TEKST: Nevena Divčić

DATUM OBJAVE: 21.8.2023.

Koliko god nas oduševljavao svojim beskonačnim mogućnostima, rad u Excelu iz dana u dan ima nove izazove.


Kako se koristi VLOOKUP? Šta on radi uopšte i kako mi može olakšati posao? Kako da brzo numerišem 10 000 redova? Postoji li formula uz koju mogu izračunati….? Postoji.

Na TikToku i Instagramu se u moru savjeta o ljepoti, modi i životu izdvojilo i nekoliko naloga posvećenih Excel trikovima i olakšicama.

Od toga zašto merge opciju trebate izbjegavati, do brzog unosa podataka koje ste dobili kao screenshot. S obzirom na to da vam je ovaj članak privukao pažnju, pretpostavljamo da ste aktivan korisnik Excela i da svoj radni dan ne možete zamisliti bez njega, kao i da vam je CTRL + Z jedna od omiljenih opcija.

 



Imajte na umu da je on osmišljen da bi nama olakšao rad i da treba raditi za vas. Sve što pomislite da trebate unijeti i evidentirati vjerovatno može biti odrađeno ne nekoliko različitih načina, a svi već postoje negdje na internetu i detaljno su opisani. Baš kao što je slučaj i s ovim TikTok i Instagram nalozima. Ako ste početnik otkrit ćete da Excel nije strašan koliko izgleda, a aktivnim višegodišnjim korisnicima će postati jasno da postoji još trikova za koje nisu znali.

Nemojte gubiti vrijeme na to da iz stotog pokušaja otkrijete formulu koja funkcioniše. Razgovarajte s kolegicama i kolegama koji će rado pomoći početnicima i oslonite se na provjerene metode iz nastavka. Kao i u svemu, u Excelu možete uživati, zabavite se, vježbajte i okrenite svakodnevnu igru u svoju korist.

 



U nastavku su Excel trikovi koji su privukli našu pažnju 

 

@excel.boss Extract names from email addresses #email #name #amazon #facebook #google #tesla #microsoft #lvmh #ril #india #france #excel #address #madeup #fake ♬ оригинальный звук - PKFR TV

@excel.boss

Vlookup

♬ original sound - Jay Lampy

***
Naslovna fotografija: Pexels.com 


Bonjour

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.

Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 


dm_konferencija12bonjour_ba

Ostvaren rast prometa od 16,17%

 

Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%. 

Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.


dm_konferencija7bonjour_ba


 

„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha. 

S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“

Tri puta više razloga za kupovinu

 

U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 


dm_konferencija10bonjour_ba

Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede. 

 

„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty  program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM. 

Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 


dm_konferencija11bonjour_ba

Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije. 

U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.

 

Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.


dm_konferencija1bonjour_ba
 

Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.

 

„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama. 

Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.


dm_konferencija9bonjour_ba
 

Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM. 

Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja. 

U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 


dm_konferencija13bonjour_ba
 

Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova. 

Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
 

Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 


dm_konferencija14bonjour_ba

To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole. 

Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.

 

Jubilej i novi planovi

 

Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici. 

U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!