Brand New Game – nakon dvije godina vraća se Brending konferencija
Tekst:Emina Smaka
EVENTRadite u marketingu, bavite se PR-om, vodite društvene mreže za klijenta i mislite da je sve pod kontrolom? Osjećate se sigurno jer znate sve tajne svog posla? Onda ovo saopštenje nije za vas.
Slijedi informacija za one koji znaju da je samo promjena sigurna: u organizaciji Via Media agencije, nakon dvogodišnje pauze, vraća se Brending konferencija sa svojim jedanaestim izdanjem i predstavlja "Brand New Game".
Pravila koja su postojala promijenila su se i pitanje je da li uopšte postoje nova. Raspon ljudske pažnje je sve kraći, a sadržaja sve više. Influenseri su sveprisutni, a TikTok videa padaju u zaborav brzinom svjetlosti. Šta nas čeka sutra? Da li se budimo u stvarnom svijetu ili u metaversu. Kad je počela ova Brand New Game? Kakva su pravila? Ko ih kreira? Ko su korisnici?
Brending konferencija je događaj koji se ne propušta, ne samo zato što je nije bilo dvije godine, već zato što će, kao i uvijek, dovesti i okupiti najbolje, koji ne samo da prate i poznaju pravila nove igre, nego su i učestvovali u njihovom kreiranju.
Da li ste sigurni da ovo smijete propustiti? Predlažemo da zapamtite datum 2.6.2023., a više detalja uskoro vas čeka na www.branding.ba.
* * *
Foto: Via Media PR