TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 21.4.2022.

Valentino Garavani i Giancarlo Giammetti su 1960. u Rimu osnovali Maison Valentino, talijansku modnu kuću koja se odlikuje romantičarskim elementima, bojama i vrhunskim dizajnom, a koja je postala poznata po svom međunarodnom modnom utjecaju. 


Pod vodstvom kreativnog direktora Pierpaola Picciolija od 2016., Maison Valentino stvorio je estetiku izuzetne suvremenosti i ljepote. Kombinirajući inovaciju s tradicijom, visoku modu s uličnom kulturom, različite svjetove s različitim vremenskim razdobljima, intuiciju s nasljeđem, Valentino Pierpaola Picciolija utjelovljenje je istinske harmonije. 
Valentino Beauty došao je na ovaj svijet neopterećen konformizmom. U sklopu novog svjetskog licenciranog partnerstva s društvom L'Oreal, Maison Valentino stvara ljepotu koja vam, poput dječje igre, pruža mogućnost da sanjate iznova. To je vizija definirana nerazdvojivošću ljepote, boje i uključivosti, kojom je Pierpaolo Piccioli učinio kuću Valentino ključnim dijelom suvremene kulturne scene. 
 
 
Što ako miris može probuditi više osjetila?
 
BORN IN ROMA linija mirisa za nju i njega nudi čaroliju Rima na dlanu.  
Započela je svoju priču s Valentinovim rodnim gradom: Rimom. Sjećanja na prošlost, kultura i estetika prekrivaju zidine grada, dok su rimske ulice simbol slobode misli.  
Savršena podloga za stvaranje avangardne mirisne priče u kojoj glavnu ulogu osim Rima igraju ARISTOPUNKERI.  
Tko su oni?  To su svi koji obično čine izvanrednim. Okarakterizirani kao ponosni na svoje korijene, kulturu i vrednovanje različitosti. Dijeleći ljepotu individualnosti, naslijeđena kultura se iznova vidi.  
Prema riječima kreativnog direktora modne kuće Valentino, Pierpaola Picciolia: "Ne moraš biti rođen u Rimu da bi se osjećao kao Rimljanin."



 
BORN IN ROMA je miris za generaciju koja prihvaća raznolikost, cijeni osobnosti i voli ih slaviti u krugu dragih ljudi. Miris koji istovremeno predstavlja posjedovanje veličanstvenosti prošlosti i slobodu misli modernog života. Polažući pravo na naslijeđe, ali stvarajući vlastita pravila. 
 
Mirisna kolekcija Born in Roma predstavlja sve čari Rima. Svaki od tri mirisa predstavlja jedno doba dana u Rimu. Born in Roma Pink predstavlja izlazak Sunca koji budi sva osjetila i koji nas tjera da pogledamo na život nekim drugim očima.  
Uz ružičastu, žuta je boja koja se najviše povezuje s Rimom i njezina je priča utkana u samo tkanje ovoga grada. Nju predstavlja linija Born in Roma Yellow Dream koja je svojevrstan dijalog između prošlosti, sadašnjosti i budućnosti.  
Danas predstavljamo Born in Roma Coral Fantasy, poziv na sanjarenje i ostvarenje snova u sumrak dana, zlatni sat. 


 

Rim, u sumrak. Kako nebo postaje sve mračnije, dan se pretvara u noć i grad se mijenja. Prelazeći ulice, današnji Rimljani pronalaze svoja mjesta na terasama na kojima će provesti večer. Nebo se iznenada mijenja te grad i njegova mitska arhitektura postaju okupani koraljno-narančastim sjajem – pozadinskom bojom poput nijedne druge.
To je zlatni sat. Magija može početi. Valentino vas poziva da uživate u ovom trenutku.

Zlatni je sat mirisna inspiracija za Coral Fantasy, najnoviji miris kolekcije Born in Roma. Grad vibrira snagom obnovljene energije, inspirativnije i snažnije. Ovaj zlatni sat poziva sve da se obnove, da izraze svoju osobnost i oslobode svoje snove, želje i sanjarije. Born in Roma Coral Fantasy, fantastični svijet koji vas čeka.


