TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 10.5.2020.
Karijerna stanka, odmor tijekom vikenda ili polagano ublažavanje mjera protiv širenja korona virusa, samo su neki od razloga zašto smo svi u potrazi za efektnim savjetima kako se uspješno vratiti svojoj poslovnoj rutini nakon nešto drugačijeg svakodnevnog tempa.
Bilo da je vaša radna rutina rad navečer, ujutro, u uredu ili od kuće, buđenje starih navika, aktiviranje produktivnosti i ponovno navikavanje na stvari koje smo ranije radili brzo i uspješno, uistinu je izazovan proces koji iziskuje vrijeme, posebnu pažnju i planiranje.
Kako se i vi sami možete na što brži i lakši način ponovo prilagoditi svojoj poslovnoj rutini ili ju čak redizajnirati tako da vam omogućava idealan balans između privatnih i poslovnih obveza, otkrijte kroz savjete koje izdvajamo u nastavku.
ZAPOČNITE RANO
Jedan od načina kako preduhitriti kaos koji se veže za vraćanje svojoj poslovnoj rutini nakon duže vremena je buđenje ranije nego inače. Neka vaše jutro bude ispunjeno onim aktivnostima koje vas inspiriraju i pokreću (vježbanje, joga, šalica kave na balkonu, ukusni i zdravi doručak) umjesto užurbanog buđenja i žurbe čim otvorite oči. Kreativna, inspirativna i ispunjena jutarnja rutina prava je odskočna daska za vraćanje u poslovnu rutinu na što bezbolniji način.
Foto: unsplash.com
KREIRAJTE SVOJ PLAN RADA
Ok, jutro ste započeli, sad je vrijeme da kreirate svoju TO-DO listu za dan. Razmislite o tome što sve trebate završiti i popišite svoje obveze po važnosti te se fokusirajte na obavljanje najprioritetnijih obveza najprije. Obavljajući one zadatke koji su vam u danu najvažniji, postići ćete puno više i osjećati ćete manji pritisak i stres te ćete se polako vraćati u onu rutinu koju ste imali ranije.
Kad se uhodate u svoj ritam, biti će vam puno lakše upravljati svim obvezama i lakše ćete se nositi sa svojom TO-DO listom.
Foto: unsplash.com
UREDITE RADNI STOL
Prije no što započnete rad na svom radnom mjestu, pokušajte unijeti dašak produktivnosti kroz stvari koje vas inspiriraju, motiviraju i tjeraju vas na osmijeh. Uredite stol i posložite stvari, dodajte svježe biljke, fotografije vaših najdražih, inspirativne izreke i slično.
Ako se pitate koje još stvari možete dodati na vaš radni stol za dodatnu produktivnost, klik ovdje.
Foto: unsplash.com
NE ZABORAVITE JESTI ZDRAVO
Ponovni susret sa vašom radnom rutinom podrazumijeva oduzimanje velike količine vaše energije i zato je jako važno da ne zaboravite jesti zdravo tijekom dana, kako biste bili produktivni i na visini zadatka.
U misiji da se hranite zdravije i osjećate se bolje, može vam pomoći i kreiranje tjednog menija uz koji ćete uvijek biti organizirani. Na početku svakog tjedna isplanirajte obroke koje ćete rezervirati za doručak, ručak i večeru svakog dana i jako skoro ćete primijetiti koliku pozitivnu razliku takvo planiranje ostavlja na vašoj svakodnevici.
Foto: unsplash.com
OSTAVITE VRIJEME ZA ODMOR
Iako vaše obveze nalažu kako se stvarno trebate baciti na posao, iscrpljenost vas neće odvesti daleko. Upravo radi toga kreirajte tijekom radnog dana nekoliko malenih pauza. Takav predah od posla za vas će učiniti veću uslugu od stalnog sjedenja za radnim stolom te će vam kratke pauze pomoći raščistiti misli, fokusirati se, povratiti energiju i fokusiranost.
Foto: unsplash.com
BUDITE STRPLJIVI
Povratak staroj poslovnoj rutini i ponovno navikavanje mogu potrajati i ne mogu se dogoditi preko noći i nakon samo jednog radnog dana. Upravo zato je važno da tijekom ovog procesa razvijate vrlinu strpljivosti i pozitivnog razmišljanja, koja će vam pomoći da iz dana u dan jačate svoju produktivnost, upornost i ne odustajete.
Foto: @aninebing
***
Naslovna fotografija: unsplash.com
Tekst: Marija Perić
TEKST: Bonjour.ba - PR
Završena je četvrta Woman.Comm konferencija, koja je i ove jeseni okupila stručnjakinje iz komunikacijske industrije regiona.
Tokom dva dana konferencije čule su se brojne inspirativne priče žena koje su otvoreno podijelile iskustva, uspjehe, ali i izazove koje nosi rad u dinamičnoj industriji komunikacija, te se pričalo i o stanju u industriji, novitetima i napretku.
