TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 24.7.2024.
U okviru društveno odgovorne kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra, dm drogerie markt BiH odabrao je 18 projekata u 15 mjesta koje će podržati s iznosom ukupne vrijednosti od gotovo 60.000 KM.
Fokus ove inicijative je unapređenje i očuvanje menstrualnog zdravlja žena.
Podržavat će se projekti koji imaju za cilj podizanje razine znanja o menstrualnom zdravlju, doprinos smanjenju menstrualnog siromaštva, te promjenu percepcije menstruacije u javnosti.
Koje su aktivnosti koje će biti obuhvaćene ovim projektom?
Stručna predavanja, radionice, savjetovanja te izradu edukativnih priručnika i slično.
Pravo učešća u inicijativi {ZAJEDNO} za bolje sutra imale su sve organizacije, udruženja, institucije i druga registrirana pravna lica bez obzira na osnovnu djelatnost, a koja su od 22.5.2024. do 5.7.2024. svoje projekte prijavili putem online formulara na platformi www.dm-zajedno.ba.
Koliko je bilo prijavljenih projekata i koji su bili osnovni kriteriji?
Prijavljeno je 85 projekata, te je na osnovu unaprijed definisanih kriterija odabrano njih 18. Osnovni kriteriji su bili fokusiranost na unapređenje i očuvanje menstrualnog zdravlja žena kao i podizanje nivoa znanja o menstrualnom zdravlju, promjenu percepcije menstruacije u javnosti, uključujući skidanje stigme i osjećaja stida te doprinos smanjenju menstrualnog siromaštva.
Koji su odabrani projekti i na koji način će dm podržati svaki od njih?
Odabrani projekti su:
Odabrane projekte dm će podržati finansiranjem usluga ili nabavkom materijala i opreme, donacijom dm proizvoda ili kombinacijom navedenih stavki, ovisno o aktivnostima koje su planirane u sklopu odabranih projekata. Ovo je druga godina kako dm provodi kampanju jačanja svijesti o važnosti ženskog zdravlja. U protekloj godini podržano je 14 projekata u okviru ove kampanje.
***
Naslovna fotografija: unsplash.com
TEKST: Bonjour.ba - PR
DP Lux grupa je na terasi hotela Movenpick u Sarajevu predstavila Almaru, lanac parfumerija specijalizovan za orijentalne parfeme, zajedno sa brendom koji imaju u svojoj ponudi: Swiss Arabian.
U Almari, koja trenutno u regionu broji 7 parfumerija, može se pronaći najveći izbor orijentalnih parfema u BiH.
Almara je nastala iz velike ljubavi prema Orijentu i orijentalnim parfemima jer autentični orijentalni mirisi koji osvajaju i inspirišu poznati su po svojoj intenzivnosti, dugotrajnosti i bogatim, složenim mirisnim notama koje ostaju na vašoj koži cijeli dan.
Ova ponuda nije slučajna: iza nje stoji dugogodišnje iskustvo i duboko poznavanje parfema DP Lux grupe, koja je sa strašću birala svaki miris kako bi kupcima ponudila samo najbolje.
Jedan od najpoznatijih brendova u svijetu orijentalnih parfema je Swiss Arabian čiji su parfemi izuzetno postojani, jer sadrže visoku koncentraciju mirisnih ulja.
U osnovi imaju najpoznatije i najdragocijenije sastojke mošusa, ćilibara, sandalovine, ouda, kao bazu svakog od njihovog mirisa.
Swiss Arabian parfemi predstavljaju spoj tradicionalnog i modernog, istoka i zapada. Istok poznat po nasljeđu i tradiciji, zapad kao simbol modernog, lijepog, elegantnog i kvalitetnog.
Swiss Arabian je osnovan 1974. godine, a u svom širokom asortimanu imaju preko 120 proizvoda, parfema, visokokoncentrovanih ulja, dezodoransa, svijeća, difuzera.
Svoj asortiman dijele na dvije kategorije: orijentalnu (arapski, tradicionalni parfemi), i oksidentalnu (zapadnjački, francuski mirisi), kao i fuzije ta dva.
Na ovom događaju imali smo priliku da se upoznamo sa kolekcijom Shagaf Oud koja je ostavila sve prisutne bez daha. Oblaci mirisa spajali su se sa zavodljivom muzikon DJ-ice Forore ostavljajući tragove i sjećanje na ovu magičnu sarajevsku noć.
O DP Lux grupi:
DP Lux grupa je vodeći evropski distributer brendova parfema i skin care kozmetike sa prisustvom na 16 tržišta.
DP Lux mreža se brzo razvija zahvaljujući uspješnim saradnjama sa prestižnim brendovima, a sa svojim stručnim timom i posvećenošću, postali su distributivna mreža u ovom dijelu Evrope.
Također, DP Lux grupa je vlasnik tri maloprodajna lanca parfumerija (Belodore, Plaza, Almara), koje posluju u 7 zemalja.
Almara – Essence of the Orient
Almara parfumerije postoje od 2022. godine. 7 Almara parfumerija nalaze se u Srbiji i Bosni i Hercegovini na atraktivnim lokacijama u tržnim centrima: u Beogradu u Galeriji, Beo Shopping Centru, Delta City i Ušću, zatim u Nišu u Delta Planet-u, u Novom Sadu u Promenadi i odnedavno u Sarajevu u Aria Mall-u.
U asortimanu Almara parfumerija može se pronaći širok spektar orijentalnih parfemskih brendova, najverovatnije najveći izbor orijentalnih parfema u regionu kao što su Ajmal, Al Haramain, Armaf, Flavia, Khadlaj, Lattafa, Rasasi, Swiss Arabian i mnogi drugi.
Svaki od ovih brendova donosi jedinstvene mirisne doživljaje, od klasičnih orijentalnih nota do modernih interpretacija, pružajući ljubiteljima parfema širok spektar opcija za otkrivanje svog savršenog mirisa.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!