7 trikova koji će vam pomoći da (p)ostanete organiziraniji na poslu i doma - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

7 trikova koji će vam pomoći da (p)ostanete organiziraniji na poslu i doma

Tekst:

Ilda Lihić-Isović

BONJOUR superwoman
19.10.2020.

Pronalazak idealnog načina njegovanja zdravih navika je ključ do vlastite organizacije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dakle, čak i ako mislite da ste vrlo neorganizovana osoba, možete naučiti postepeno kreirati svoje navike koje će vremenom postati srž bolje organizacije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Od planiranja, bilježenja, do odbacivanja nepotrebnih stvari i postavljanja prioriteta, u nastavku smo izdvojili osnovne navike koje će vam olakšati i pomoći već danas.

Foto: unsplash.com

Učite iz ovih organizacijskih savjeta, pretvorite ih u svoje navike jednu po jednu i sigurno ćete polako postati puno organiziraniji i produktivniji.

ZAPISUJTE MISLI I CILJEVE

Pokušaj pamćenja svih stvari neće pomoći pri organizaciji, ali ono što biste mogli uraditi jeste u planer zapisati sve bitne datume i stvari. Točnije, olovka i papir su naš način da pamtimo stvari i plus su mnogo trajniji. Zapišite sve: liste za kupovinu namirnica, ideje za poklone, što vam treba za uređenje doma i važne datume poput sastanaka i rođendana.

NAPRAVITE RASPOREDE I ROKOVE

Organizirane dame znaju točan raspored i vrijeme. One prepoznaju da organizacija ide ruku pod ruku sa produktivnošću. Također, one prave i vode raspored za dan, sedmicu, postavljaju rokove i ciljeve. I što je najvažnije, one se drže te liste. Kao zadatak sebi zapišite stvari koje želite postići do kraja ove godine ili ciljeve koje imate u  svom životu. Zatim zapišite šta trebate učiniti da biste ih postigli. Pogledajte listu i odredite prioritete.

Foto: rawpixel.com

NE ODGAĐAJTE

Što duže čekate da nešto učinite, to će biti teže za obaviti. Ako želite da vam život bude manje stresan i manje zahtjevan, onda se organizujte što prije možete. Kao zadatak sebi možete zamislite jednu stvar koju biste trebali bolje organizovati u svom životu. Zapišite to, a zatim zapišite i kada to možete učiniti i što vam je potrebno da to učinite. Ako to možete odmah učiniti, krenite.

SVE IMA SVOJE MJESTO

Organizovati život znači držati stvari na odgovarajućim mjestima. Napravite lako dostupne prostore za pohranu koje neprestano koristite i ne dopustite da se vaši skladišni prostori pretrpaju. Uz to, veliko NE za označavanje kao „razno“. Kao zadatak možete odabrati jedno mjesto u svom domu koje možete reorganizirati. Ako postoje razbacani predmeti, onda ih grupirajte. Nakon što sve sortirate, pronađite ili napravite "dom" za slične predmete, označite ih i postavite ih na odgovarajuća mjesta.

KONTINUITET

Nađite vremena za organizaciju svakog tjedna. Točnije, svaki tjedan pronađite vremena za organizaciju. Stvari ne ostaju organizirane same od sebe pa ih je potrebno kontinuirano i dosljedno reorganizirati.

Foto: unsplash.com

ZADRŽITE SAMO ONO ŠTO VAM TREBA

Više stvari znači više nereda. Ljudi koji žive organiziranim životom zadržavaju samo ono što im treba i što stvarno žele. Ako imate manje stvari, to znači da ćete više uživati ​​u tim stvarima i osjećati se bolje kada koristite sve što posjedujete.

PLANIRAJTE KUPOVINU

Umjesto akcija na kupovinu i rasprodaja bez planiranja unaprijed, zapišite točno ono što vam treba i kupujte samo te predmete. Organizirani ljudi ne popuštaju pred lažnim oglašavanjem. Predmeti na prodaju samo će stvoriti više nereda, a vrlo moguće da vam i ne trebaju. Kao testiranje, možete otići bez novca u tržni centar. Samo pogledajte sve stvari na rasprodaji. Ako ste napravili popis, zadržite ga negdje i pogledajte ga za mjesec dana. Ako još uvijek to želite, onda je sigurno za kupnju.

 ***
Naslovna fotografija: unsplash.com
Tekst: Ilda Lihić-Isović

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno