kolekciju, Ivana je birala mostarski kamen miljevinu, visokokvalitetni vapnenac iz lokalnog kamenoloma Mukoša pored Mostara koji se s lakoćom oblikuje i pretvara u unikatne arhitektonske i ukrasne elemente. Osim toga, koristeći kamen koji dolazi iz lokalnih izvora, smanjuje se ugljični otisak i podržava lokalna ekonomija.
Foto: Lemon Lab
Foto: Lemon Lab
Ovaj kamen, poznat po svojoj povijesnoj i kulturnoj vrijednosti, korišten je u izradi značajnih građevina poput Starog mosta u Mostaru i Vijećnice u Sarajevu. Uz njega, za neke buduće kolekcije, arhitektica planira uvrstiti i druge vrste kamena, od pažljivo odabranih uvoznih izvora, zadržavajući autentičnost i kvalitetu izrade, unoseći pri tome raznolikost u ovaj brend.
Kada pričamo o interijerima, znamo da se uz materijale i boje uvijek veže i tekstura koja će unijeti posebnu dinamiku, eleganciju, sjaj ili odvažni element u prostor.
To je još jedna dimenzija po kojoj se ističe svaki komad brenda KAMART, koji se izrađuju procesom obrade kamena kombinirajući zanatsko umijeće s modernom tehnologijom, osiguravajući minimalan otpad i maksimalnu efikasnost. Proizvodi nisu tretirani kemijskim premazima, što im omogućuje da zadrže svoju prirodnu ljepotu i teksturu.
Foto: Anna Lukenda
Foto: Anna Lukenda
Dizajn vizualnog identiteta kreirala je istaknuta bh. dizajnerica Anna Lukenda. Realizaciju cjelokupne online kampanje potpisuje kreativna Lemon Lab agencija.
Istražite ovu izvanrednu kolekciju na web stranici brenda ili na Instagramu i otkrijete kako KAMART može unijeti dašak autentičnosti i sofisticiranosti u vaš dom.
Foto: Anna Lukenda
* * *
Naslovna fotografija: Lemon Lab
TEKST: Bonjour.ba
Događaj „Odjeci naslijeđa: Evolucija bosanskog dizajna i kulture“ održan je 12. juna 2025. godine u prisustvu 140 zvanica u prostorijama Ambasade Bosne i Hercegovine u Londonu.
Program su zajednički organizovali STUDIOAida i kompanija Zanat, uz podršku Ambasade Bosne i Hercegovine u Ujedinjenom Kraljevstvu. Moderatorica događaja bila je bosansko-britanska arhitektica i dizajnerica enterijera Aida Bratović iz studija STUDIOAida.
U okviru programa, Orhan Nikšić, direktor i suosnivač kompanije Zanat, predstavio je rad kompanije sa fokusom na nastavak viševjekovne tradicije ručne obrade drveta. Demonstraciju UNESCO-om priznate tehnike ručnog rezbarenja izveo je jedan od majstora Zanata, čime je publici omogućen uvid u proces izrade pojedinih elemenata. Publici se obratio i Oscar Peña, suvlasnik Studioilse i dugogodošnji saradnik kompanije Zanat.
Profesorica Nermina Zagora sa Arhitektonskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu održala je izlaganje na temu evolucije dizajna enterijera u Bosni i Hercegovini, s posebnim osvrtom na reinterpretaciju tradicionalnih prostornih vrijednosti u savremenom kontekstu.
Muzički segment događaja upotpunio je nastup Damira Imamovića, koji je izveo program baziran na savremenom pristupu tradicionalnoj sevdah muzici, a stihove je recitovao književnik Ahmed Burić.
Tokom večeri, gostima su posluženi tradicionalni bosanski kanapei uz odabrana vina iz regije Hercegovine, obezbijeđena od strane Nebojše Gušića, direktora i vlasnika kompanije Orbit Wines.
Događaj je okupio brojne goste iz oblasti kulture, arhitekture i umjetnosti te pružio priliku za razmjenu mišljenja o savremenim interpretacijama bosanskohercegovačkog kulturnog naslijeđa.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!