BORN IN ROMA – CORAL FANTASY DONNA


Kako bi energiju ove boje prenio u miris, Valentino je angažirao parfumere Nadège Le Garlantezec i Jacquesa Hucliera. Započinjući svoje mirisno putovanje u rimskom zlatnom satu, stvorili su voćni cvjetni trag rođen u tom jedinstvenom koraljno-narančastom sjaju, prolazeći kroz Valentinov trio inspiracije: Color, Cool, Couture.

Kako bi utjelovila trenutak kad se nebo po prvi put ispuni koraljnim svjetlom, esencija naranče budi osjetila pri buđenju svijetle živahnosti. Energija note kivija podiže sočne note naranče bojom i blistavošću te daje svježinu koja simbolizira zaigrani potencijal svijeta dok Rim ulazi u noć.
 


 

Prenoseći užarenost nebeskog sjaja, koncentrirani super ekstrakt španjolskog jasmina, podrijetlom iz Indije, miješa se s mošusnom i puderastom cvjetnom notom esencije ambrette. Cvjetno srce prenosi svu senzualnost i osobnost koju zlatni sat počinje otkrivati.
Živahna i kremasta nota esencije teksaške cedrovine, čija se drvenost postepeno obavija u slatki puteni završni sjaj bijelog mošusa. Snažno i senzualno buđenje koje ilustrira snagu elemenata.


BORN IN ROMA – CORAL FANTASY UOMO


Kako bi interpretirao intenzitet boje ovog trenutka u miris, Valentino je angažirao parfumere Nicolasa Beaulieua i Jeana Christophea Héraulta. Inspirirani svijetlo-tamnim kontrastom zlatnog sata, par je proizveo orijentalno-voćni miris s drvenastim tonovima, ponovno prolazeći kroz Valentinova poglavlja Color, Cool, Couture.
Kako bi utjelovila trenutak kad se nebo po prvi put ispuni koraljnim svjetlom, esencija naranče budi osjetila pri buđenju svijetle živahnosti. Energija note kivija podiže sočne note naranče bojom i blistavošću te daje svježinu koja simbolizira zaigrani potencijal svijeta dok Rim ulazi u noć.

Podrijetlom iz Provanse, aromatična lavanda miješa se s cvjetnim, kamforovim notama muškatne kadulje, a zajedno su posvijetljene geranij burbonom s Madagaskara. Ovo svježe, aromatično srce ilustrira snagu ovog svjetla.
Završna nota dimnog jantarnog duhana ostavlja završni sjaj nezaboravnog šarma. Esencija pačulija s Balija i vetiver s Haitija zagrijavaju ovaj apsolut duhana kamforovim, drvenastim zemljanim mirisom. Simbolizirajući živopisni intenzitet same boje naranče, ova snažna nota iskušenja izražava zavodljivost svojim mnoštvom fantazija.
 


 

Inspirirana uzorcima uklesanima u kamen rimskih palača i izvorno dizajnirana za kožne proizvode, zakovica je danas postala kultni simbol marke Maison Valentino. Presijavajući se na šavovima torbe, reveru ovratnika košulje ili kopči sandale, punk odvažnost zakovice prepoznatljiva je za Valentino.
Tipična zakovica daje oblik krivinama i linijama bočica Donna i Uomo, ponovno otkrivenih u koraljnom svjetlu rimskog zlatnog sata. Ove prizme svjetla raspršuju koraljno-narančaste nijanse kako bi dozvale jedinstveni sjaj neba, vizualnu referencu ovog trenutka i poziv da ga zgrabite.





 

U ovom novom poglavlju priče Born in Roma, Adut Akech i Anwar Hadid hodaju rukom pod ruku jedan dan u Rimu. Od magičnog izlaska sunca uz Born in Roma do sunčanog poslijepodneva u tajnim vrtovima rimske palače uz Yellow Dream i sada, u zlatni sat, par stoji u podnožju fontane Acqua Paola promatrajući grad dok nebo poprima koraljne boje.
Za nju, za njega, za sve, Born in Roma poziv je da se potpuno izraze, ispune svi snovi, želje i sanjarije, bilo gdje na svijetu, u bilo koje doba dana.
 


