6 savjeta kako se uspješno vratiti poslovnoj rutini i zadržati produktivnost - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

6 savjeta kako se uspješno vratiti poslovnoj rutini i zadržati produktivnost

Tekst:

Marija Perić

POSLOVNI SAVJETI
11.5.2020.

Karijerna stanka, odmor tijekom vikenda ili polagano ublažavanje mjera protiv širenja korona virusa, samo su neki od razloga zašto smo svi u potrazi za efektnim savjetima kako se uspješno vratiti svojoj poslovnoj rutini nakon nešto drugačijeg svakodnevnog tempa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bilo da je vaša radna rutina rad navečer, ujutro, u uredu ili od kuće, buđenje starih navika, aktiviranje produktivnosti i ponovno navikavanje na stvari koje smo ranije radili brzo i uspješno, uistinu je izazovan proces koji iziskuje vrijeme, posebnu pažnju i planiranje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako se i vi sami možete na što brži i lakši način ponovo prilagoditi svojoj poslovnoj rutini ili ju čak redizajnirati tako da vam omogućava idealan balans između privatnih i poslovnih obveza, otkrijte kroz savjete koje izdvajamo u nastavku.

ZAPOČNITE RANO

Jedan od načina kako preduhitriti kaos koji se veže za vraćanje svojoj poslovnoj rutini nakon duže vremena je buđenje ranije nego inače. Neka vaše jutro bude ispunjeno onim aktivnostima koje vas inspiriraju i pokreću (vježbanje, joga, šalica kave na balkonu, ukusni i zdravi doručak) umjesto užurbanog buđenja i žurbe čim otvorite oči. Kreativna, inspirativna i ispunjena jutarnja rutina prava je odskočna daska za vraćanje u poslovnu rutinu na što bezbolniji način.

Foto: unsplash.com

KREIRAJTE SVOJ PLAN RADA

Ok, jutro ste započeli, sad je vrijeme da kreirate svoju TO-DO listu za dan. Razmislite o tome što sve trebate završiti i popišite svoje obveze po važnosti te se fokusirajte na obavljanje najprioritetnijih obveza najprije. Obavljajući one zadatke koji su vam u danu najvažniji, postići ćete puno više i osjećati ćete manji pritisak i stres te ćete se polako vraćati u onu rutinu koju ste imali ranije.
Kad se uhodate u svoj ritam, biti će vam puno lakše upravljati svim obvezama i lakše ćete se nositi sa svojom TO-DO listom.

Foto: unsplash.com

UREDITE RADNI STOL

Prije no što započnete rad na svom radnom mjestu, pokušajte unijeti dašak produktivnosti kroz stvari koje vas inspiriraju, motiviraju i tjeraju vas na osmijeh. Uredite stol i posložite stvari, dodajte svježe biljke, fotografije vaših najdražih, inspirativne izreke i slično.
Ako se pitate koje još stvari možete dodati na vaš radni stol za dodatnu produktivnost, klik ovdje.

Foto: unsplash.com

NE ZABORAVITE JESTI ZDRAVO

Ponovni susret sa vašom radnom rutinom podrazumijeva oduzimanje velike količine vaše energije i zato je jako važno da ne zaboravite jesti zdravo tijekom dana, kako biste bili produktivni i na visini zadatka.
U misiji da se hranite zdravije i osjećate se bolje, može vam pomoći i kreiranje tjednog menija uz koji ćete uvijek biti organizirani. Na početku svakog tjedna isplanirajte obroke koje ćete rezervirati za doručak, ručak i večeru svakog dana i jako skoro ćete primijetiti koliku pozitivnu razliku takvo planiranje ostavlja na vašoj svakodnevici.

Foto: unsplash.com

OSTAVITE VRIJEME ZA ODMOR

Iako vaše obveze nalažu kako se stvarno trebate baciti na posao, iscrpljenost vas neće odvesti daleko. Upravo radi toga kreirajte tijekom radnog dana nekoliko malenih pauza. Takav predah od posla za vas će učiniti veću uslugu od stalnog sjedenja za radnim stolom te će vam kratke pauze pomoći raščistiti misli, fokusirati se, povratiti energiju i fokusiranost.

Foto: unsplash.com

BUDITE STRPLJIVI

Povratak staroj poslovnoj rutini i ponovno navikavanje mogu potrajati i ne mogu se dogoditi preko noći i nakon samo jednog radnog dana. Upravo zato je važno da tijekom ovog procesa razvijate vrlinu strpljivosti i pozitivnog razmišljanja, koja će vam pomoći da iz dana u dan jačate svoju produktivnost, upornost i ne odustajete.

Foto: @aninebing

 ***
Naslovna fotografija: unsplash.com
Tekst: Marija Perić

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno