TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 30.10.2024.

Rezultati 18. godine poslovanja kompanije dm drogerie markt u Bosni i Hercegovini potvrdili su kontinuiran, stabilan poslovni rast i razvoj ove kompanije na domaćem tržištu.

 

Tome su doprinijela sve veća ulaganja u zadovoljstvo kupaca te u dobrobit zaposlenika i društva, a detalji su predstavljeni na godišnjoj konferenciji za medije u Sarajevu. Rezultati za proteklu poslovnu godinu (1.10.2023 - 30.9.2024), u kojoj je ostvaren promet u iznosu od 421,2 miliona KM, ukazuju na rast od 22,38% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu i još jednu potvrdu liderske pozicije na drogerijskom tržištu.




Rast prometa pratio je i rast investicija u mnogobrojnim segmentima poslovanja, od rasta broja zaposlenika do širenja prodajne mreže. Tako su se u 18. godini poslovanja timu kompanije pridružila 32 nova zaposlenika, dok je prodajna mreža bogatija za četiri nove dm prodavnice otvorene u Gradačcu, Zvorniku, Tuzli i Bihaću.



Ostvaren je i rekord u broju kupovina. U dm prodavnicama širom BiH te putem dm online shopa ostvareno je 16.960.609 miliona kupovina, najviše u svih osamnaest godina poslovanja, a za 12,27% više u odnosu na prethodnu poslovnu godinu.

„Rast broja kupovina, odnosno rekordan broj kupovina u prošloj poslovnoj godini potvrda je našeg stalnog nastojanja da razvijamo i unapređujemo naše procese, usluge i poslovanje općenito. Kupci su to prepoznali i nagradili nas, a mi smo također nastavili da putem društveno korisnog djelovanja zajednici u kojoj poslujemo zahvalimo i dio vratimo te da putem novih pogodnosti za kupce i kroz sniženje cijena u vrijeme inflacije i globalnog rasta uzvratimo kupcima za njihovu vjernost. Naravno, ništa od toga ne bi bilo u potpunosti moguće bez naših zaposlenika i njihovog predanog rada, zato smo i u njihov razvoj te druge benefite prošle poslovne godine uložili blizu 1,5 miliona KM“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u Bosni i Hercegovini.

 



Naime, osim već ustaljenih benefita poput regresa i 13. plate koji se iznosom ne razlikuju od redovnih mjesečnih primanja, svim zaposlenicima od januara ove godine plata je povećana za 18%, u sklopu redovnih godišnjih povećanja. Za kraj uspješne poslovne godine zaposlenici su dobili i dm poklon karticu u vrijednosti od po 200 KM. Svi roditelji prvačića ostvarili su pravo na plaćen slobodan dan na prvi dan škole, dok plaćeno porodiljsko odsustvo trenutno koriste 44 zaposlenice.

Ukupne investicije, koje osim već spomenutih ulaganja podrazumijevaju i ulaganja u preuređenje osam postojećih dm prodavnica, u poslovnoj 2023/24. godini iznosile su 14 miliona KM, čime je nastavljen trend rasta investicija zabilježen i u proteklim godinama.  

 




Rast dm robne marke i online kupovine

Više od 500 novih proizvoda obogatilo je ponudu dm-a koja sada broji blizu 14.000 proizvoda. U ukupnim količinama prodanog asortimana, 45,97% čine proizvodi dm robne marke, čiji je udio u ukupnom prometu kompanije 33,33% i bilježi rast od 22,61%. Odličan omjer cijene i kvaliteta, koji je jednak i zagarantovan u svih 14 zemalja dm grupe, je jedan od razloga zbog kojeg kupci preferiraju dm robne marke. 

„Trenutno u dm asortimanu kupcima nudimo proizvode 31 dm robne marke, među kojima su i brojni održivi proizvodi za koje također kupci sve više pokazuju interes. Osim širenja asortimana te stalnih inovacija kada su kanali prodaje u pitanju, kupcima garantujemo stabilnost cijene u periodu od minimalno četiri mjeseca kroz UVIJEKPOVOLJNO koncept. Među ostalim pogodnostima je i active beauty program lojalnosti koji sada broji gotovo 440.000 članova, a koji su iskoristivši sakupljene active beauty bodove ostvarili uštede u vrijednost od blizu 9,5 miliona KM ​“, izjavila je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH.

