Jesenji OREA Art Market: Brendovi iz BiH i regije ponovno pokazali kreativnost
Tekst:Bonjour.ba, Promotivni članak
EVENTPraznična atmosfera već je počela i svi se već na vrijeme pripremaju, što s poklonima za svoje najdraže, poklonima za sebe same ili ukrasima za dom koji će upotpuniti blagdansku atmosferu.
Savršeno mjesto za izabrati poklone pružio je još jedan OREA Art Market, koji je održan 12.11.2023. u Domu mladih – mjesto susreta svih generacija. Kako je OREA Art Market već poznat po ugodnoj i pozitivnoj atmosferi koja vlada, ista se provukla i kroz ovo, sedmo po redu izdanje.
OREA tim
Emina Smaka, glavna urednica na Bonjour.ba i Amra Džeko, suosnivačica i brand ambasadorica OREA platforme
Inače, OREA je regionalna online platforma za prodaju i plasman ručno rađenih proizvoda koja je od prošle godine svoje poslovanje proširila i na Hrvatsku, čime su se domaćim brendovima otvorila vrata za plasman proizvoda širom svijeta.
Naravno, na njihovom marketu ni ovaj put nije nedostajalo mnoštva kreativnih predmeta, od odjeće i modnih dodataka, do drugih jedinstvenih proizvoda poput dekoracija za dom, ali i interesantnog pratećeg sadržaja.
Ono što nas je posebno radovalo jest to što je OREA Art Market ove godine okupio 53 mala proizvođača među kojima su se osim kreativaca iz BiH našli i brendovi iz Hrvatske i Srbije. Tako smo mogli vidjeti radove brendova kao što su Fabričica Snova, Art+journal, Amaranthine, Frajerica, Rename, Talking Walking i Eterični parfemi.
Da bi ovakav događaj pružio manjim brendovima platformu za prezentaciju svojih kreacija, dobra organizacija je neophodna, pa nas je zanimalo kako izgledaju pripreme za jedan ovakav event, na što nam je detaljniji odgovor dao OREA tim.
Kakva energija vlada u timu organizatora i koja su vaša očekivanja od ovogodišnjeg Orea Art Marketa?
Ovaj period godine za nas, ali i za naše kreativce je najintenzivniji, jer je pred nama tradicionalno vrijeme darivanja. Kreativci vrijedno rade kako bi predstavili svoje proizvode na sedmom Art Marketu. Komentari koje dobijamo od naših pratilaca su dokaz da sa nestrpljenjem iščekuju svaki Art Market gdje na licu mjesta imaju priliku upoznati kreativce i vlasnike njihovih omiljenih brendova.
Očekujemo da će ovogodišnji Art Market bit fantastičan prikaz kreativnosti, saradnje, inovacija i noviteta, gdje će strast i posvećenost OREA tima, naših saradnika, sponzora i izlagača doprinijeti sjajnoj atmosferi OREA Art Marketa. Svake godine želimo da pomjeramo granice i da ponudimo što kvalitetniji sadržaj i zabavu svim našim posjetiocima.
Nakon tog užurbanog perioda, jučer smo imali priliku vidjeti rezultat rada i truda OREA tima i uz mnoštvo kreativnih radova uživati i u panel diskusiji i predavanju koje su organizirali. Kako je OREA Art Market organizacija koja se vodi filozofijom zero waste, predavanja su bila na temu okolišnih, društvenih i korporativnih standarda u poslovanju.
Kroz panel se govorilo o svijesti potrošača, ali i o tome kako da potrošači postanu svjesni prednosti podržavanja malih, održivih brendova. Upravo u toj priči svoju snagu pokazuje i OREA platforma u promociji i primjeni ciljeva održivog i zero waste poslovanja te kako održivost utiče na ukupnu konkurentnost malih brendova.
To su samo neke od tema o kojima se razgovaralo na panelu u okviru jesenskog OREA Art Marketa, a više o održivim brendovima rekla nam je i suosnivačica i direktorica OREA platforme - Senita Slipac.
“Održivi brendovi nisu samo trend. Oni predstavljaju pomak u svijesti potrošača i novi pristup poslovanju. Naša OREA zajednica kontinuirano radi na uvođenju praksi održivog poslovanja, dajući krila upravo poduzetnicama i poduzetnicima koji ručno rađenim proizvodima stvaraju dodanu vrijednost šireći svoj portfolio kroz održivu proizvodnju i kreativnost konkurentnu na svjetskom tržištu.”
Osim onih koji su uživali u shoppingu, ali i edukacijskom panelu, na OREA Art Marketu mogli su uživati i najmlađi za koje je i ovaj put organizirana zabava. Oni su mogli uživati u Telemach dječjem kutku uz 9 kreativnih radionica kao što su pravljenje igračaka, nakita, kozmetike, magneta, oslikavanju ruksaka te u radionicama kuhanja i robotike. Na ovaj način su i mališani mogli otkriti svoje interese i male, još neotkrivene talente.
Za sve posjetioce Vispak i Leda su pripremili besplatno osvježenje, UniCredit Bank je obezbijedio POS terminale, a VISA je kao platni partner OREA platforme darivala poklone za najsretnije korisnike VISA kartica.
Iz OREA-e ističu posebnu zahvalnost Visit Sarajevo, Vladi Kantona Sarajeva i Gradu Sarajevo, za podršku u organizaciji jesenjeg Art Marketa u Domu mladih.
Sav prihod od ulaznica na Art Market, kao i dio od prodaje rukotvorina, bit će doniran za potrebe rada „Roditeljske kuće“ i Udruženja „Srce za djecu oboljelu od raka“.
Pogledajte još fotografija s jesenskog izdanja OREA Art Marketa
* * *
Foto: Monika Andrić za Bonjour.ba