TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 14.5.2025.

U punom su jeku pripreme za nove Dane komunikacija, koji će u svom 11. izdanju od 15. do 18. svibnja okupiti nekoliko tisuća sudionika!

“Najpoznatija humanoidna AI, najinovativniji CMO na svijetu prema Business Insideru i osvajač više od 200 nagrada Cannesa Lionsa, cyborg antropologinja, vodeća svjetska ekspertica za ekonomiju pažnje, najveći svjetski autoritet za prodaju i pricing kreativnih usluga, Internet’s Savviest Troll…" samo su neki od govornika koji će ove godine nastupiti na glavnoj festivalskoj pozornici u Rovinju, navode iz organizacije.

 

 

Pet festivalskih pozornica

Uz glavnu dvoranu AAA, koja će ponovno biti središnje mjesto okupljanja DK zajednice, te dvoranu BEE i DK LLLounge – prepoznate kao prostori za razmjenu mišljenja, iskustava i uvida u savremene komunikacijske tokove – festival se ove godine širi na još dvije dodatne pozornice koje će ponuditi raznolik i aktualan program.

 

 

Razgovori domaćih i regionalnih stručnjaka o važnim temama industrije iz dosadašnje dvorane Šššumica sele se u novu dvoranu POOLSIDE Stage – smještenu uz bazen, u ambijentu koji spaja svibanjsko sunce, hlad i osvježenje s aktualnim komunikacijskim sadržajima. Festival i ove godine nastavlja uključivati sudionike u sam tok programa, a večernji termini donose dodatnu promjenu ambijenta – umjesto glavne dvorane, tri večeri bit će rezervirane za THE OTHER BEACH Stage. Planirano je da se dodjele nagrada, ukoliko vremenske prilike to dopuste, po prvi put održe na otvorenom, uz morski ambijent i ugođaj večeri pod zvijezdama.

„Svake godine cilj nam je potaknuti još više razgovora, pitanja i konkretnih primjera iz prakse. Novi formati i širenje programa na dodatne pozornice omogućit će sudionicima da biraju sadržaj koji im najviše odgovara. I dalje ostajemo vjerni onome što DK čini prepoznatljivim – vrhunskim predavačima, odličnom sadržaju i organizaciji na koju možete računati”, poručila je Anđela Buljan Šiber, članica organizacijskog odbora festivala.

 

 

 

Plan B 

U slučaju kiše, jakog vjetra ili drugih promjenjivih vremenskih uvjeta, predviđene su alternativne lokacije u zatvorenom kako bi sudionici neometano mogli pratiti program. Dodjele nagrada koje su se trebale održati na plaži bit će premještene u dvoranu Hall AAA, dok će se POOLSIDE Stage preseliti u Šššumicu – prostor u prizemlju koji se, unatoč imenu, nalazi u prostoru hotela i nudi savršene festivalske uvjete.

Program

Ovogodišnje izdanje festivala donosi opsežan program gdje će se okupit 200 govornika iz različitih područja industrije u više od 80 festivalskih segmenata, koji uključuju panele, predavanja i posebne formate kreirane s ciljem pružanja kvalitetnog festivalskog iskustva.

 

 

Od stručnih uvida i regulatornih tema do pop-kulturalnih fenomena i društvenih pomaka, program je koncipiran kao odgovor na potrebe industrije – i poziv za zajedničkim oblikovanjem njezine budućnosti. Od digitalne regulative do psihologije pažnje, od redefinicije kreativnosti u eri automatizacije do iskrenih pitanja o etici, transparentnosti i odgovornosti, stvarnih učinaka tehnologije i AI-ja na biznis, brendove i društvo te mnoštva neminovnih digitalnih tema – kroz brojne razgovore i predavanja sudionici će imati priliku istražiti kako se komunikacijska industrija suočava s izazovima suvremenog društva i tehnologije.