Konferencija je završena uz snažnu poruku da su izdržljivost, odvažnost i vjera u vlastite mogućnosti ono što žene svakodnevno izdiže iznad „staklenog stropa“.
„Da bismo bili iznad staklenog stropa, potrebno je da budemo izdržljive, odvažne, ali i da ne slušamo kada nam kažu da ne možemo“, poručila je Ljiljana Vasić, regionalna market export menadžerka kompanije Bambi.
Jadranka Penava, direktorica MeggleBH, dodala je da su „žene bolje jer su snalažljivije, glasne, bučne i moćne. Riječi mogu, znam i hoću guraju nas naprijed.“
Belma Hadžiomerović, doktorica ekonomskih nauka i osnivačica Bstorm Consultinga, istakla je da liderstvo počinje iznutra: „Ne čekajmo savršene okolnosti, jer one rijetko dolaze. Promjena počinje onog trenutka kada preuzmemo odgovornost i odlučimo djelovati.“
Komunikacijska industrija regije: slični izazovi, različiti pristupi
Drugi dan konferencije donio je pregled tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije i BiH, uz zaključak da region odlikuje snažna kreativnost, rast i želja za profesionalizacijom.
U Hrvatskoj, članice HURA-e u 2024. ostvarile su gotovo 400 miliona eura prihoda, a očekuje se rast od 12% u 2025. godini. Kampanje s manjim budžetima sve češće osvajaju međunarodna priznanja, dok projekti poput Dana komunikacija i IAB Discovery edukacija dodatno jačaju industriju.
U Bosni i Hercegovini, komunikacijska industrija pokazuje stabilan rast uprkos izazovima poput odliva kadrova, ograničenih budžeta i nedostatka sistemskog mjerenja medija.
Među događajima koji oblikuju tržište istaknuti su: Sarajevo Film Festival, No Limit Festival, Branding konferencija, Advertissimo i Woman.Comm, uz potrebu za snažnijim udruženjem koje bi okupilo agencijski sektor.
Slovenija, kako je istakao Tine Lugarič, suosnivač kreativnog studija Trampolin, bilježi stabilan rast i prelazak na digitalno oglašavanje, koje sada čini više od 50% ukupnih budžeta.
To sve ukazije na zrelost tržišta, ali i na promjene u ponašanju oglašivača prema većoj mjerljivosti, efikasnosti, ciljanju i optimizaciji kampanja. Oni su taj trend iskoristili na najbolji način, i u kombinaciji sa njihovim receprtom za uspjeh postižu odlične rezultate.
„Naš recept je jednostavan, ne izlazimo na pičeve, ideje ne dajemo besplatno. Povjerenje i poštovanje su srce svakog odnosa, a bez njih dobre stvari se ne dešavaju“, rekao je Lugarič.
Nove teme: Krize, AI i event marketing
Paneli i predavanja donijeli su i pregled ključnih tema koje oblikuju budućnost industrije. Katja Fašink je kroz praktične primjere predstavila kako pravovremeno i strateški razmišljanje u kriznim situacijama može spasiti reputaciju brenda, uz upozorenje da su „kompanije sve izloženije hakerskim napadima i reputacijskim rizicima“.
S druge strane Krešimir Macan je objasio koliko je bitan politički PR, kako može uticati na percepciju posmatrača i kako lako negativac može postati pozitivan lik.
Amra Jusović Alihodžić, creative Project Manager u agenciji McCann Sarajevo, provela nam je kroz panel koji je govorio o značaju event marketinga, sa svojim sagovorinicima je došla do zaključka da „događaji nisu samo iluzija vrijednosti, već iskustva koja mijenjaju ljude, zajednice i tržište“.
O budućnosti komunikacija kroz prizmu umjetne inteligencije govorio je Borislav Miljanović, CEO Represent System poručivši da je „Umjetna inteligencija već sada dio našeg svakodnevnog života, i neće otići. Na nama je da naučimo kako da je koristimo da mi upravljamo njome, a ne on nama. Dokle god je tretiramo kao alat koji nam pomaže da živimo i radimo bolje, ona je naš saveznik.“
Zajedništvo i razmjena znanja – najveći kapital Woman.Comm zajednice
Tine Lugarič je dao odličan zaključak da događaji poput Woman.Comm konferencije imaju neprocjenjivu vrijednost jer povezuju ljude, stvaraju nova poznanstva i omogućavaju da se ekspertize i znanja dijele i nakon konferencije.
„To je najveći kapital koji imamo, da se upoznajemo, razmjenjujemo iskustva i ostajemo u kontaktu. Na taj način rastemo i kao pojedinci i kao industrija“, rekao je.
Ovogodišnja Woman.Comm konferencija još jednom je potvrdila da je snaga komunikacija u znanju, solidarnosti i autentičnosti i da žene u industriji ne samo da prate trendove, već ih često i postavljaju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!