TEKST: Arijana Bošnjak

DATUM OBJAVE: 13.6.2024.

Već smo se svi naviknuli na brze izmjene trendova koje se dešavaju gotovo preko noći.


Možemo reći da i sami brendovi i dizajneri pomno osluškuju što se traži, a sudeći po trendovima, najviše slušaju Gen Z modne insajdere koji prilagođavaju modnu scenu sebi prema vlastitim preferencijama.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Yuyan (@itsyuyann)



Gen Z je trenutno generacija koja poprilično dobro vlada modnim labirintima i nosi komade na svoj casual i nekonvencionalan način. Iako mi u Bonjour.ba uvijek potičemo individualnost i nošenje komada u kojima se osjećate najbolje, nismo mogli odoljeti, a da ne zavirimo u neke Gen Z modne zakone i vidimo što bi to bilo interesantno primijeniti i na vlastiti stil odijevanja.

Evo nekoliko ključnih komada odjeće koje bi trebali izbjegavati prema mišljenju Gen Z generacije.


Kratke čarape su veliki No, no!

U svijetu gdje su izrazi individualnosti i udobnosti sve važniji, kratke čarape nisu više u modi. Gen Z generacija preferira čarape koje su dovoljno dugačke da se mogu vidjeti iznad obuće i ne koriste sitne „trikove“ kako bi prikrivali određene odjevne komade.


Gen Z kaže Da!

 

Foto: @emilisindlev

Foto: @emilisindlev



Skinny jeans su također prošlost ako pitamo Gen Z

Dok su skinny jeans nekada bili nezaobilazan komad u garderobi mnogih, Gen Z sve više preferiraju opuštenije krojeve poput mom jeansa ili widestraight leg modela. Ovi krojevi pružaju veću slobodu pokreta i udobnost, što je ključno za aktivni životni stil mnogih pripadnika ove generacije.


Gen Z kaže Da!


Foto: @anoukyve



Veliko NE i za hlače visokog struka

Dok su hlače visokog struka bile popularne u prošlosti, Gen Z se okreće hlačama s nižim strukom. Ovaj trend naglašava opušteniji i suvremeniji izgled, prilagođen za svakodnevnu upotrebu.


Gen Z kaže Da!

 



Kratke i ukrojene blejzere ostavljamo u ormaru

Dok su nekada fitted blejzeri bili ključan komad u poslovnom svijetu, Gen Z generacija preferira opuštenije krojeve pa oversized blejzeri postaju sve popularniji jer kombiniraju udobnost s modernim izgledom.


Gen Z kaže Da!

 



"French tuck" odlazi u zaborav

Iako je "French tuck" (samo jedan dio košulje presavijen ili ubačen ispod pojasa hlača) nekoć bio popularan način stiliziranja košulja, Gen Z generacija sve više teži jednostavnijim i opuštenijim stilovima. Stoga, ova tehnika postaje manje popularna, a košulje se često nose izvan hlača bez ikakvog presavijanja.


Gen Z kaže Da!

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by EMELIE LINDMARK (@emitaz)



Pratite li trendove i želite prilagoditi svoj stil prema promjenama koje uvode nove generacije poput Gen Z, ovo je nekoliko savjeta koje lako možete primijeniti i na vaš modni izričaj.

Možda u ovim detaljima i njihovim novim pravilima zaista ima nešto, možda je pak samo stvar različitih perspektiva (naša je takva da odmah znamo će se biti zaista teško odreći french tuck trika s košuljama i već znamo koje Gen Z pravilo ćemo prvo prekršiti).

U svakom slučaju, sada kada znate njihova pravila odijevanja, lakše ćete odlučiti što biste promijenili ili zadržali u vašem stilu.

* * *
Naslovna fotografija: @mariehindkaer

FOTO: @mariehindkaer


Bonjour

Ne treba vam 16 proizvoda već samo 1 serum za njegu kože!

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak | FOTO: VICHY promo

Ne treba vam 16 proizvoda već samo 1 serum za njegu kože! Ne treba vam 16 proizvoda već samo 1 serum za njegu kože!

Znamo da je pred vama mnogo izbora, mnogo pitanja i da za svoju kožu želite odabrati samo najbolje.

Ponekad nas to dovede do testiranja previše proizvoda za njegu i postizanja suprotnih rezultata u odnosu na naše želje i očekivanja. Kožu njegujemo kako bismo je nahranili, zaštitili i usporili njen proces starenja. U cijeloj ovoj priči, veliku ulogu igra kolagen


   

Znate li šta je kolagen? 

