TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 13.6.2024.
Već smo se svi naviknuli na brze izmjene trendova koje se dešavaju gotovo preko noći.
Možemo reći da i sami brendovi i dizajneri pomno osluškuju što se traži, a sudeći po trendovima, najviše slušaju Gen Z modne insajdere koji prilagođavaju modnu scenu sebi prema vlastitim preferencijama.
Gen Z je trenutno generacija koja poprilično dobro vlada modnim labirintima i nosi komade na svoj casual i nekonvencionalan način. Iako mi u Bonjour.ba uvijek potičemo individualnost i nošenje komada u kojima se osjećate najbolje, nismo mogli odoljeti, a da ne zavirimo u neke Gen Z modne zakone i vidimo što bi to bilo interesantno primijeniti i na vlastiti stil odijevanja.
Evo nekoliko ključnih komada odjeće koje bi trebali izbjegavati prema mišljenju Gen Z generacije.
Kratke čarape su veliki No, no!
U svijetu gdje su izrazi individualnosti i udobnosti sve važniji, kratke čarape nisu više u modi. Gen Z generacija preferira čarape koje su dovoljno dugačke da se mogu vidjeti iznad obuće i ne koriste sitne „trikove“ kako bi prikrivali određene odjevne komade.
Gen Z kaže Da!
Foto: @emilisindlev
Foto: @emilisindlev
Skinny jeans su također prošlost ako pitamo Gen Z
Dok su skinny jeans nekada bili nezaobilazan komad u garderobi mnogih, Gen Z sve više preferiraju opuštenije krojeve poput mom jeansa ili wide i straight leg modela. Ovi krojevi pružaju veću slobodu pokreta i udobnost, što je ključno za aktivni životni stil mnogih pripadnika ove generacije.
Gen Z kaže Da!
Foto: @anoukyve
Veliko NE i za hlače visokog struka
Dok su hlače visokog struka bile popularne u prošlosti, Gen Z se okreće hlačama s nižim strukom. Ovaj trend naglašava opušteniji i suvremeniji izgled, prilagođen za svakodnevnu upotrebu.
Gen Z kaže Da!
Kratke i ukrojene blejzere ostavljamo u ormaru
Dok su nekada fitted blejzeri bili ključan komad u poslovnom svijetu, Gen Z generacija preferira opuštenije krojeve pa oversized blejzeri postaju sve popularniji jer kombiniraju udobnost s modernim izgledom.
Gen Z kaže Da!
"French tuck" odlazi u zaborav
Iako je "French tuck" (samo jedan dio košulje presavijen ili ubačen ispod pojasa hlača) nekoć bio popularan način stiliziranja košulja, Gen Z generacija sve više teži jednostavnijim i opuštenijim stilovima. Stoga, ova tehnika postaje manje popularna, a košulje se često nose izvan hlača bez ikakvog presavijanja.
Gen Z kaže Da!
Pratite li trendove i želite prilagoditi svoj stil prema promjenama koje uvode nove generacije poput Gen Z, ovo je nekoliko savjeta koje lako možete primijeniti i na vaš modni izričaj.
Možda u ovim detaljima i njihovim novim pravilima zaista ima nešto, možda je pak samo stvar različitih perspektiva (naša je takva da odmah znamo će se biti zaista teško odreći french tuck trika s košuljama i već znamo koje Gen Z pravilo ćemo prvo prekršiti).
U svakom slučaju, sada kada znate njihova pravila odijevanja, lakše ćete odlučiti što biste promijenili ili zadržali u vašem stilu.
* * *
Naslovna fotografija: @mariehindkaer
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak | FOTO:
Sjećate li se kako ste se osjećali prvi put kada ste ugledali bore na svom licu koje su se pojavile „preko noći“?
Promjene na koži su, uz pojavu bora, dio prirodnih procesa kroz koje prolazimo. Nemojte ih doživljavati negativno. Važno je da ih prihvatimo kao još jedan šarmantan dio sebe koji priča priču o nama nikako ne umanjujući ljepotu i privlačnost.