Uz glavni sadržaj, posjetitelje očekuje i zanimljiv popratni program među kojima su Sunset Yoga, THE Fitness Workout, niz party sadržaja, kao i brojni drugi formati za opuštanje i umrežavanje. Program ne završava kada se ugase svjetla u glavnoj dvorani jer se sudionici u petak nakon dodjela nagrada mogu u dvorani Hall AAA priključiti zanimljivom segmentu Midnight Mutterings, gdje će glavnu ulogu imati Michael Corcoran i Galeb Nikačević Hasci-Jare.

Detaljan raspored i informacije o svim aktivnostima dostupni su na službenim stranicama festivala.

Foto: PR


Bonjour

16 žena, 16 skica i jedna kolekcija pidžama. Čekajte da vidite broj 5!

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

16 žena, 16 skica i jedna kolekcija pidžama. Čekajte da vidite broj 5! 16 žena, 16 skica i jedna kolekcija pidžama. Čekajte da vidite broj 5!

Udobnost je jednog dana dobila novu definiciju... onu koja počinje dugmetom koje su one same izabrale.

Ne kroji je trend, ne diktira sezona već žena koja zna šta joj prija. Tkanina koja klizi niz rame je izbor. Boja koja odgovara raspoloženju. Poruka koju nosi samo ona.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_5_bonjour_ba
 

Govorimo o udobnosti s karakterom. O onoj pidžami ili spavaćici koja nije slučajan komad u ladici, nego pažljivo birana uniforma za me time rituale. O komadu koji kaže: “Večeras biram sebe.”

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_85_bonjour_ba
 

Poseban Bonjour.boutique event u organizaciji Bonjour.ba i Alma Ras, dao je priliku 16 gošći da prezentuju osjećaj šta znači biti stvarno svoja. U ambijentu koji je mirisao na inspiraciju i pažnju, uz dozu poezije, smijeha, foto-kutka i goodie bagu iz snova, nastajala su djela od udobnosti, doslovno od tkanine do posljednjeg dugmeta.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_7
 

Večer je započela toplim govorom dobrodošlice Ane Ćavar, direktorice portala Bonjour.ba, a goste je srdačno pozdravila i Mervana Muhović, PR i marketing specijalistica kompanije Alma Ras.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_6_bonjour_ba

Ana Ćavar, direktorice portala Bonjour.ba i Mervana Muhović, PR i marketing specijalistica kompanije Alma Ras  
 

Kako su u konačnici izgledale njihove udobne priče? Pogledajte u nastavku.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_17_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_18_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_21_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_25_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_22_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_103_bonjour_ba
 

Kolekcija TARA: za žene koje vole dom i sebe u njemu


Večer je započela njenim toplim riječima. Ana Ćavar je biralaTara pidžamu kao manifest svega što ova priča nosi, a to su toplina, kreativnost, zajedništvo i ženstvenost.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_50_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_51_bonjour_ba
 

Tara sa širim krojevima, pamukom koji diše i dugmićima koji se ne gube, stvorena je za cozy trenutke. Ogrtač do listova? Da, i on je tu kad zatreba dodatna doza nježnosti.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_34_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_16_bonjour_ba
 

Kolekcija IRIS: za snove koji traju i kad otvorite oči  

Eda Bukvić odabirom plave Iris spavaćice kreirala je outfit za žene koje znaju reći sebi: “Večeras ne radim ništa i to je plan.”

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_75_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_65_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_66_bonjour_ba
 

Bh. glumica Amila Terzimehić kreirala je izdanje koje izgleda kao scena iz savremenog baleta. Svaki pokret u spavaćici Iris kod Amile će izgledati kao pažljivo koreografisan. Nježna tkanina, lagani tonovi… sve odražava Amilin umjetnički mir, onu vrstu mira koju nosite iznutra.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_67_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_74_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_27_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_28_bonjour_ba
 

Elegantna i samouvjerena, Zerina Suyabatmaz odlučila se za Iris kao neko ko zna da minimalizam nije dosadan nego duboko smislen. Sve je bilo bez ijednog suvišnog detalja, a opet sa stilom koji se pamti.

