TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

DATUM OBJAVE: 24.7.2024.

U okviru društveno odgovorne kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra, dm drogerie markt BiH odabrao je 18 projekata u 15 mjesta koje će podržati s iznosom ukupne vrijednosti od gotovo 60.000 KM.


Fokus ove inicijative je unapređenje i očuvanje menstrualnog zdravlja žena.

Podržavat će se projekti koji imaju za cilj podizanje razine znanja o menstrualnom zdravlju, doprinos smanjenju menstrualnog siromaštva, te promjenu percepcije menstruacije u javnosti.
 

 



 

Koje su aktivnosti koje će biti obuhvaćene ovim projektom?
 

Stručna predavanja, radionice, savjetovanja te izradu edukativnih priručnika i slično.

Pravo učešća u inicijativi {ZAJEDNO} za bolje sutra imale su sve organizacije, udruženja, institucije i druga registrirana pravna lica bez obzira na osnovnu djelatnost, a koja su od 22.5.2024. do 5.7.2024. svoje projekte prijavili putem online formulara na platformi www.dm-zajedno.ba.

 

Koliko je bilo prijavljenih projekata i koji su bili osnovni kriteriji?
 

Prijavljeno je 85 projekata, te je na osnovu unaprijed definisanih kriterija odabrano njih 18. Osnovni kriteriji su bili fokusiranost na unapređenje i očuvanje menstrualnog zdravlja žena kao i podizanje nivoa znanja o menstrualnom zdravlju, promjenu percepcije menstruacije u javnosti, uključujući skidanje stigme i osjećaja stida te doprinos smanjenju menstrualnog siromaštva.

 

Koji su odabrani projekti i na koji način će dm podržati svaki od njih?


Odabrani projekti su:

  1. Udruženje za razvoj obrazovanja, nauke i inovacija URONI iz Sarajeva s projektom „REDm“
  2. PRONI omladinski centar za razvoj iz Brčko distrikta s projektom „Odupiranje menstrualnom siromaštvu“
  3. Udruženje Centar pozitivne prakse Breza s projektom „Konferencija o zdravlju žena "Važna si"“
  4. Udruženje "Nova generacija" iz Banja Luke s projektom „Zajedno bez rizika, sa djevojčicama i djevojkama“
  5. Udruženje za razvoj i edukaciju mladih "Siguran korak" iz Bijeljine s projektom „Nauči, prenesi - širimo svijest o menstrualnom zdravlju“
  6. Centar za sport i rekreaciju Goražde s projektom „Zdravlje žena: Harmonija tijela i uma“
  7. Studentski centar Sveučilišta u Mostaru s projektom „Menstruacija i zdravlje žena NISU tabu tema“
  8. Udruženje za razvoj i podršku planinarstva i sportskog turizma VEDRO Zenica s projektom „Unapređenje menstrualnog zdravlja kroz edukativne aktivnosti i boravak u prirodi“
  9. Mješovita srednja škola Doboj Istok s projektom „Sanitarni ormarići u školskim ženskim toaletima“
  10. Zavod za javno zdravstvo SBK iz Travnika s projektom „Menstrualna higijena nije luksuz, nego osnovna potreba i pravo svake žene“
  11. Udruženje građana ABF Busovača s projektom „Moja promjena“
  12. SOS Dječija sela u BiH iz Sarajeva „Moj ciklus - naš ciklus“
  13. JU Druga gimnazija Mostar s projektom „(Osna)žena heroina“
  14. Udruženje za psihosocijalnu podršku "Psihoart" Bihać s projektom „Za nju, za vas, menstrualno zdravlje za sve nas“
  15. Asocijacija za aktivno društvo AZAD Donji Vakuf s projektom „Ciklus Podrške“
  16. Javna zdravstvena ustanova Dom zdravlja Doboj s projektom „Bezbrižna menstruacija za svaku djevojčicu“
  17. Klub borilačkih sportova "Tuzla" s projektom „Borim se kao djevojka“
  18. Centar za psihološku podršku Sensus iz Mostara s projektom „Od "oni" do "svjesni dani u mjesecu"

Odabrane projekte dm će podržati finansiranjem usluga ili nabavkom materijala i opreme, donacijom dm proizvoda ili kombinacijom navedenih stavki, ovisno o aktivnostima koje su planirane u sklopu odabranih projekata. Ovo je druga godina kako dm provodi kampanju jačanja svijesti o važnosti ženskog zdravlja. U protekloj godini podržano je 14 projekata u okviru ove kampanje.