 

 


Iz dm-a su podsjetili kako raste i broj online kupaca koji najčešće online kupovinu obavljaju putem 'Moj dm' aplikacije - njih 74,59%. Vodeće asortimanske kategorije koje se rado kupuju online su: bebe & djeca, pranje veša i čišćenje domaćinstva te njega tijela.


dmLIVE – novi format online kupovine  

Kao first - mover na tržištu, dm je u protekloj poslovnoj godini uveo dmLIVE emisiju, novi format online kupovine u sklopu 'Moj dm' aplikacije. Tako kupci svake druge srijede u terminu od 18:30 h, dok putem 'Moj dm' aplikacije gledaju emisije sa zanimljivim i relevantnim temama i gostima stručnjacima i poznatim osobama, mogu obavljati live online kupovinu te ostvariti dodatne pogodnosti. Popularnost formata potvrđuju podaci da u prosjeku ovu live shopping emisiju prati 5.000 gledatelja koji prosječno ostvare 47.000 različitih interakcija.

 




Društvena odgovornost – Podrška mentalnom i fizičkom zdravlju žena

Društvena odgovornost dm-a i ove godine bila je u znaku edukacije i podizanja svijesti o važnim temama, novčanoj i stručnoj podršci različitim projektima i inicijativama te volonterskom angažmanu dm zaposlenika. Poseban naglasak stavljen je na podršku mentalnom i fizičkom zdravlju žena te na smanjenje menstrualnog siromaštva.

Upravo s ciljem promocije zaštite fizičkog i mentalnog zdravlja žena, u protekloj poslovnoj godini održana je druga dm stručna konferencija o fizičkom i mentalnom zdravlju žena u tri bh. grada: Sarajevu, Banjoj Luci i Mostaru koju je pratilo više od 500 posjetiteljica. Konferencije na kojima je predavanje održalo 13 vodećih stručnjakinja iz oblasti fizičkog i mentalnog zdravlja, ukazale su na važnost preventivnog pristupa zdravlju i pružile konkretne savjete ženama kako da vode zdraviji i kvalitetniji život.

„Nakon sprovedenog istraživanja na temu ženskog zdravlja i menstrualnog siromaštva, koje je, u saradnji sa institutom SPECTRA, realizirano u većini zemalja u kojima dm posluje, sa stanovišta žena ispitanih u BiH, zaključili smo kako žensko zdravlje kao tema ima potencijal da bude prisutnija u društvu. Stoga su upravo menstrualno zdravlje i menstrualno siromaštvo bili u fokusu naše društveno odgovorne kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra. U 15 mjesta širom BiH odabrali smo 18 projekata čija realizacija doprinosi smanjenu menstrualnog siromaštva i promjeni percepcije menstruacije u javnosti te ih podržali u ukupnoj vrijednosti od gotovo 60.000 KM“, pojasnila je Kristina Ćosić, članica Poslovodstva dm-a u BiH.   

 



Također, kako bi pružio dugoročni doprinos smanjenju menstrualnog siromaštva od februara ove godine, u sklopu regionalne inicijative, dm je u Bosni i Hercegovini snizio cijene Jessa higijenskih i dnevnih uložaka, tampona i perivih gaćica za 15%. Ove godine je i 7. dm ženska utrka bila u znaku doprinosa istom. „Blizu 3.000 učesnica je istrčalo 7. dm žensku utrku, a od svake kotizacije izdvojena su sredstva za donaciju 3.000 Jessa higijenskih uložaka udruženju Pomozi.ba“, podsjetila je Ćosić.

U protekloj poslovnoj godini dm je još jednom potvrdio i svoju posvećenost općem zdravlju te je u devet gradova širom Bosne i Hercegovine organizovao jednodnevne besplatne dermatološke preglede. U Sarajevu, Zenici, Doboju, Banjoj Luci, Tuzli, Bijeljini, Mostaru, Neumu i Bihaću ukupno je obavljeno 1.385 dermatoloških pregleda, dok su 193 osobe upućene na daljnje pretrage.

 




Društveno koristan rad

Kompanija dm njeguje poslovnu praksu da svi zaposlenici jednom godišnje svoj plaćeni radni dan iskoriste kako bi se posvetili društveno korisnom radu. U protekloj poslovnoj godini 177 dm zaposlenika je u društveno korisnom radu provelo više od 1.400 sati.

