TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 30.10.2024.
Rezultati 18. godine poslovanja kompanije dm drogerie markt u Bosni i Hercegovini potvrdili su kontinuiran, stabilan poslovni rast i razvoj ove kompanije na domaćem tržištu.
Tome su doprinijela sve veća ulaganja u zadovoljstvo kupaca te u dobrobit zaposlenika i društva, a detalji su predstavljeni na godišnjoj konferenciji za medije u Sarajevu. Rezultati za proteklu poslovnu godinu (1.10.2023 - 30.9.2024), u kojoj je ostvaren promet u iznosu od 421,2 miliona KM, ukazuju na rast od 22,38% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu i još jednu potvrdu liderske pozicije na drogerijskom tržištu.
Rast prometa pratio je i rast investicija u mnogobrojnim segmentima poslovanja, od rasta broja zaposlenika do širenja prodajne mreže. Tako su se u 18. godini poslovanja timu kompanije pridružila 32 nova zaposlenika, dok je prodajna mreža bogatija za četiri nove dm prodavnice otvorene u Gradačcu, Zvorniku, Tuzli i Bihaću.
Ostvaren je i rekord u broju kupovina. U dm prodavnicama širom BiH te putem dm online shopa ostvareno je 16.960.609 miliona kupovina, najviše u svih osamnaest godina poslovanja, a za 12,27% više u odnosu na prethodnu poslovnu godinu.
„Rast broja kupovina, odnosno rekordan broj kupovina u prošloj poslovnoj godini potvrda je našeg stalnog nastojanja da razvijamo i unapređujemo naše procese, usluge i poslovanje općenito. Kupci su to prepoznali i nagradili nas, a mi smo također nastavili da putem društveno korisnog djelovanja zajednici u kojoj poslujemo zahvalimo i dio vratimo te da putem novih pogodnosti za kupce i kroz sniženje cijena u vrijeme inflacije i globalnog rasta uzvratimo kupcima za njihovu vjernost. Naravno, ništa od toga ne bi bilo u potpunosti moguće bez naših zaposlenika i njihovog predanog rada, zato smo i u njihov razvoj te druge benefite prošle poslovne godine uložili blizu 1,5 miliona KM“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u Bosni i Hercegovini.
Naime, osim već ustaljenih benefita poput regresa i 13. plate koji se iznosom ne razlikuju od redovnih mjesečnih primanja, svim zaposlenicima od januara ove godine plata je povećana za 18%, u sklopu redovnih godišnjih povećanja. Za kraj uspješne poslovne godine zaposlenici su dobili i dm poklon karticu u vrijednosti od po 200 KM. Svi roditelji prvačića ostvarili su pravo na plaćen slobodan dan na prvi dan škole, dok plaćeno porodiljsko odsustvo trenutno koriste 44 zaposlenice.
Ukupne investicije, koje osim već spomenutih ulaganja podrazumijevaju i ulaganja u preuređenje osam postojećih dm prodavnica, u poslovnoj 2023/24. godini iznosile su 14 miliona KM, čime je nastavljen trend rasta investicija zabilježen i u proteklim godinama.
Rast dm robne marke i online kupovine
Više od 500 novih proizvoda obogatilo je ponudu dm-a koja sada broji blizu 14.000 proizvoda. U ukupnim količinama prodanog asortimana, 45,97% čine proizvodi dm robne marke, čiji je udio u ukupnom prometu kompanije 33,33% i bilježi rast od 22,61%. Odličan omjer cijene i kvaliteta, koji je jednak i zagarantovan u svih 14 zemalja dm grupe, je jedan od razloga zbog kojeg kupci preferiraju dm robne marke.
„Trenutno u dm asortimanu kupcima nudimo proizvode 31 dm robne marke, među kojima su i brojni održivi proizvodi za koje također kupci sve više pokazuju interes. Osim širenja asortimana te stalnih inovacija kada su kanali prodaje u pitanju, kupcima garantujemo stabilnost cijene u periodu od minimalno četiri mjeseca kroz UVIJEKPOVOLJNO koncept. Među ostalim pogodnostima je i active beauty program lojalnosti koji sada broji gotovo 440.000 članova, a koji su iskoristivši sakupljene active beauty bodove ostvarili uštede u vrijednost od blizu 9,5 miliona KM “, izjavila je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Iz dm-a su podsjetili kako raste i broj online kupaca koji najčešće online kupovinu obavljaju putem 'Moj dm' aplikacije - njih 74,59%. Vodeće asortimanske kategorije koje se rado kupuju online su: bebe & djeca, pranje veša i čišćenje domaćinstva te njega tijela.
dmLIVE – novi format online kupovine
Kao first - mover na tržištu, dm je u protekloj poslovnoj godini uveo dmLIVE emisiju, novi format online kupovine u sklopu 'Moj dm' aplikacije. Tako kupci svake druge srijede u terminu od 18:30 h, dok putem 'Moj dm' aplikacije gledaju emisije sa zanimljivim i relevantnim temama i gostima stručnjacima i poznatim osobama, mogu obavljati live online kupovinu te ostvariti dodatne pogodnosti. Popularnost formata potvrđuju podaci da u prosjeku ovu live shopping emisiju prati 5.000 gledatelja koji prosječno ostvare 47.000 različitih interakcija.
