TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 27.3.2017.

Tatjana Jurić i Mia Kovačić zaštitna su lica nove bridal kampanje koju je eNVy room u suradnji s putničkom agencijom Atlas snimio na sjeveru Afrike. Dvije TV voditeljice, jedne od najljepših Hrvatica stale su pred objektiv fotografa Marka Marinkovića u predivnom krajoliku okolice Marakeša s bajkovitim šumama palmi i nepreglednom kamenom pustinjom.

Dizajneri Vjeko Franetović i Nikica Ivančević ističu kako su Tatjana i Mia dugogodišnje suradnice i ambasadorice modne kuće eNVy room, pa ne čudi odabir baš ovih dviju lijepih voditeljica za zaštitna lica njihove nove kampanje. Nadodaju da je ideja svake kampanje koju eNVy room radi u suradnji s putničkom agencijom Atlas približiti i prezentirati ljudima zanimljive destinacije te njihovim vjenčanicama dati jedan drugačiji background ispunjen životopisnim, drugačijim i egzotičnim vizurama. Marku je ovo prva suradnja s dečkima iz eNVy rooma, a o samoj inspiraciji je rekao kako je Maroko destinacija s posebnim nabojem i količinom nadahnuća, te je s velikim otvorenim prostorima pokušao prenijeti dojam slobode na fotografije ostavljajući istovremeno predivne modele u prvom planu kampanje.

envyroom bridal 02

Ležernost, udobnost i lakoća nošenja, osnovne su odrednice i ove eNVy room kolekcije vjenčanica za proljeće i ljeto 2017. Ta ležerna nota u novoj kolekciji dodatno je podcrtana s nude podlogama, odnosno podlogama boje kože koje pritom ističu svu ljepotu čipke. U lepršavim donjim dijelovima dobivene su prekrasno nijansirane boje koje u pokretu posebno dolaze do izražaja, a velika pažnja je posvećena odabiru materijala pa su tako sve čipke vrhunske kvalitete te meke i podatne kako na tijelu ne bi žuljale ili sputavale pokret. Uz romantične i elegantne haljine, eNVy room je za mladenke pripremio niz modela među kojima mogu birati kombinacije za svoj poseban dan. Tu su kompleti, T-shirtevi, svileni topovi, suknje raznih dužina, kombinezoni te popularni modeli podložni transformaciji.

 

envyroom bridal 01

envyroom bridal 03

envyroom bridal 04

envyroom bridal 05

envyroom bridal 06

envyroom bridal 08

 

envyroom bridal 09

envyroom bridal 10

envyroom bridal 07


Bonjour

Umorna si – možda ti samo treba “delete”.

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

Umorna si – možda ti samo treba “delete”. Umorna si – možda ti samo treba “delete”.

Otvaraš telefon samo da brzo pročitaš poruku. Sekundu kasnije – već si na TikToku. Još jedan video psa koji svira klavir. Smiješno, slatko… i tako poznato.

Stižu notifikacije. Podsjetnici iskaču. Screenshot koji si poslala sebi – za svaki slučaj. Screenshot koji si htjela poslati najboljoj prijateljici – ali nisi. Novi e-mail s naslovom „Posljednja prilika“, koji nikada nećeš otvoriti. A tu je i ona aplikacija koju nisi koristila od 2022. godine. I dalje tiho troši bateriju, prostor, energiju.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks2_bonjour_ba
 

Ne znaš kad je sve to postalo normalno – ali znaš da si umorna. Tvoj um je preopterećen. Tvoj telefon je preopterećen. I – planeta je preopterećena.

Digitalni otpad: Nevidljiv, ali stvaran

Digitalni otpad je stvaran. Tih. Tvrdoglav. I uporan. To su stare poruke, nepročitani mailovi, zaboravljeni dokumenti i fotografije koje si čuvala „za svaki slučaj“.

Ali sve to ne živi samo u tvom telefonu. Živi na serverima širom svijeta koji gutaju energiju, zagrijavaju atmosferu i ostavljaju trag.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks4_bonjour_ba
 

Evo nekoliko primjera koje ne možemo samo „izbrisati“:

  • Svaki mail s privitkom godišnje proizvede oko 10 grama CO₂.

  • 1.000 suvišnih fotografija u cloudu? Kao da mjesec dana gori sijalica 24/7.

  • Automatska ažuriranja aplikacija koje ne koristiš? Troše energiju, bateriju, stvaraju emisije.

Zato, ne radi se samo o uređenom telefonu. Radi se o stvarnom utjecaju na svijet oko nas.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks3_bonjour_ba
 

Čista umjetnost – ali ne ona iz galerija

Nestlé i ove godine podsjeća da briga o planeti ne mora izgledati spektakularno. Ponekad je dovoljno samo... obrisati.
 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks5_bonjour_ba
 

Znaš ono kad konačno obrišeš stotine nepotrebnih fotki iz galerije, sredite inbox ili izbaciš aplikacije koje ne koristiš? Nema vatrometa. Nema aplauza. Ali osjećaš se lakše. Zrak je čistiji. Glava tiša. Fokus – napokon tvoj.


Kako početi? Evo nekoliko digitalnih rituala koje možeš ubaciti u svoju sedmičnu rutinu:

  • Očisti ono što ti više ništa ne znači
    Pet fotki istog outfita. Jelovnik iz dostave. Boarding karta iz 2019. Screenshot tuđeg storyja. Obrisano = oslobođeno.

  • Otkaži ono što te više ne zanima
    Newsletter koji nikad ne otvaraš. Aplikacija koju si skinula iz znatiželje. Push notifikacije koje ti prekidaju misli. Više ti ne trebaju.

  • Daj smisao svom brisanju
    Ne moraš to raditi svaki dan. Ali jednom sedmično? Obavezno. Kao što mijenjaš posteljinu ili stavljaš masku na kosu. Kratko traje, a daje mnogo.

To postaje tvoj mali otpor digitalnom haosu. I tvoj doprinos planeti.

Na jesen, kao simboličnu zahvalu svima koji su odlučili da naprave prostor za sebe i planetu, planirana je nova akcija sadnje drveća. U posljednje četiri godine, kroz inicijativu Čista umjetnost,    Nestlé je posadio više od 12.500 sadnica. Divno, zar ne?

Zato samo počni. Jedan dan. Jedna mala promjena.  Čista umjetnost počinje brisanjem

I najvažnije – daj sebi 15 minuta bez ekrana.

Samo ti.
Tvoja kava.
Pogled kroz prozor.
Bez skrolanja. Bez zvukova. Bez zahtjeva.

Tih 15 minuta može biti najzdraviji poklon koji si sebi dala ove sedmice.
Bolji nego bilo koja mindfulness aplikacija.

I mnogo, mnogo tiši.

Foto: pexels.com


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!