Emina Smaka, glavna urednica Bonjour.ba i dr. Vesna Stanojević, specijalistica za kožne i polne bolesti
Imajući na umu brojne izazove koji se javljaju prirodnim procesom starenja kože odlučili smo se pronaći najbolju sagovornicu za ovu temu. Doktorica Vesna Stanojević je specijalistica za kožne i polne bolesti pa nismo imali nedoumice oko toga da li će vam moći pomoći da se uspješno suočite sa izazovima koji slijede nakon gubitka kolagena, pojave bora i želje da uradite najbolje za svoju kožu.
Serum o kojem svi govore
Kada pomislite na kombinaciju njege kože, svijet ljepote i kvalitet jednom riječju – dermokozmetiku – koji brend se prvi vrzma vašim mislima? Također, VICHY! Ovo je brend koji preporučuje više od 70 000 dermatologa*.
*Studija provedena na dermokozmetičkom tržištu od strane AplusA i drugih partnera između januara2024 i maja 2024 među dermatolozima u 26 zemlje koje predstavljaju više od 80% svjetskog BDP-a.
Jeste li već čuli za Liftactiv Collagen Specialist 16 serum koji potiče proizvodnju kolagena? Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum prvi je serum* sa Co-Bonding tehnologijom za poticanje i vezivanje svih skupina kolagena** i korekciju 16 znakova starenja kože***.
Zdravlje je bitno, započnite sa svojom kožom!
dr. Vesna Stanojević, specijalistica za kožne i polne bolesti
*Iz Vichyja.
**In vitro ispitivanje na Co-Bonding tehnologiji i aktivnim sastojcima na bazi kolagena I i III.
***Rezultati kliničkih, instrumentalnih i potrošačkih ispitivanja.
Bilo da jeste ili ne kroz ovu priču ćemo vam bolje približiti njegove benefite i objasniti zašto je najbolji izbor u borbi protiv gubitka kolagena. Imajte na umu da ovdje govorimo o serumu koji koriguje 16 stavki starenja kože. Nova bočica seruma u obliku pilule, dizajnirana je za oboje - za ljepotu i preciznost. Njegova kapaljka dozira tačno potrebnu količinu seruma za svaku primjenu, maksimizirajući učinkovitost i stvarajući luksuzno iskustvo njege kože.
On koriguje 16 znakova starenja* za mladoliku kožu: bore, tanke linije, čvrstoću, punoću, ovješenost, zaglađenost, teksturu, tonus, gustoću, snagu kožne barijere, obnovu kože, blistavost, mekoću, elastičnost, hidrataciju, ujednačenost tena.
Ne morate brinuti – pogodan je za sve tipove kože. VICHY Collagen Specialist 16 ne fokusira se samo na jedan ili dva znaka starenja već zauzima sveobuhvatan pristup rješavajući 16 znakova, osiguravajući vidljivo glađi, puniji i blistaviji ten. Ovaj snažan serum djeluje jačajući vašu kolagen mrežu, sam temelj kože mladolikog izgleda. Čak 85% žena je primijetilo smanjenje bora.*
*Ispitivanje provedeno na 53 potrošača nakon osam tjedana upotrebe.
Da biste bolje shvatili sve gore navedeno – znate li šta je tačno kolagen?
Kolagen je naš najveći protein i najvažniji protein našeg organizma koji mi sami stvaramo. Odgovoran je za očuvanje zategnutosti naše kože. Stvaramo ga tokom cijelog života, ali nakon trideset i pete godine taj proces opada, a tada je potrebno da pomognemo našem organizmu u izgradnji istog.
Često mislimo kako je kolagen zapravo sastojak koji ćemo unijeti suplementima ili konzumacijom na neke druge načine. To su samo zapravo pomoćnici u pospješivanju njegovog jačanja.
Šta doprinosi smanjenju kolagena?
Ovo očekujete i neće vam se svidjeti, to znamo! U fokusu su zdrave navike spavanja, ishrane i uopšteno stila života. Ovaj proces naravno zavisi i od drugih faktora kao što su genetika ili područje na kojem živimo, koje podrazumijeva više ili manje izloženosti suncu.