Bonjour

Ne sjećamo se kad smo ovako čekali muški parfem. Evo zašto je digao prašinu.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Ne sjećamo se kad smo ovako čekali muški parfem. Evo zašto je digao prašinu. Ne sjećamo se kad smo ovako čekali muški parfem. Evo zašto je digao prašinu.

Postoje mirisi koji su jednostavno... sigurni. Lijepi. Svi ih vole. Ali onda se pojavi onaj jedan koji podijeli mišljenja, izazove rasprave i završi na wishlistama i hejterskim listama istovremeno. Prada Paradigme je upravo taj.

Ako ste očekivali da će Tom Holland, najpoznatiji kao Spider-Man, u reklami letjeti gradom s bočicom parfema… razmislite ponovo. U ovoj kampanji, Tom ne skače. Ne znoji se. Ne zavodi s majicom napola skinutom. On priča priču i miriše jako dobro dok to radi.

 

 

Kako sam kaže, parfem nosi jer mu daje "nevidljiv sloj samopouzdanja", a Paradigme mu je postao novi favorit. Glumac ga opisuje kao svjež i topao u isto vrijeme, idealan za muškarca koji zna šta želi.

 

 

Šta zapravo miriše u Paradigme bočici?

Bergamot. Geranij. Peruanski balzam. Mošus. Zvuči kao pjesma za one koji znaju cijeniti dobar sastav.

Paradigme kombinuje citrusnu svježinu s mošusnom toplinom, stvarajući miris koji je i office i izlazak i dan i noć, i kafa i koktel.

 Ima ono nešto „čisto“, što je Prada uvijek znala isporučiti.
 

prada_parfem_tom_holland_8_bonjour_ba

Foto: fragrantica.com

Parfem je Eau de Parfum koncentracije što znači da će vas pratiti većinu dana uz diskretan sillage koji neće ugušiti kolege u liftu. 

Na Fragrantici su najizraženiji akordi navedeni balsamic, amber, rose, herbal i powdery, što znači da se iza prve svježine krije i cvjetna, aromatična dubina pa čak i blaga puderasta nota koja parfemu daje sofisticiran završetak.

Također, ocjene na Fragrantici kažu: umjerena postojanost, srednje jaka projekcija ili prevedeno: "Dovoljno da vas osjete. Ne previše da prevrću očima."

Dizajn bočice? Da, i o tome se priča

Bočica izgleda kao da je s torbe prešla na parfemsku policu, dakle elegantna, u zelenoj boji koja se prelijeva u gotovo crno. Inspiracija je kultna Prada Saffiano tekstura, a dobra vijest je da se bočica može dopunjavati.

Održivo, luksuzno i iskreno… Tik Tok materijal.
 

@izaakisaiah PRADA PARADIGME REVIEW 🍋🌸🪵 #prada #mensfragrance #cologne #fragrancetok #fyp #colognetheory ♬ Cochise X Playboi Carti Beat - Staysee

 

Gdje ga naći i koliko košta?

U trenutku pisanja, Parfum još nije zvanično stigao u BiH, ali očekuje se da će ga parfumerije koje drže Pradu vrlo brzo uvrstiti. Na evropskom tržištu, cijene su okvirno:

  • 50 ml – oko 125 €

  • 100 ml – oko 175 €

  • Refill – od 150 ml ide do 213 €

I sad dolazimo do dijela: je li dobar?

Ako pitate jednog korisnika na Fragrantici to je "bolja verzija Coach Green-a". Drugi kažu da podsjeća na Versace Eros Flame, dok treći tvrde da je ovo "algoritamski parfem"  sve što tržište voli, zapakovano bez previše rizika.

Na Fragrantici, jednoj od najrelevantnijih parfemskih platformi, Paradigme trenutno ima ocjenu 3.35/5 (na osnovu 26 glasova).
Zvuči prosječno? Možda. Ali upravo te podijeljene reakcije i jesu ono što ovaj parfem čini zanimljivim.

Jedni ga brane kao „moderan klasik u najavi“, drugi ga uspoređuju s mirisima koje već imaju na polici i tako nastaje diskusija koju nijedan dosadan parfem ne može izazvati.

Pročitajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: @izaakisaiah


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!