TEKST: Nevena Divčić

DATUM OBJAVE: 24.9.2024.

Iako ovaj inovativni uređaj koristi naprednu tehnologiju da stvori savršene valove i volumen bez oštećenja, postoji nekoliko tehnika koje možete isprobati kod kuće, a koje će vam pružiti sličan efekat, bez velikih investiranja.


Dyson AirWrap je inovativan alat u kojem uživaju milioni ljudi, međutim nije nam uvijek lako dostupan, ali uz ove jednostavne tehnike i proizvode, možete kreirati sličan efekt kod kuće. Ključ je u pripremi kose, pravilnom sušenju i upotrebi uvijača ili pegle za kosu.

U nastavku vam donosimo nekoliko savjeta i trikova koje možete imati na umu pri narednom stiliziranju kose kako biste postigli efekat jednako voluminozne kose, kao da ste koristili popularni Dyson AirWrap. 

 



Priprema je najvažnija 

Koristite volumenizirajući šampon i balzam. Odaberite proizvode koji ne otežavaju kosu i koji su posebno kreirani za postizanje volumena. Proizvodi s laganom formulom pomoći će vam da kosa izgleda bujno i zdravo. Nanesite pjenu za volumen dok je kosa još vlažna, ovaj korak osigurat će podignutost kose i zadržati oblik duže. Dodatni proizvod koji će poslužiti istoj svrsi je šampon za suho pranje kose. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by CARLI BYBEL (@carlibel)

 

Kako sušite kosu? 

Savjet - Okrenite glavu prema dolje dok sušite kosu. Ovo će pomoći da kosa prirodno dobije volumen od korijena. Fenirajte kosu koristeći okruglu četku kako biste stvorili meke valove, a topli zrak fena usmjerita prema korjenima kose. Ako se odlučite praviti lokne peglom za kosu, onda mislite na to da ona ne bude previše topla te izbjegavajte predugo držanje pegle na jednom mjestu. 


Old school 

Vikleri, kopče... šta god da odaberete poslužit će u određenoj mjeri. Nakon što napravite talase, kosu u toku noći ili nekoliko sati držite uvijenu viklerima. Stavite ih dok je kosa još topla od fena i četke jer će to olakšati da zadržite željenu strukturu

 



Tajna volumena

Pored pjene za kosu i šampona za suho pranje kose, postoji još jedan proizvod koji će vam pomoći da zadržite volumen. Lak za kosu/sprej za teksturu, pomoći će da kosa duži vremenski period zadrži svoj volumen i izgled koji ste tek kreirali

 

* * *
Naslovna fotografija: @negin_mirsalehi
 


Bonjour

Umorna si – možda ti samo treba “delete”.

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

Umorna si – možda ti samo treba “delete”. Umorna si – možda ti samo treba “delete”.

Otvaraš telefon samo da brzo pročitaš poruku. Sekundu kasnije – već si na TikToku. Još jedan video psa koji svira klavir. Smiješno, slatko… i tako poznato.

Stižu notifikacije. Podsjetnici iskaču. Screenshot koji si poslala sebi – za svaki slučaj. Screenshot koji si htjela poslati najboljoj prijateljici – ali nisi. Novi e-mail s naslovom „Posljednja prilika“, koji nikada nećeš otvoriti. A tu je i ona aplikacija koju nisi koristila od 2022. godine. I dalje tiho troši bateriju, prostor, energiju.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks2_bonjour_ba
 

Ne znaš kad je sve to postalo normalno – ali znaš da si umorna. Tvoj um je preopterećen. Tvoj telefon je preopterećen. I – planeta je preopterećena.

Digitalni otpad: Nevidljiv, ali stvaran

Digitalni otpad je stvaran. Tih. Tvrdoglav. I uporan. To su stare poruke, nepročitani mailovi, zaboravljeni dokumenti i fotografije koje si čuvala „za svaki slučaj“.

Ali sve to ne živi samo u tvom telefonu. Živi na serverima širom svijeta koji gutaju energiju, zagrijavaju atmosferu i ostavljaju trag.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks4_bonjour_ba
 

Evo nekoliko primjera koje ne možemo samo „izbrisati“:

  • Svaki mail s privitkom godišnje proizvede oko 10 grama CO₂.

  • 1.000 suvišnih fotografija u cloudu? Kao da mjesec dana gori sijalica 24/7.

  • Automatska ažuriranja aplikacija koje ne koristiš? Troše energiju, bateriju, stvaraju emisije.

Zato, ne radi se samo o uređenom telefonu. Radi se o stvarnom utjecaju na svijet oko nas.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks3_bonjour_ba
 

Čista umjetnost – ali ne ona iz galerija

Nestlé i ove godine podsjeća da briga o planeti ne mora izgledati spektakularno. Ponekad je dovoljno samo... obrisati.
 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks5_bonjour_ba
 

Znaš ono kad konačno obrišeš stotine nepotrebnih fotki iz galerije, sredite inbox ili izbaciš aplikacije koje ne koristiš? Nema vatrometa. Nema aplauza. Ali osjećaš se lakše. Zrak je čistiji. Glava tiša. Fokus – napokon tvoj.


Kako početi? Evo nekoliko digitalnih rituala koje možeš ubaciti u svoju sedmičnu rutinu:

  • Očisti ono što ti više ništa ne znači
    Pet fotki istog outfita. Jelovnik iz dostave. Boarding karta iz 2019. Screenshot tuđeg storyja. Obrisano = oslobođeno.

  • Otkaži ono što te više ne zanima
    Newsletter koji nikad ne otvaraš. Aplikacija koju si skinula iz znatiželje. Push notifikacije koje ti prekidaju misli. Više ti ne trebaju.

  • Daj smisao svom brisanju
    Ne moraš to raditi svaki dan. Ali jednom sedmično? Obavezno. Kao što mijenjaš posteljinu ili stavljaš masku na kosu. Kratko traje, a daje mnogo.

To postaje tvoj mali otpor digitalnom haosu. I tvoj doprinos planeti.

Na jesen, kao simboličnu zahvalu svima koji su odlučili da naprave prostor za sebe i planetu, planirana je nova akcija sadnje drveća. U posljednje četiri godine, kroz inicijativu Čista umjetnost,    Nestlé je posadio više od 12.500 sadnica. Divno, zar ne?

Zato samo počni. Jedan dan. Jedna mala promjena.  Čista umjetnost počinje brisanjem

I najvažnije – daj sebi 15 minuta bez ekrana.

Samo ti.
Tvoja kava.
Pogled kroz prozor.
Bez skrolanja. Bez zvukova. Bez zahtjeva.

Tih 15 minuta može biti najzdraviji poklon koji si sebi dala ove sedmice.
Bolji nego bilo koja mindfulness aplikacija.

I mnogo, mnogo tiši.

Foto: pexels.com


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!