Društvena odgovornost – Podrška mentalnom i fizičkom zdravlju žena
Društvena odgovornost dm-a i ove godine bila je u znaku edukacije i podizanja svijesti o važnim temama, novčanoj i stručnoj podršci različitim projektima i inicijativama te volonterskom angažmanu dm zaposlenika. Poseban naglasak stavljen je na podršku mentalnom i fizičkom zdravlju žena te na smanjenje menstrualnog siromaštva.
Upravo s ciljem promocije zaštite fizičkog i mentalnog zdravlja žena, u protekloj poslovnoj godini održana je druga dm stručna konferencija o fizičkom i mentalnom zdravlju žena u tri bh. grada: Sarajevu, Banjoj Luci i Mostaru koju je pratilo više od 500 posjetiteljica. Konferencije na kojima je predavanje održalo 13 vodećih stručnjakinja iz oblasti fizičkog i mentalnog zdravlja, ukazale su na važnost preventivnog pristupa zdravlju i pružile konkretne savjete ženama kako da vode zdraviji i kvalitetniji život.
„Nakon sprovedenog istraživanja na temu ženskog zdravlja i menstrualnog siromaštva, koje je, u saradnji sa institutom SPECTRA, realizirano u većini zemalja u kojima dm posluje, sa stanovišta žena ispitanih u BiH, zaključili smo kako žensko zdravlje kao tema ima potencijal da bude prisutnija u društvu. Stoga su upravo menstrualno zdravlje i menstrualno siromaštvo bili u fokusu naše društveno odgovorne kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra. U 15 mjesta širom BiH odabrali smo 18 projekata čija realizacija doprinosi smanjenu menstrualnog siromaštva i promjeni percepcije menstruacije u javnosti te ih podržali u ukupnoj vrijednosti od gotovo 60.000 KM“, pojasnila je Kristina Ćosić, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Također, kako bi pružio dugoročni doprinos smanjenju menstrualnog siromaštva od februara ove godine, u sklopu regionalne inicijative, dm je u Bosni i Hercegovini snizio cijene Jessa higijenskih i dnevnih uložaka, tampona i perivih gaćica za 15%. Ove godine je i 7. dm ženska utrka bila u znaku doprinosa istom. „Blizu 3.000 učesnica je istrčalo 7. dm žensku utrku, a od svake kotizacije izdvojena su sredstva za donaciju 3.000 Jessa higijenskih uložaka udruženju Pomozi.ba“, podsjetila je Ćosić.
U protekloj poslovnoj godini dm je još jednom potvrdio i svoju posvećenost općem zdravlju te je u devet gradova širom Bosne i Hercegovine organizovao jednodnevne besplatne dermatološke preglede. U Sarajevu, Zenici, Doboju, Banjoj Luci, Tuzli, Bijeljini, Mostaru, Neumu i Bihaću ukupno je obavljeno 1.385 dermatoloških pregleda, dok su 193 osobe upućene na daljnje pretrage.
Društveno koristan rad
Kompanija dm njeguje poslovnu praksu da svi zaposlenici jednom godišnje svoj plaćeni radni dan iskoriste kako bi se posvetili društveno korisnom radu. U protekloj poslovnoj godini 177 dm zaposlenika je u društveno korisnom radu provelo više od 1.400 sati.
Da je nečije malo nekome mnogo uvjerili su se dm zaposlenici koji su sudjelovali u pripremi i podjeli jednog dijela od ukupno 9.777 obroka za korisnike 24 narodne kuhinje širom BiH. Ovi obroci osigurani su kroz aktivnost tzv. Giving Friday-a, koji već tradicionalno u dm-u mijenja planetarno popularni Black Friday. Naime, na ovaj dan kompanija dm izdvaja 5% svog ukupnog dnevnog prometa kako bi se pružila podršku radu narodnim kuhinjama širom BiH, što je prošle godine iznosilo 56.014 KM.