No, trebate znati da svojim svakodnevnim odabirima koji utiču na stil života, vi utičete i na to šta se dešava sa kolagenom u vašem organizmu.
Kako pomoći koži odabirom pravih proizvoda?
Kroz razgovor sa doktoricom Vesnom Stanojević, naučili smo mnogo o koži i tome kako se naš organizam ponaša kroz ove promjene te svakako savjetujemo da i sami izdvojite nekoliko minuta i fokusirate se na ovaj intervju koji će vam donijeti brojne benefite.
Ono što nam je posebno privuklo pažnju je pojašnjenje kakve proizvode trebamo birati kako bismo bili sigurni da kroz našu kožu zaista prodiru svi neophodni aktivni sastojci. Doktorica Stanojević ovdje ističe da su upravo serumi zbog svog tečnog stanja i laganijih formula idealan izbor.
„Kožnu barijeru mogu proći samo male molekule. Da bi došle na adekvatno mjesto pod kožom gdje se u suštini nalaze naše najvažnije ćelije koje stvaraju kolagen“ objasnila je doktorica Vesna Stanojević.
Upravo jedan takav proizvod je i pomenuti VICHY Liftactiv Collagen Specialist 16 serum koji sadrži aktivne supstance koje stimulišu stvaranje kolagena. Glavne komponente ovog seruma su Maitake, Matrixyl, prokolagen peptidi i Ramnoza. A Co-Bonding tehnologija potiče i veže sve skupine kolagena.*
*In vitro ispitivanje na CO-Bonding tehnologiji i aktivnim sastojcima na bazi kolagena I i III.
Ono što je važno da imate na umu jesu i ostali proizvodi iz VICHY COLLAGEN SPECIALIST 16 linije za dnevnu i noćnu njegu koji uz ovaj serum pružaju potpunu njegu koja će pomoći koži da nadoknadi sve što svakodnevno gubi stilom života i prolaskom kroz promjene.
Potiču i vežu sve skupine kolagena.* te koriguju 16 znakova starenja kože.** Redovno korištenje obećava manje bora, manje tankih linija, poboljšanu čvrstoća, punoća, manju ovješenost, zaglađenost, poboljšanu tekstura kože, tonus, gustoću kože, osnaženu kožnu barijera, poboljšano obnavljanje kože, blistavost, mekoću, elastičnost, hidrataciju i ujednačenost tena. Prikladni su za sve tipove kože, dermatološki testirani i hipoalergeni.
*In vitro ispitivanje na CO-Bonding tehnologiji i aktivnim sastojcima na bazi kolagena I i III.
*Rezultati kliničkih, instrumentalnih i potrošačkih ispitivanja.
S obzirom na to da prilikom njege kože nikako ne zanemarujemo zaštitu od UVA i UVB zračenja, ona je pronašla svoje mjesto i u ovoj priči. UV energija može ostaviti trag na našoj koži, ubrzavajući proces starenja. Ultraljubičasto zračenje prodire duboko u kožu, uzrokujući oštećenje stanica, razgradnju kolagena i elastina te stvaranje slobodnih radikala koji dodatno narušavaju mladenački izgled. To se zatim manifestuje pojavom bora i gubitkom čvrstoće kože.
CAPITAL SOLEIL UV - AGE DAILY je vodeni fluid protiv fotostarenja. Obogaćen je višestruko patentiranom tehnologijom NETLOCK. Sadrži 4% peptida koji pomažu kod obnove kože i 2 % niacinamida protiv tamnih mrlja. Dokazano utiče na -27 % tamnih mrlja.*
*Kliničko ispitivanje pigmentacije s tamnim mrljama s pomoću analize slika 43 žene tijekom 56 dana svakodnevne upotrebe.
Pitate se kada je idealno vrijeme za početak unosa kolagena u rutinu njege kože? Od 25. godine postepeno trebate početi sa uvođenjem proizvoda koji su stimulatori kolagena. Ako smatrate da kasnite, sve je ok, samo se zaputite u najbližu apoteku po VICHY LIFTACTIV COLLAGEN SPECIALIST 16 liniju koja zna šta vam tačno treba.
* * *
Foto i video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!