TEKST: Arijana Bošnjak

DATUM OBJAVE: 13.6.2024.

Već smo se svi naviknuli na brze izmjene trendova koje se dešavaju gotovo preko noći.


Možemo reći da i sami brendovi i dizajneri pomno osluškuju što se traži, a sudeći po trendovima, najviše slušaju Gen Z modne insajdere koji prilagođavaju modnu scenu sebi prema vlastitim preferencijama.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Yuyan (@itsyuyann)



Gen Z je trenutno generacija koja poprilično dobro vlada modnim labirintima i nosi komade na svoj casual i nekonvencionalan način. Iako mi u Bonjour.ba uvijek potičemo individualnost i nošenje komada u kojima se osjećate najbolje, nismo mogli odoljeti, a da ne zavirimo u neke Gen Z modne zakone i vidimo što bi to bilo interesantno primijeniti i na vlastiti stil odijevanja.

Evo nekoliko ključnih komada odjeće koje bi trebali izbjegavati prema mišljenju Gen Z generacije.


Kratke čarape su veliki No, no!

U svijetu gdje su izrazi individualnosti i udobnosti sve važniji, kratke čarape nisu više u modi. Gen Z generacija preferira čarape koje su dovoljno dugačke da se mogu vidjeti iznad obuće i ne koriste sitne „trikove“ kako bi prikrivali određene odjevne komade.


Gen Z kaže Da!

 

Foto: @emilisindlev

Foto: @emilisindlev



Skinny jeans su također prošlost ako pitamo Gen Z

Dok su skinny jeans nekada bili nezaobilazan komad u garderobi mnogih, Gen Z sve više preferiraju opuštenije krojeve poput mom jeansa ili widestraight leg modela. Ovi krojevi pružaju veću slobodu pokreta i udobnost, što je ključno za aktivni životni stil mnogih pripadnika ove generacije.


Gen Z kaže Da!


Foto: @anoukyve



Veliko NE i za hlače visokog struka

Dok su hlače visokog struka bile popularne u prošlosti, Gen Z se okreće hlačama s nižim strukom. Ovaj trend naglašava opušteniji i suvremeniji izgled, prilagođen za svakodnevnu upotrebu.


Gen Z kaže Da!

 



Kratke i ukrojene blejzere ostavljamo u ormaru

Dok su nekada fitted blejzeri bili ključan komad u poslovnom svijetu, Gen Z generacija preferira opuštenije krojeve pa oversized blejzeri postaju sve popularniji jer kombiniraju udobnost s modernim izgledom.


Gen Z kaže Da!

 



"French tuck" odlazi u zaborav

Iako je "French tuck" (samo jedan dio košulje presavijen ili ubačen ispod pojasa hlača) nekoć bio popularan način stiliziranja košulja, Gen Z generacija sve više teži jednostavnijim i opuštenijim stilovima. Stoga, ova tehnika postaje manje popularna, a košulje se često nose izvan hlača bez ikakvog presavijanja.


Gen Z kaže Da!

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by EMELIE LINDMARK (@emitaz)



Pratite li trendove i želite prilagoditi svoj stil prema promjenama koje uvode nove generacije poput Gen Z, ovo je nekoliko savjeta koje lako možete primijeniti i na vaš modni izričaj.

Možda u ovim detaljima i njihovim novim pravilima zaista ima nešto, možda je pak samo stvar različitih perspektiva (naša je takva da odmah znamo će se biti zaista teško odreći french tuck trika s košuljama i već znamo koje Gen Z pravilo ćemo prvo prekršiti).

U svakom slučaju, sada kada znate njihova pravila odijevanja, lakše ćete odlučiti što biste promijenili ili zadržali u vašem stilu.

* * *
Naslovna fotografija: @mariehindkaer


Bonjour

Gdje parovi iz BiH najradije idu na medeni mjesec? Odgovor bi vas mogao iznenaditi.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Gdje parovi iz BiH najradije idu na medeni mjesec? Odgovor bi vas mogao iznenaditi. Gdje parovi iz BiH najradije idu na medeni mjesec? Odgovor bi vas mogao iznenaditi.

Nakon vjenčanja stiže ono što se zaista planira sa smiješkom. Medeni mjesec.

Prvo zajedničko putovanje kao muž i žena, koje ne mora biti ni najduže ni najskuplje, ali će ostati zauvijek “ono prvo”. Neki žele samo ležaljku i tišinu. Drugi biraju avanturističke izlete, a sve češće parovi iz BiH tačno znaju gdje žele otići i ne biraju nužno ono što biraju svi.

 

 

Na osnovu analize aktuelne ponude turističkih agencija u BiH koje nude aranžmane za medeni mjesec, kao i uvida u digitalne trendove, od popularnih destinacija na društvenim mrežama do iskustava koje parovi dijele na forumima i blogovima, sastavili smo listu lokacija koje su u 2025. među najtraženijima za prvo bračno putovanje.
 

Santorini, Grčka

Možda zvuči kao klišej, ali Santorini je još uvijek među najtraženijim izborima. Direktni letovi, bezvremenski zalasci sunca, apartmani s bazenčićem koji gledaju na more i onaj momenat kad vam sve izgleda kao scena iz filma. 

 

 

Parovi iz BiH ga biraju jer nudi i romantiku i dozu luksuza, a opet nije „na drugom kraju svijeta“.
 

Mauricijus

Za one koji žele da im medeni mjesec traje duže od storyja. Ovaj tropski raj sve češće se pojavljuje u ponudama agencija u BiH jer ima sve što treba: bijeli pijesak, mir, luksuzne vile i osjećaj da ste pobjegli od svega. 

 

 

Nije najpovoljniji, ali za mnoge parove prvo bračno putovanje zaslužuje ovakav luksuz.
 

Maldivi i Sejšeli

Ovdje se putuje kad želite privatnost, tišinu i zajedničko ‘resetiranje’. Parovi iz BiH ih često biraju kad žele potpuni bijeg, da se ne dižu telefoni, da se ne zna dan u sedmici, da se broji samo koliko puta ste rekli “wow”. 

 

 

Bungalovi iznad vode, doručak na čamcu, masaža pod palmom i vi.
 

Bali, Indonezija

Idealno za parove koji žele da spoje avanturu, opuštanje i kulturu. Danas yogate, sutra planinarite, prekosutra uživate u rižinim poljima. Cijene su sve povoljnije, a ponuda sve bogatija  što Bali čini posebno popularnim među mlađim parovima koji žele više od all inclusive opcije.

 

 

Bez obzira birate li poznate lokacije ili skrivena mjesta, medeni mjesec je zapravo prilika da prvi put nakon vjenčanja zaista zastanete i budete sami. Bez rasporeda, bez pritiska, samo vi i destinacija koju ste zajedno odabrali.

Foto: @danielleebrownn


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!