On je najzastupljeniji protein u našem organizmu, ključan za očuvanje čvrstoće, elastičnosti i mladolikog izgleda kože. Sastavni je dio naše unutrašnje strukture, ono što čini našu kožu, kosti, tetive i druge vezivne tkiva otpornim i elastičnim.

Bonjour_ba_01_VICHY_2
 

VICHY  LIFTACTIV COLLAGEN SPECIALIST 16:  
Revolucija u Dermokozmetici

Za početak, znate li da je baš VICHY brend koji preporučuje više od 70 000 dermatologa*? Naše tijelo prirodno proizvodi kolagen, ali nakon otprilike 25. godine taj proces usporava pa se zbog toga pojave prvi znaci starenja poput bora, gubitka čvrstoće i elastičnosti. Taj period označava i pravi trenutak da počnemo sa boostanjem kolagena. Na kolagen značajno utičnu naš san, ishrana, stres, izloženost suncu - razumjeli ste: stil života




Dakle, ako smo već prije najmanje 7 dana trebali početi sa pomaganjem ovom proteinu da odradi posao u našem organizmu i izbori se sa sitnim borama, šta pored kvalitetnog sna i ishrane trebamo uvesti u svoju rutinu? Entuzijasti dermokozmetike i ljubitelji proizvoda za njegu intenzivno govore o VICHY COLLAGEN SPECIALIST 16 bonding serumu.  

*Studija provedena na dermokozmetičkom tržištu od strane AplusA i drugih partnera između januara 2024 i maja 2024 među dermatolozima u 26 zemlje koje predstavljaju više od 80% svjetskog BDP-a.   



Inovativni Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum

Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum. Ovo je prvi serum* sa Co-Bonding tehnologijom za poticanje i vezivanje svih skupina kolagena** i korekciju 16 znakova starenja kože***.



*Iz Vichyja.  
**In vitro ispitivanje na Co-Bonding tehnologiji i aktivnim sastojcima na bazi kolagena I i III.  
***Rezultati kliničkih, instrumentalnih i potrošačkih ispitivanja.  
 

Testirajte ga odmah

Prozirna i neljepljiva tekstura Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Seruma se brzo upija u kožu. Bez mirisa je i pogodan za sve tipove kože. On koriguje 16 stavki starenja kože, a dizajn njegove bočice omogućava vam da se približite osjećaju pružanja samo najboljeg svojoj koži i ostavlja dojam kao da se za vaše lice na svakodnevnom nivou brine vaš lični dermatolog.  


*Rezultati kliničkih, instrumentalnih i potrošačkih ispitivanja.


Dodatna njega  

LIFTACTIV COLLAGEN SPECIALIST 16 linija ima potencijal da bude jedna od vaših najboljih prijateljica. Lagana, ali efektivna formula dnevne i noćne kreme kao i kreme za okoloočno područje pomažu u održavanju elastičnosti i hidratacije osjetljivog područja, osiguravajući da svaki pogled zrači mladenačkom svježinom. 

Liftactiv Collagen Specialist 16 dnevna i noćna krema i krema za područje oko očiju prve su iz Vichya sa Co-Bonding tehnologijom za poticanje proizvodnje kolagena* i korekciju 16 znakova starenja kože**.

*In vitro ispitivanje na Co-Bonding tehnologiji i aktivnim sastojcima na bazi kolagena I i III.  
**Rezultati kliničkih, instrumentalnih i potrošačkih ispitivanja.   



*In vitro ispitivanje na Co-Bonding tehnologiji i aktivnim sastojcima na bazi kolagena I i III.  
**Rezultati kliničkih, instrumentalnih i potrošačkih ispitivanja.   


Pored moćnog seruma i kreme za područje oko očiju, VICHY COLLAGEN SPECIALIST 16 linija uključuje i Liftactiv Collagen Specialist 16 kremu za područje oko očiju je prva krema za područje oko očiju iz Vichyja s Co-Bonding tehnologijom za poticanje proizvodnje kolagena* i korekciju 16 znakova starenja kože**.

Ako smo vas zatekli u periodu traganja za novim proizvodima u rutini njege kože lica, onda se zaputite u najbližu apoteku po VICHY COLLAGEN SPECIALIST 16. Kombinacijom seruma, kreme za područje oko očiju, dnevnom i noćnom njegom i na kraju naprednom SPF zaštitom – kreirate sinergiju koja stimuliše proizvodnju kolagena i pruža sveobuhvatnu zaštitu i regeneraciju kože. 

Zdravlje je bitno, započnite sa svojom kožom! 

FOTO: VICHY promo


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!