Da je nečije malo nekome mnogo uvjerili su se dm zaposlenici koji su sudjelovali u pripremi i podjeli jednog dijela od ukupno 9.777 obroka za korisnike 24 narodne kuhinje širom BiH. Ovi obroci osigurani su kroz aktivnost tzv. Giving Friday-a, koji već tradicionalno u dm-u mijenja planetarno popularni Black Friday. Naime, na ovaj dan kompanija dm izdvaja 5% svog ukupnog dnevnog prometa kako bi se pružila podršku radu narodnim kuhinjama širom BiH, što je prošle godine iznosilo 56.014 KM.

 




Šest vrijednih priznanja za kompaniju dm

U poslovnoj 2023/24. godini kompanija dm drogerie markt osvojila je šest vrijednih priznanja. Zahvaljujući izvanrednim radnim uslovima i brizi o zaposlenicima, kompanija dm deseti put je proglašena najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini, kao i najpoželjnijim poslodavcem u sektoru maloprodaje. Osim toga, među 500 nominovanih izabrana je za najpoželjnijeg Family Friendly poslodavca, prema rezultatima izbora web portala Mojposao.ba koji su kreirani na osnovu 230.000 glasova opće javnosti.

Poslovne novine su kompaniji dm uručile nagradu na „Izboru 100 najvećih“ za 1. mjesto u djelatnosti po prihodu, dok su nastojanja dm-a da što više djeluje na polju održivog razvoja i zaštite okoliša nagrađena priznanjem „GO GREEN STAR 2024“. Među ostalim su još nagrade: Excellence Award for Digital Innovation, DigitalCup 2024., Category Management i Naši heroji.

 




U prodaji autobiografija osnivača dm-a, Götza W. Wernera

Na konferenciji za medije ekskluzivno je najavljeno kako će se od 24.10. u svim dm prodavnicama i na dm online shopu, po cijeni od 9,95 KM, u prodaji naći za bosanskohercegovačko tržište adaptirana autobiografija osnivača dm-a, Götza W. Wernera, „Na šta nikad nisam računao“. „Prodavač pasti za zube - kako bi Götz Werner odgovorio, kada ga se pitalo o pozivu, zasigurno je bio mnogo više od toga. Pionir modernih metoda menadžmenta, predvodnik ideje o bezuvjetnom osnovnom primanju i kreativni mislilac kada je u pitanju etika poduzetništva, oduvijek služi kao inspiracija. Kreirao je poslovnu filozofiju koja u središte stavlja čovjeka, slijedeći koju već 51 godinu dm ostvaruje sjajne rezultate u svim zemljama. U svojoj autobiografiji svjedoči kako je dm postao omiljeno preduzeće u Njemačkoj i pokazuje zašto je duboko uvjeren da su svaki posao i svaki čovjek vrijedni“, poručio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH.

 




Ulaganja i planovi za poslovnu 2024/25. godinu

Iz kompanije dm drogerie markt BiH na kraju su otkrili kako će u narednoj poslovnoj godini ukupne investicije iznositi blizu 13 miliona KM, a planirana su ulaganja u: proširenje skladišta, širenje prodajne mreže za pet novih dm prodavnica i otvaranje 66 novih radnih mjesta, ulaganje u dodatne usluge i lojalnost kupcima te ulaganje u održivi razvoj. U domenu društvene odgovornosti dm će nastaviti pružati podršku zajednici te će ostati posvećen unapređenju i očuvanju mentalnog i fizičkog zdravlja žena.

* * *
Foto: PR

FOTO: PR


Bonjour

Bonjour otkriva: Šta se dogodi kada se udruže vizije arhitektice i drveno majstorstvo?

TEKST: Ada Ćeremida | FOTO: Armin Dorado

Bonjour otkriva: Šta se dogodi kada se udruže vizije arhitektice i drveno majstorstvo? Bonjour otkriva: Šta se dogodi kada se udruže vizije arhitektice i drveno majstorstvo?

Pratimo ih godinama, radujući se svakom novom projektu, ali kada se njihovi putevi spoje, rezultat je nešto posebno.

Bisera Berberkić je poznato ime kada govorimo o besprijekorno dizajniranim interijerima, a GAZZDA je sinonim za vrhunski dizajn i zanatsku preciznost. 

