TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 10.9.2015.
Za mnoge od nas, jutro je dragocijeno vrijeme. Kvalitetno provedeno vrijeme ujutro nam pomaže da se lakše nosimo sa stresnim danom, posložimo obveze i potaknemo produktivnost i kreativnost.
Ukoliko vaša jutra, iako ste se naspavali i dalje ne rezultiraju osjećajem mira i spokoja, ovih 9 dama vam može poslužiti kao inspiracija. Pogledajte kako one spajaju s jedne strane osobne potrebe, obiteljske obveze i zdrav život s druge strane, i pretvaraju u produktivne jutarnje sate.
Arianna Huffington, izvršna urednica AOL Huffington Post Media grupe
Kad se ustane, ne gleda u telefon. Umjesto toga, duboko udahne, zahvali se i razmisli o ciljevima za taj dan. Slijedi joga i meditacija.
Rosie Huntington-Whiteley, model, glumica i dizajnerica rublja
Rosie jutro počinje mini sesijom treninga i pripremom doručka. Slijedi priprema zdravog smoothie napitka, druženje s dečkom i onda, odgovaranje na e-mailove. Bez kave, kaže, osjeća se beskorisnom.
Payal Kadakia, CEO i osnivačica ClassPass
Kadakia voli ujutro vježbati. Pola sata trčanja ili kratki workout doma su njena zamjena za kavu. Kad se osjeća umorno, također nema izgovora za ne-vježbanje. Iduća destinacija je Strabucks, gdje uzima svoj zeleni čaj i isti ritual ponavlja već deset godina.
Michelle Kohanzo, managing direktorica The Land of Nod
Michellino jutro počinje 30 minuta prije dolaska na posla, što je zapravo dovoljno vremena da se spremi i popije što više kave.
Anna Wintour, urednica američkog Voguea i kreativni direktor Condé Nast
Svako jutro, u 5:45h, Anna dolazi u teniski centar kako bi igrala sat vremena tenis. Kratki odlazak doma i ravno do Trade centra gdje Anna već dugi niz godina uspješno obavlja ulogu modne urednice američkog Voguea.
Isabel Marant, modna dizajnerica
Isabel jutro počinje plivanjem, kako bi se lakše nosila sa stresom. Slijedi tuširanje i odlazak po cijeđeni sok od mrkve i đumbira prije odlaska na posao. S poslovnim obvezama se nosi uz šoljicu kofeina, točnije crnu kavu.
Gwyneth Paltrow, glumica i osnivačica Goop, lifestyle stranice
Nakon što odjene djecu i odvede u školu, slijedi rad na laptopu, a onda od deset do dvanaest sati - vježbanje.
Katherine Power, suosnivačica i direktorica Clique Media
Svako jutro, najbolje ju razbudi vježbanje. Najbolje ideje dobije tijekom vožnje od teretane do kuće. Za doručak si najčešće pripremi jaja i tost sa avokadom.
Victoria Beckham, osnivačica i kreativna direktorica branda Victoria Beckham
Pola sata prije nego se djeca ustanu, Victoria se tušira, posveti njezi lica i provjeri email. Slijedi doručak – voće i zeleni čaj popraćen dvostrukim espressom.
TEKST: Bonjour.ba - PR
DP Lux grupa je na terasi hotela Movenpick u Sarajevu predstavila Almaru, lanac parfumerija specijalizovan za orijentalne parfeme, zajedno sa brendom koji imaju u svojoj ponudi: Swiss Arabian.
U Almari, koja trenutno u regionu broji 7 parfumerija, može se pronaći najveći izbor orijentalnih parfema u BiH.
Almara je nastala iz velike ljubavi prema Orijentu i orijentalnim parfemima jer autentični orijentalni mirisi koji osvajaju i inspirišu poznati su po svojoj intenzivnosti, dugotrajnosti i bogatim, složenim mirisnim notama koje ostaju na vašoj koži cijeli dan.
Ova ponuda nije slučajna: iza nje stoji dugogodišnje iskustvo i duboko poznavanje parfema DP Lux grupe, koja je sa strašću birala svaki miris kako bi kupcima ponudila samo najbolje.
Jedan od najpoznatijih brendova u svijetu orijentalnih parfema je Swiss Arabian čiji su parfemi izuzetno postojani, jer sadrže visoku koncentraciju mirisnih ulja.
U osnovi imaju najpoznatije i najdragocijenije sastojke mošusa, ćilibara, sandalovine, ouda, kao bazu svakog od njihovog mirisa.
Swiss Arabian parfemi predstavljaju spoj tradicionalnog i modernog, istoka i zapada. Istok poznat po nasljeđu i tradiciji, zapad kao simbol modernog, lijepog, elegantnog i kvalitetnog.
Swiss Arabian je osnovan 1974. godine, a u svom širokom asortimanu imaju preko 120 proizvoda, parfema, visokokoncentrovanih ulja, dezodoransa, svijeća, difuzera.
Svoj asortiman dijele na dvije kategorije: orijentalnu (arapski, tradicionalni parfemi), i oksidentalnu (zapadnjački, francuski mirisi), kao i fuzije ta dva.
Na ovom događaju imali smo priliku da se upoznamo sa kolekcijom Shagaf Oud koja je ostavila sve prisutne bez daha. Oblaci mirisa spajali su se sa zavodljivom muzikon DJ-ice Forore ostavljajući tragove i sjećanje na ovu magičnu sarajevsku noć.
O DP Lux grupi:
DP Lux grupa je vodeći evropski distributer brendova parfema i skin care kozmetike sa prisustvom na 16 tržišta.
DP Lux mreža se brzo razvija zahvaljujući uspješnim saradnjama sa prestižnim brendovima, a sa svojim stručnim timom i posvećenošću, postali su distributivna mreža u ovom dijelu Evrope.
Također, DP Lux grupa je vlasnik tri maloprodajna lanca parfumerija (Belodore, Plaza, Almara), koje posluju u 7 zemalja.
Almara – Essence of the Orient
Almara parfumerije postoje od 2022. godine. 7 Almara parfumerija nalaze se u Srbiji i Bosni i Hercegovini na atraktivnim lokacijama u tržnim centrima: u Beogradu u Galeriji, Beo Shopping Centru, Delta City i Ušću, zatim u Nišu u Delta Planet-u, u Novom Sadu u Promenadi i odnedavno u Sarajevu u Aria Mall-u.
U asortimanu Almara parfumerija može se pronaći širok spektar orijentalnih parfemskih brendova, najverovatnije najveći izbor orijentalnih parfema u regionu kao što su Ajmal, Al Haramain, Armaf, Flavia, Khadlaj, Lattafa, Rasasi, Swiss Arabian i mnogi drugi.
Svaki od ovih brendova donosi jedinstvene mirisne doživljaje, od klasičnih orijentalnih nota do modernih interpretacija, pružajući ljubiteljima parfema širok spektar opcija za otkrivanje svog savršenog mirisa.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!