TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 25.2.2019.
Svečana ceremonija dodjele nagrada američke filmske akademije, Oscari, svake godine iznova mnoge od nas drži budnima do kasno u noć, kako bismo napokon dobili odgovore na nagađanja o dobitnicima zlatnih kipića, ali i kako bismo se po tko zna koji put zaljubili u svečane kreacije koje biraju dame za crveni tepih.
Glamur i sjaj koji se veže uz najpoznatiji crveni tepih, razlog je zašto je upravo on jedan od najvažnijih događaja za promociju modnim dizajnerima. S obzirom na to da dodjela Oscara nosi veliku medijsku pozornost, uvijek je pravi izazov za modne dizajnere odjenuti poznate glumice i zadovoljiti modnu kritiku.
Zbog toga nas je jutros itekako razveselila vijest da se dizajn dvije sestre, Nermine Hodžić i Emine Hodžić Adilović našao na crvenom tepihu 91.dodjele Oscara. Ove dvije dame koje se kriju iza branda Kaftan studio, već su poslale sjajnu sliku o bh.dizajnu kroz svoje ambasadorice, među kojima je i princeza Deena.
Poznati američki glumac Terry Crews je na dodjelu došao u pratnji supruge, Rebecce King Crews, koja je za ovu priliku izabrala elegantnu bijelu statement haljinu Kaftan studia. Riječ je o prepoznatljivoj kreaciji bh.branda s ovratnikom koja je već ukrala simpatije modne publike. Cijeli look dodatno je naglasila visećim naušnicama te ružičastom frizurom koja je sjajan kontrast sofisticiranoj kreaciji.
Kaftan studio dizajn se tako našao u društvu velikih modnih kuća, potvrdivši još jedanput da vrijedan rad i znanje uvijek rezultiraju uspjehom te da kvalitetan dizajn uistinu ne poznaje granice. Ovaj odabir Rebecce King Crews samo je još jedna potvrda da imamo odlične dizajnere koji su još jedanput na poseban način promovirali bh.dizajn pred modnim znalcima.
Foto: oscars.go.com, Kaftan Studio Facebook page
TEKST: Bonjour.ba
U Bonjour.ba redakciji vjerujemo da kreativnost i zajednički trenuci imaju moć da nas izvuku iz rutine i ponude novo iskustvo.
Upravo s tim ciljem, kreirali smo intimnu radionicu The Style Room osmišljenu da pokaže kako se moda i energija mogu spojiti kroz personalizirano iskustvo, u skladu s bojama Cedevita vitaminske vode i emocijama koje bude.
Da bi se ta ideja pretočila u stvarnost, jučer smo okupili naše goste u prirodno osvjetljenom studiu, pretvorivši ga u kreativno druženje gdje su bijele majice, šareni konci i vitaminska voda postali polazište za priču o personalizaciji, stilu i dobrim vibracijama.
Bijele majice, konci u svim bojama i boce vitaminske vode bile su polazište, a sve ostalo kreirali su učesnici svojim rukama, idejama i dobrim raspoloženjem.
Personalizacija nikad nije bila ovako zabavna (ni osvježavajuća)
Prvi dojam bio je važan. Studio je tog dana izgledao kao malo kreativno utočište u centru Sarajeva. Brendirani prozori odmah na ulazu davali su poseban ton događaju, dok su dugi stolovi u prostoru pozivali na druženje i zajednički rad.
Na stolovima su bili izloženi proizvodi Cedevita vitaminske vode, a QR kodovi diskretno su usmjeravali na dodatne informacije.
Finger food zalogaji, šarena pića i lagani razgovori među gostima stvorili su atmosferu opuštenosti prije nego što je sve krenulo.
A onda je svako mjesto za stolom, s bijelom majicom, priborom za vez i malom porukom dobrodošlice, postalo polazna tačka za priču koja se tek trebala isplesti.
Nismo znali šta će nastati i tu je bila čar
Kada je ova custom made radionica počela, svako je ispred sebe imao bijelu majicu s natpisom Body & Mind, kao i riječi Focus, Relaxing,
Upravo te riječi odražavale su suštinu samog druženja, trenutak da se opustimo, usmjerimo pažnju i napunimo energijom, dok je instruktorica ručnog veza povela prve poteze, a onda su svi ubrzo pronašli vlastiti ritam.
Na majicama su se pojavljivali inicijali, mala srca, emotikoni, sitni simboli koji nose ličnu priču. Upravo u tome je bila čar jer svaka majica postala je drugačija, baš kao što svako od nas bira vitaminsku vodu po raspoloženju i potrebama.
Dok su konci klizili kroz tkaninu, Cedevita vitaminske vode bile su na dohvat ruke.
Male kartice, velike istine (i par dobrih fora)
Nakon što su posljednji konci prošli kroz tkaninu i svaka majica dobila svoj unikatni pečat, učesnike je čekalo još jedno iznenađenje… kartice s pitanjima. Na njima nisu bile klasične rečenice, već mala pozivnica na iskrenost i razgovor.
Odgovori su donosili smijeh, neočekivane priče i nekoliko ozbiljnih misli koje se možda inače ne bi izgovorile naglas. Upravo ti trenuci, uhvaćeni kroz Bonjour intervjue, s Mirzom Mustafagićem, Josipom Milanovićem, Magdalenom Paradžik, Dejanom Rosuljaš i Zerinom Suyabatmaz, pokazali su da personalizacija ne znači samo detalj na majici, nego i ono što odlučimo podijeliti s drugima.
Šta smo zapravo ponijeli kući?
Više od personalizirane majice. Ponijeli smo iskustvo koje je bilo kreativno, zabavno i iskreno.
Ova radionica pokazala je da događaj ne mora biti “još jedan u nizu”. Kada se spoje moda, energija, Cedevita vitaminska voda i ljudi spremni da se otvore i ostave svoj trag, nastaje momenat koji se pamti i koji vas nasmije kad god pogledate detalj izvezen na svojoj majici.
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Cedevitom vitaminskom vodom
Produkcija: Bonjour.ba
Foto: Studio Soba za Bonjour.ba
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!