Ovaj stan, s toplinom drveta, suptilnom paletom i prozračnim rasporedom, odiše lakoćom i promišljenim minimalizmom koji ne gubi osjećaj ugodnosti. Svaki komad namještaja djeluje prirodno uklopljen, a opet pažljivo odabran, balansirajući preciznost i neopterećenost. 


bonjour_ba_Gazzda_Bisera2

bonjour_ba_Gazzda_Bisera1

bonjour_ba_Gazzda_Bisera12


Kako su Bisera i GAZZDA zajedno oblikovali prostor koji istovremeno djeluje promišljeno i prirodno? Razgovarali smo sa njima i saznali kako je nastao ovaj sofisticiran interijer u ovoj harmoničnoj kolaboraciji. 


bonjour_ba_Gazzda_Bisera25

bonjour_ba_Gazzda_Bisera34


Bisera, ovaj interijer nosi dozu nenametljive elegancije, prirodni materijali i topla paleta boja djeluju instinktivno skladno. No, koliko je takva jednostavnost zapravo zahtjevna za postići? Koji su ključni elementi koji prostoru daju taj osjećaj lakoće, a da ne izgleda previše minimalistički ili  
monoton?  

Postići jednostavnost koja nije monotona, niti previše minimalistička, zahtijeva precizno balansiranje materijala, boja i tekstura. Ključ je prirodnim materijalima poput drveta, kamena i tkanina organskog porijekla, koji prostoru daju toplinu i taktilnu ugodnost. 

Također, kombinacija toplih neutralnih tonova sa suptilnim kontrastima stvara vizualni ritam koji prostoru daje dinamiku bez narušavanja harmonije.

U ovakvom pristupu, suštinska razlika između jednostavnosti i praznine leži u slojevitosti. Kada se pažljivo dodaju detalji poput rasvjete, umjetničkih predmeta ili personalizovanih elemenata, prostor dobija dušu i postaje nenametljivo sofisticiran.


bonjour_ba_Gazzda_Bisera26

bonjour_ba_Gazzda_Bisera30

bonjour_ba_Gazzda_Bisera32

bonjour_ba_Gazzda_Bisera33


Postoji nešto umirujuće u ovom prostoru, svaki komad namještaja ima svoje mjesto, ali bez ukočene perfekcije. Kako ste balansirali između planske preciznosti i one neopipljive ugodnosti koja čini da se prostor osjeća kao dom?  

Balans između preciznosti i ugodnosti postiže se pažljivim odabirom materijala, boja i proporcija, ali i načinom na koji se elementi međusobno povezuju. Umjesto stroge simetrije, prostor oblikujem tako da djeluje skladno, ali ne predvidljivo. Važno mi je da svaki komad namještaja ima svoju funkciju i svrhu, ali da cjelina ostavlja dojam lakoće i prirodnosti.

Posebno pažljivo biram komade koji nisu oštri i strogo geometrijski, već imaju meke linije i organsku formu, jer upravo takvi elementi dodaju osjećaj topline i umirujuće atmosfere.

Topli tonovi, taktilni materijali i promišljena rasvjeta dodatno pojačavaju taj efekat, dok fluidnost rasporeda omogućava da prostor izgleda živo i prilagodljivo, umjesto statično i rigidno.

Na taj način prostor odiše karakterom i postaje mjesto u kojem se zaista može uživati.


bonjour_ba_Gazzda_Bisera4

bonjour_ba_Gazzda_Bisera5

bonjour_ba_Gazzda_Bisera7


Koliko je za vas kao dizajnera važno imati priliku raditi s domaćim brendom poput GAZZDA? Da li osjećate da su ovakve saradnje način da se razvija lokalna scena dizajna enterijera? Postoji li neki komad namještaja iz GAZZDA kolekcije koji vam je bio posebno inspirativan u ovom projektu?  

GAZZDA je vrhunski primjer kako domaći brend može dostići svjetski nivo, a istovremeno zadržati autentičnost i prepoznatljiv dizajnerski potpis. Njihov spoj sofisticirane estetike, vrhunske izrade i pažnje prema detaljima čini ih pravim ponosom naše industrije.

Uvijek cijenim priliku da radim s njihovim komadima i posebno se radujem kada i moji klijenti prepoznaju tu izuzetnu kombinaciju ljepote i kvaliteta.

Njihov namještaj nije samo funkcionalan, već unosi poseban karakter u prostor, što ga čini idealnim izborom za projekte koji teže nenametljivoj eleganciji. Posebno volim Muna stolice, koje smo koristili i u ovom projektu. One su istovremeno udobne i estetski besprijekorne, s prefinjenim linijama koje se lako uklapaju u različite stilove enterijera.