Dodajmo ovome još jednu činjenicu, a to je da je Iris linija izrađena od modala, prirodnog vlakna poznatog po mekoći i prozračnosti, idealnog za osjetljivu kožu i sve one koje žele luksuz koji traje.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_8_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_9_bonjour_ba
 

Kolekcija VANESA: kad udobnost nosi stav

Iman Karović birala je kompletVanesa u kojem će sigurno izgledati kao žena koja zna šta hoće i zna kako to reći bez riječi. Udobnost u njenoj izvedbi nije izgovor, nego stav. I da, izgledat će kao neko ko u ovoj pidžami donosi ozbiljno dobre odluke.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_36_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_54_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_35_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_37_bonjour_ba
 

Izbor Maje Topčagić je bio razigran, ali precizan baš kao i njene fotografije. Maju u Vanesa kompletu zamišljamo kako već piše dnevnik u boji i sanja u HD rezoluciji.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_102_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_53_bonjour_ba
 

Nikolina Sabljić odabrala je Vanesa pidžamu s jednostavnom elegancijom koja odašilje poruku: “Ovo je moje vrijeme.” Svaki detalj na njenom odabiru djeluje promišljeno, nježno i ženstveno.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_20_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_55_bonjour_ba

 

Ono što liniju Vanesa čini posebnom nije samo to što je od 100% pamuka finije obrade, već i što svaka njena kombinacija djeluje kao da je skrojena upravo za taj dan: lagana kad želite mir, razigrana kad vam treba boja i uvijek spremna da vas prati u ritmu vašeg raspoloženja.

 

Kolekcija ARIA: full nježnost, ali sa stavom


Nježna boja, lagan kroj, a opet dovoljno upečatljivo da kažete: „Ovo je moja omiljena verzija mene.“ Magdalena Paradžik sebe vidi u Aria pidžami kao neko ko zna gdje se krije nježnost… u detaljima, u šapatima, u prvim gutljajima jutarnje kafe.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_62_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_56_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_31_bonjour_ba
 

Merima Ikanović također birala je Aria pidžamu u kojoj planira pisati manifest udobnosti. Sve izgleda opušteno, ali zna da je pažljivo birano.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_32_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_68_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_72_bonjour_ba
 

Aria je stvorena za one koje vole pastelne boje, trendy krojeve i čipku umjesto klasične gume. Satenske mašnice? Da, i to je dio ovog stylish paketa.  
 

Kolekcija HELENA: klasika koja se ne objašnjava, nego osjeća


Glumica koja živi svaki kadar čak i kad je kući, bez šminke je Hana Zrno. U kombinaciji Aria + Helena, Hana se odlučila za udoban set kao žena koja zna da je najbolji plan za večer onaj koji uključuje ogrtač, masku za lice i tišinu.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_70_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_30_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_29_bonjour_ba
 

Voditeljica koju vežemo za televizijsku eleganciju, Dejana Rosuljaš je ovdje u potpuno drugom moodu. Dejana je odabrala Helena pidžamu u kojoj će izgledati kao da je cozy njena nova religija i niko je neće moći razuvjeriti.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_52_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_13_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_12_bonjour_ba
 

Kombinacija za žene koje ne vole pola rješenja. Emina Bašić Poljak u Heleni dat će vibe da je sve već posložila i garderobu i misli i raspoloženje. Ona je birala pidžamu kao manifest stila, a stil u ovom slučaju znači pamuk sa dodatkom elastina, bezvremenski kroj i čipku koja daje onaj diskretan, ali moćan šarm. 

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_69_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_73_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_64_bonjour_ba

 

Helena je odabir kad želite izgledati elegantno, a osjećati se kao kod kuće.  

U svijetu u kojem se često traži da budemo produktivne, dorađene i “na visini zadatka” ovaj koncept vraća stvari na početak. Na emociju. Na udobnost. Na autentičnost.

Pidžame iz ove kolekcije nisu nastale da prate trendove, već da prate vas kad zaspite s knjigom, kad plešete u kuhinji bosi, kad konačno kažete “večeras ništa ne moram”.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_86_bonjour_ba

 

Možda je pravo pitanje za kraj: kako bi izgledala pidžama koju biste vi osmislili? Ako osjećate da je vrijeme da i vaša udobnost dobije ime, oblik i dugmad po vašem izboru… znate gdje početi.
 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!