TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 10.5.2020.
Karijerna stanka, odmor tijekom vikenda ili polagano ublažavanje mjera protiv širenja korona virusa, samo su neki od razloga zašto smo svi u potrazi za efektnim savjetima kako se uspješno vratiti svojoj poslovnoj rutini nakon nešto drugačijeg svakodnevnog tempa.
Bilo da je vaša radna rutina rad navečer, ujutro, u uredu ili od kuće, buđenje starih navika, aktiviranje produktivnosti i ponovno navikavanje na stvari koje smo ranije radili brzo i uspješno, uistinu je izazovan proces koji iziskuje vrijeme, posebnu pažnju i planiranje.
Kako se i vi sami možete na što brži i lakši način ponovo prilagoditi svojoj poslovnoj rutini ili ju čak redizajnirati tako da vam omogućava idealan balans između privatnih i poslovnih obveza, otkrijte kroz savjete koje izdvajamo u nastavku.
ZAPOČNITE RANO
Jedan od načina kako preduhitriti kaos koji se veže za vraćanje svojoj poslovnoj rutini nakon duže vremena je buđenje ranije nego inače. Neka vaše jutro bude ispunjeno onim aktivnostima koje vas inspiriraju i pokreću (vježbanje, joga, šalica kave na balkonu, ukusni i zdravi doručak) umjesto užurbanog buđenja i žurbe čim otvorite oči. Kreativna, inspirativna i ispunjena jutarnja rutina prava je odskočna daska za vraćanje u poslovnu rutinu na što bezbolniji način.

Foto: unsplash.com
KREIRAJTE SVOJ PLAN RADA
Ok, jutro ste započeli, sad je vrijeme da kreirate svoju TO-DO listu za dan. Razmislite o tome što sve trebate završiti i popišite svoje obveze po važnosti te se fokusirajte na obavljanje najprioritetnijih obveza najprije. Obavljajući one zadatke koji su vam u danu najvažniji, postići ćete puno više i osjećati ćete manji pritisak i stres te ćete se polako vraćati u onu rutinu koju ste imali ranije.
Kad se uhodate u svoj ritam, biti će vam puno lakše upravljati svim obvezama i lakše ćete se nositi sa svojom TO-DO listom.

Foto: unsplash.com
UREDITE RADNI STOL
Prije no što započnete rad na svom radnom mjestu, pokušajte unijeti dašak produktivnosti kroz stvari koje vas inspiriraju, motiviraju i tjeraju vas na osmijeh. Uredite stol i posložite stvari, dodajte svježe biljke, fotografije vaših najdražih, inspirativne izreke i slično.
Ako se pitate koje još stvari možete dodati na vaš radni stol za dodatnu produktivnost, klik ovdje.

Foto: unsplash.com
NE ZABORAVITE JESTI ZDRAVO
Ponovni susret sa vašom radnom rutinom podrazumijeva oduzimanje velike količine vaše energije i zato je jako važno da ne zaboravite jesti zdravo tijekom dana, kako biste bili produktivni i na visini zadatka.
U misiji da se hranite zdravije i osjećate se bolje, može vam pomoći i kreiranje tjednog menija uz koji ćete uvijek biti organizirani. Na početku svakog tjedna isplanirajte obroke koje ćete rezervirati za doručak, ručak i večeru svakog dana i jako skoro ćete primijetiti koliku pozitivnu razliku takvo planiranje ostavlja na vašoj svakodnevici.

Foto: unsplash.com
OSTAVITE VRIJEME ZA ODMOR
Iako vaše obveze nalažu kako se stvarno trebate baciti na posao, iscrpljenost vas neće odvesti daleko. Upravo radi toga kreirajte tijekom radnog dana nekoliko malenih pauza. Takav predah od posla za vas će učiniti veću uslugu od stalnog sjedenja za radnim stolom te će vam kratke pauze pomoći raščistiti misli, fokusirati se, povratiti energiju i fokusiranost.

Foto: unsplash.com
BUDITE STRPLJIVI
Povratak staroj poslovnoj rutini i ponovno navikavanje mogu potrajati i ne mogu se dogoditi preko noći i nakon samo jednog radnog dana. Upravo zato je važno da tijekom ovog procesa razvijate vrlinu strpljivosti i pozitivnog razmišljanja, koja će vam pomoći da iz dana u dan jačate svoju produktivnost, upornost i ne odustajete.

Foto: @aninebing
***
Naslovna fotografija: unsplash.com
Tekst: Marija Perić
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!