Velika prednost je i široka mogućnost obrade materijala, od tkanina do kože, što omogućava potpunu prilagodbu svakom prostoru. GAZZDA nas uvijek iznova oduševljava i s nestrpljenjem pratim šta će sljedeće donijeti.


bonjour_ba_Gazzda_Bisera9

bonjour_ba_Gazzda_Bisera8

bonjour_ba_Gazzda_Bisera11

bonjour_ba_Gazzda_Bisera10


Namještaj GAZZDA često nosi onaj prepoznatljiv pečat, spoj zanatske preciznosti i suptilne, nenametljive estetike. Kako osiguravate da svaki komad ostane bezvremenski, a opet dovoljno prilagodljiv za različite tipove prostora?  

Mi kao GAZZDA vjerujemo da dom nije samo zbir predmeta na jednom mjestu, nego stvarno prostor u kojem duša odmara. Zato svaki komad prolazi kroz strogo definisan proces razvoja, od prvog skiciranja do finalnog detalja u radionici.

Naši dizajneri ne pristupaju namještaju samo kao estetskom i funkcionalnom objektu, već kao zanatskom zadatku – stalno dorađujući prototipe, balansirajući proporcije, eksperimentirajući s materijalima.

U toj tišini radionice, gdje se svaki spoj završava rukom, nastaje ono što mi zovemo GAZZDA kvalitet. Komadi koje stvaramo su suptilno oblikovani da traju – estetski, funkcionalno i emotivno – ali i dovoljno fleksibilni da se uklope u prostore različitih karaktera i senzibiliteta.


bonjour_ba_Gazzda_Bisera16

bonjour_ba_Gazzda_Bisera22

bonjour_ba_Gazzda_Bisera19

bonjour_ba_Gazzda_Bisera20

bonjour_ba_Gazzda_Bisera17

bonjour_ba_Gazzda_Bisera23


GAZZDA komadi djeluju gotovo kao produžetak prirode unutar interijera. Kako postižete tu lakoću dizajna koja spaja savremenu estetiku s osjećajem topline i prirodnosti? I koja je priča iza komada namještaja odabranih za ovaj stan?  

Naša filozofija i pristup dizajnu su jednostavni – stvarati prostor koji ne vrišti, već šapuće. Komadi poput Fawn kreveta ili Dedo lounge fotelje nisu tu da dominiraju, već da udahnu tišinu i mir prostoru, oblikujući ga linijama koje teku prirodno, organski.

Vjerujemo u moć jednostavnosti, u materijale koji pozivaju na dodir i oblike koji dopuštaju da prostor diše. U ovom interijeru, svaki GAZZDA komad tiho doprinosi cjelini. Trpezijskim dijelom dominiraju Muna stolice i Fawn sto – blagi rubovi, taktilno drvo i topli tonovi koji pozivaju na prisutnost i zajedništvo.

Dedo fotelja, Fawn lowboard, krevet i noćni ormarić, te Mu stolić u dnevnom boravku, unose onu smirenost i prirodnu lakoću koja je srž GAZZDA dizajna – prisutan, ali nenametljiv.



bonjour_ba_Gazzda_Bisera36

bonjour_ba_Gazzda_Bisera37

bonjour_ba_Gazzda_Bisera39

bonjour_ba_Gazzda_Bisera38


Koliko je za brend GAZZDA važno raditi s dizajnerima interijera poput Bisere? Kako ste kroz ovu saradnju uskladili njenu viziju s prepoznatljivim GAZZDA dizajnerskim potpisom?  

Uživamo raditi s ljudima koji imaju jasnu viziju – i još važnije, koji znaju za koga je ta vizija. Bisera je već u fazi narudžbe imala precizan osjećaj za svaki komad, znala je koji materijali će najbolje odgovarati ambijentu i kako sve povezati u skladnu cjelinu. Nama je bilo zadovoljstvo to ispratiti i podržati.

Naš fokus je stvaranje – osmišljavanje i dorađivanje komada koji imaju vlastiti karakter. Ali kad dođe trenutak da ti komadi pronađu svoj dom, tu svoju konačnu formu često dobivaju upravo kroz ruke arhitekata i dizajnera interijera.


bonjour_ba_Gazzda_Bisera40

bonjour_ba_Gazzda_Bisera41

bonjour_ba_Gazzda_Bisera42

bonjour_ba_Gazzda_Bisera43

bonjour_ba_Gazzda_Bisera44

bonjour_ba_Gazzda_Bisera45

bonjour_ba_Gazzda_Bisera46

FOTO: Armin Dorado


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!