Šest vrijednih priznanja za kompaniju dm
U poslovnoj 2023/24. godini kompanija dm drogerie markt osvojila je šest vrijednih priznanja. Zahvaljujući izvanrednim radnim uslovima i brizi o zaposlenicima, kompanija dm deseti put je proglašena najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini, kao i najpoželjnijim poslodavcem u sektoru maloprodaje. Osim toga, među 500 nominovanih izabrana je za najpoželjnijeg Family Friendly poslodavca, prema rezultatima izbora web portala Mojposao.ba koji su kreirani na osnovu 230.000 glasova opće javnosti.
Poslovne novine su kompaniji dm uručile nagradu na „Izboru 100 najvećih“ za 1. mjesto u djelatnosti po prihodu, dok su nastojanja dm-a da što više djeluje na polju održivog razvoja i zaštite okoliša nagrađena priznanjem „GO GREEN STAR 2024“. Među ostalim su još nagrade: Excellence Award for Digital Innovation, DigitalCup 2024., Category Management i Naši heroji.
U prodaji autobiografija osnivača dm-a, Götza W. Wernera
Na konferenciji za medije ekskluzivno je najavljeno kako će se od 24.10. u svim dm prodavnicama i na dm online shopu, po cijeni od 9,95 KM, u prodaji naći za bosanskohercegovačko tržište adaptirana autobiografija osnivača dm-a, Götza W. Wernera, „Na šta nikad nisam računao“. „Prodavač pasti za zube - kako bi Götz Werner odgovorio, kada ga se pitalo o pozivu, zasigurno je bio mnogo više od toga. Pionir modernih metoda menadžmenta, predvodnik ideje o bezuvjetnom osnovnom primanju i kreativni mislilac kada je u pitanju etika poduzetništva, oduvijek služi kao inspiracija. Kreirao je poslovnu filozofiju koja u središte stavlja čovjeka, slijedeći koju već 51 godinu dm ostvaruje sjajne rezultate u svim zemljama. U svojoj autobiografiji svjedoči kako je dm postao omiljeno preduzeće u Njemačkoj i pokazuje zašto je duboko uvjeren da su svaki posao i svaki čovjek vrijedni“, poručio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH.
Ulaganja i planovi za poslovnu 2024/25. godinu
Iz kompanije dm drogerie markt BiH na kraju su otkrili kako će u narednoj poslovnoj godini ukupne investicije iznositi blizu 13 miliona KM, a planirana su ulaganja u: proširenje skladišta, širenje prodajne mreže za pet novih dm prodavnica i otvaranje 66 novih radnih mjesta, ulaganje u dodatne usluge i lojalnost kupcima te ulaganje u održivi razvoj. U domenu društvene odgovornosti dm će nastaviti pružati podršku zajednici te će ostati posvećen unapređenju i očuvanju mentalnog i fizičkog zdravlja žena.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
Udobnost je jednog dana dobila novu definiciju... onu koja počinje dugmetom koje su one same izabrale.
Ne kroji je trend, ne diktira sezona već žena koja zna šta joj prija. Tkanina koja klizi niz rame je izbor. Boja koja odgovara raspoloženju. Poruka koju nosi samo ona.
Govorimo o udobnosti s karakterom. O onoj pidžami ili spavaćici koja nije slučajan komad u ladici, nego pažljivo birana uniforma za me time rituale. O komadu koji kaže: “Večeras biram sebe.”
Poseban Bonjour.boutique event u organizaciji Bonjour.ba i Alma Ras, dao je priliku 16 gošći da prezentuju osjećaj šta znači biti stvarno svoja. U ambijentu koji je mirisao na inspiraciju i pažnju, uz dozu poezije, smijeha, foto-kutka i goodie bagu iz snova, nastajala su djela od udobnosti, doslovno od tkanine do posljednjeg dugmeta.
Večer je započela toplim govorom dobrodošlice Ane Ćavar, direktorice portala Bonjour.ba, a goste je srdačno pozdravila i Mervana Muhović, PR i marketing specijalistica kompanije Alma Ras.
Ana Ćavar, direktorice portala Bonjour.ba i Mervana Muhović, PR i marketing specijalistica kompanije Alma Ras
Kako su u konačnici izgledale njihove udobne priče? Pogledajte u nastavku.
Kolekcija TARA: za žene koje vole dom i sebe u njemu
Večer je započela njenim toplim riječima. Ana Ćavar je biralaTara pidžamu kao manifest svega što ova priča nosi, a to su toplina, kreativnost, zajedništvo i ženstvenost.
Tara sa širim krojevima, pamukom koji diše i dugmićima koji se ne gube, stvorena je za cozy trenutke. Ogrtač do listova? Da, i on je tu kad zatreba dodatna doza nježnosti.
