TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 21.8.2023.
Koliko god nas oduševljavao svojim beskonačnim mogućnostima, rad u Excelu iz dana u dan ima nove izazove.
Kako se koristi VLOOKUP? Šta on radi uopšte i kako mi može olakšati posao? Kako da brzo numerišem 10 000 redova? Postoji li formula uz koju mogu izračunati….? Postoji.
Na TikToku i Instagramu se u moru savjeta o ljepoti, modi i životu izdvojilo i nekoliko naloga posvećenih Excel trikovima i olakšicama.
Od toga zašto merge opciju trebate izbjegavati, do brzog unosa podataka koje ste dobili kao screenshot. S obzirom na to da vam je ovaj članak privukao pažnju, pretpostavljamo da ste aktivan korisnik Excela i da svoj radni dan ne možete zamisliti bez njega, kao i da vam je CTRL + Z jedna od omiljenih opcija.
Imajte na umu da je on osmišljen da bi nama olakšao rad i da treba raditi za vas. Sve što pomislite da trebate unijeti i evidentirati vjerovatno može biti odrađeno ne nekoliko različitih načina, a svi već postoje negdje na internetu i detaljno su opisani. Baš kao što je slučaj i s ovim TikTok i Instagram nalozima. Ako ste početnik otkrit ćete da Excel nije strašan koliko izgleda, a aktivnim višegodišnjim korisnicima će postati jasno da postoji još trikova za koje nisu znali.
Nemojte gubiti vrijeme na to da iz stotog pokušaja otkrijete formulu koja funkcioniše. Razgovarajte s kolegicama i kolegama koji će rado pomoći početnicima i oslonite se na provjerene metode iz nastavka. Kao i u svemu, u Excelu možete uživati, zabavite se, vježbajte i okrenite svakodnevnu igru u svoju korist.
U nastavku su Excel trikovi koji su privukli našu pažnju
@excel.boss Extract names from email addresses #email #name #amazon #facebook #google #tesla #microsoft #lvmh #ril #india #france #excel #address #madeup #fake ♬ оригинальный звук - PKFR TV
@excel.boss Vlookup
♬ original sound - Jay Lampy
***
Naslovna fotografija: Pexels.com
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!