***
Naslovna fotografija: unsplash.com


Bonjour

Stiže sutra, ali mi već znamo: CHANEL ima novo skincare iznenađenje

TEKST: Bonjour.ba/PR

Stiže sutra, ali mi već znamo: CHANEL ima novo skincare iznenađenje Stiže sutra, ali mi već znamo: CHANEL ima novo skincare iznenađenje

Dok temperatura raste, a makeup postaje sve lakši par proizvoda ostaju sa vama od jutra do noći. Čak stanu u torbicu i daju onaj efekt svježine koji je nemoguće lažirati.


chanel_so2024_14_0023_1_rgb_jpeg-haute-definition1-LD
 

Jer svježina više nije stvar trenutka, već navike. A CHANEL je ovu naviku pretočio u mistu. N°1 DE CHANEL Serum-in-Mist je novi odgovor na pitanje: Kako izgledati odmorno kad dan traje 15 sati?



a2


U elegantnoj, vatreno crvenoj bočici, ova maglica ne samo da njeguje kožu, već joj pruža moćnu zaštitu od oksidativnog stresa čak 141% jaču otpornost, zahvaljujući ekstraktu crvene kamelije. 

Jedan spritz umiruje, drugi vraća sjaj, treći produžava trajanje makeupa, a svaki podsjeća na osjećaj: "da, mogu ponovo".
 

chanel_so2024_14_0033_rgb_jpeg-haute-definition-1-LD

 

Snaga  N°1 DE CHANEL Serum-in-Mist-a je u jednostavnosti jer se koristi kad god i gdje god. Na pauzi za kafu, u vožnji biciklom, na festivalskoj travi, između dva sastanka ili na večeri s prijateljima. Shake, spray, reset i sve počinje iznova.


a1


A sve počinje s čistom kožom i jednom pjenom koja čini razliku

Ljeto se ne oprašta od SPF-a, smoga, make-upa, ni vrućine, ali vaša koža može. CHANEL LA MOUSSE je pjena za umivanje koja u kontaktu s vodom postaje bogata poput oblaka, a lagana poput jutarnje magle. Čisti bez trljanja, bez kompromisa i bez narušavanja mikrobioma.


chanel_so2024_us08_0001_1_rgb_jpeg-haute-definition-LD

 

Nova formula sadrži ceramide kamelije, koji čuvaju hidrataciju i jačaju kožnu barijeru. Već nakon 7 dana korištenja, koža je glađa, svježija, a osjećaj udobnosti se sve više pojačava čak 56% više nakon mjesec dana.


chanel_so2024_us08_0002_1_rgb_jpeg-haute-definition-LD

 

Dodajte LA MOUSSE svojoj rutini i pretvorite čišćenje u mini ritual. CHANEL je razvio i poseban pokret  Le Geste Ultra Mousse koji ovaj trenutak pretvara u senzualni dance break za vaše lice.

Pjena. Maglica. Dva proizvoda. Jedan osjećaj. Ljeto koje ostaje na koži.


b1


Dva potpisa CHANEL ljeta: osvježavajući mist i lagani mousse, rutina ljepote koja osvaja ne samo dodirom, već i učinkom.

Teksture koje miluju kožu, mirisi koji smiruju um, i formule koje prate ritam dana od prvog pogleda u ogledalo do posljednjeg izlaska. Jer sjaj počinje iznutra, ali uz pravi touch vidi se odmah.

 

 

Foto: copyright CHANEL


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!