Kolekcija IRIS: za snove koji traju i kad otvorite oči
Eda Bukvić odabirom plave Iris spavaćice kreirala je outfit za žene koje znaju reći sebi: “Večeras ne radim ništa i to je plan.”
Bh. glumica Amila Terzimehić kreirala je izdanje koje izgleda kao scena iz savremenog baleta. Svaki pokret u spavaćici Iris kod Amile će izgledati kao pažljivo koreografisan. Nježna tkanina, lagani tonovi… sve odražava Amilin umjetnički mir, onu vrstu mira koju nosite iznutra.
Elegantna i samouvjerena, Zerina Suyabatmaz odlučila se za Iris kao neko ko zna da minimalizam nije dosadan nego duboko smislen. Sve je bilo bez ijednog suvišnog detalja, a opet sa stilom koji se pamti.
Dodajmo ovome još jednu činjenicu, a to je da je Iris linija izrađena od modala, prirodnog vlakna poznatog po mekoći i prozračnosti, idealnog za osjetljivu kožu i sve one koje žele luksuz koji traje.
Kolekcija VANESA: kad udobnost nosi stav
Iman Karović birala je kompletVanesa u kojem će sigurno izgledati kao žena koja zna šta hoće i zna kako to reći bez riječi. Udobnost u njenoj izvedbi nije izgovor, nego stav. I da, izgledat će kao neko ko u ovoj pidžami donosi ozbiljno dobre odluke.
Izbor Maje Topčagić je bio razigran, ali precizan baš kao i njene fotografije. Maju u Vanesa kompletu zamišljamo kako već piše dnevnik u boji i sanja u HD rezoluciji.
Nikolina Sabljić odabrala je Vanesa pidžamu s jednostavnom elegancijom koja odašilje poruku: “Ovo je moje vrijeme.” Svaki detalj na njenom odabiru djeluje promišljeno, nježno i ženstveno.
Ono što liniju Vanesa čini posebnom nije samo to što je od 100% pamuka finije obrade, već i što svaka njena kombinacija djeluje kao da je skrojena upravo za taj dan: lagana kad želite mir, razigrana kad vam treba boja i uvijek spremna da vas prati u ritmu vašeg raspoloženja.
Kolekcija ARIA: full nježnost, ali sa stavom
Nježna boja, lagan kroj, a opet dovoljno upečatljivo da kažete: „Ovo je moja omiljena verzija mene.“ Magdalena Paradžik sebe vidi u Aria pidžami kao neko ko zna gdje se krije nježnost… u detaljima, u šapatima, u prvim gutljajima jutarnje kafe.
Merima Ikanović također birala je Aria pidžamu u kojoj planira pisati manifest udobnosti. Sve izgleda opušteno, ali zna da je pažljivo birano.
Aria je stvorena za one koje vole pastelne boje, trendy krojeve i čipku umjesto klasične gume. Satenske mašnice? Da, i to je dio ovog stylish paketa.
Kolekcija HELENA: klasika koja se ne objašnjava, nego osjeća
Glumica koja živi svaki kadar čak i kad je kući, bez šminke je Hana Zrno. U kombinaciji Aria + Helena, Hana se odlučila za udoban set kao žena koja zna da je najbolji plan za večer onaj koji uključuje ogrtač, masku za lice i tišinu.
Voditeljica koju vežemo za televizijsku eleganciju, Dejana Rosuljaš je ovdje u potpuno drugom moodu. Dejana je odabrala Helena pidžamu u kojoj će izgledati kao da je cozy njena nova religija i niko je neće moći razuvjeriti.
Kombinacija za žene koje ne vole pola rješenja. Emina Bašić Poljak u Heleni dat će vibe da je sve već posložila i garderobu i misli i raspoloženje. Ona je birala pidžamu kao manifest stila, a stil u ovom slučaju znači pamuk sa dodatkom elastina, bezvremenski kroj i čipku koja daje onaj diskretan, ali moćan šarm.
Helena je odabir kad želite izgledati elegantno, a osjećati se kao kod kuće.
U svijetu u kojem se često traži da budemo produktivne, dorađene i “na visini zadatka” ovaj koncept vraća stvari na početak. Na emociju. Na udobnost. Na autentičnost.
Pidžame iz ove kolekcije nisu nastale da prate trendove, već da prate vas kad zaspite s knjigom, kad plešete u kuhinji bosi, kad konačno kažete “večeras ništa ne moram”.
Možda je pravo pitanje za kraj: kako bi izgledala pidžama koju biste vi osmislili? Ako osjećate da je vrijeme da i vaša udobnost dobije ime, oblik i dugmad po vašem izboru… znate gdje početi.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!