TEKST: Marija Perić

DATUM OBJAVE: 10.5.2020.

Karijerna stanka, odmor tijekom vikenda ili polagano ublažavanje mjera protiv širenja korona virusa, samo su neki od razloga zašto smo svi u potrazi za efektnim savjetima kako se uspješno vratiti svojoj poslovnoj rutini nakon nešto drugačijeg svakodnevnog tempa.

Bilo da je vaša radna rutina rad navečer, ujutro, u uredu ili od kuće, buđenje starih navika, aktiviranje produktivnosti i ponovno navikavanje na stvari koje smo ranije radili brzo i uspješno, uistinu je izazovan proces koji iziskuje vrijeme, posebnu pažnju i planiranje.

Kako se i vi sami možete na što brži i lakši način ponovo prilagoditi svojoj poslovnoj rutini ili ju čak redizajnirati tako da vam omogućava idealan balans između privatnih i poslovnih obveza, otkrijte kroz savjete koje izdvajamo u nastavku.

ZAPOČNITE RANO

Jedan od načina kako preduhitriti kaos koji se veže za vraćanje svojoj poslovnoj rutini nakon duže vremena je buđenje ranije nego inače. Neka vaše jutro bude ispunjeno onim aktivnostima koje vas inspiriraju i pokreću (vježbanje, joga, šalica kave na balkonu, ukusni i zdravi doručak) umjesto užurbanog buđenja i žurbe čim otvorite oči. Kreativna, inspirativna i ispunjena jutarnja rutina prava je odskočna daska za vraćanje u poslovnu rutinu na što bezbolniji način.

Foto: unsplash.com

KREIRAJTE SVOJ PLAN RADA

Ok, jutro ste započeli, sad je vrijeme da kreirate svoju TO-DO listu za dan. Razmislite o tome što sve trebate završiti i popišite svoje obveze po važnosti te se fokusirajte na obavljanje najprioritetnijih obveza najprije. Obavljajući one zadatke koji su vam u danu najvažniji, postići ćete puno više i osjećati ćete manji pritisak i stres te ćete se polako vraćati u onu rutinu koju ste imali ranije.
Kad se uhodate u svoj ritam, biti će vam puno lakše upravljati svim obvezama i lakše ćete se nositi sa svojom TO-DO listom.

Foto: unsplash.com

UREDITE RADNI STOL

Prije no što započnete rad na svom radnom mjestu, pokušajte unijeti dašak produktivnosti kroz stvari koje vas inspiriraju, motiviraju i tjeraju vas na osmijeh. Uredite stol i posložite stvari, dodajte svježe biljke, fotografije vaših najdražih, inspirativne izreke i slično.
Ako se pitate koje još stvari možete dodati na vaš radni stol za dodatnu produktivnost, klik ovdje.

Foto: unsplash.com

NE ZABORAVITE JESTI ZDRAVO

Ponovni susret sa vašom radnom rutinom podrazumijeva oduzimanje velike količine vaše energije i zato je jako važno da ne zaboravite jesti zdravo tijekom dana, kako biste bili produktivni i na visini zadatka.
U misiji da se hranite zdravije i osjećate se bolje, može vam pomoći i kreiranje tjednog menija uz koji ćete uvijek biti organizirani. Na početku svakog tjedna isplanirajte obroke koje ćete rezervirati za doručak, ručak i večeru svakog dana i jako skoro ćete primijetiti koliku pozitivnu razliku takvo planiranje ostavlja na vašoj svakodnevici.

Foto: unsplash.com

OSTAVITE VRIJEME ZA ODMOR

Iako vaše obveze nalažu kako se stvarno trebate baciti na posao, iscrpljenost vas neće odvesti daleko. Upravo radi toga kreirajte tijekom radnog dana nekoliko malenih pauza. Takav predah od posla za vas će učiniti veću uslugu od stalnog sjedenja za radnim stolom te će vam kratke pauze pomoći raščistiti misli, fokusirati se, povratiti energiju i fokusiranost.

Foto: unsplash.com

BUDITE STRPLJIVI

Povratak staroj poslovnoj rutini i ponovno navikavanje mogu potrajati i ne mogu se dogoditi preko noći i nakon samo jednog radnog dana. Upravo zato je važno da tijekom ovog procesa razvijate vrlinu strpljivosti i pozitivnog razmišljanja, koja će vam pomoći da iz dana u dan jačate svoju produktivnost, upornost i ne odustajete.

Foto: @aninebing

 ***
Naslovna fotografija: unsplash.com
Tekst: Marija Perić


Bonjour

Upoznajte Sabinu, ženu koja već 20 godina zna šta pokreće stabilan sistem

TEKST: Bonjour.ba

Upoznajte Sabinu, ženu koja već 20 godina zna šta pokreće stabilan sistem Upoznajte Sabinu, ženu koja već 20 godina zna šta pokreće stabilan sistem

Liderstvo ima mnogo oblika. Nekada je vezano za vidljive uloge, strateške odluke i vođenje timova. Nekada se ogleda u sposobnosti da povežete sistem, osigurate kontinuitet i gradite povjerenje u pozadini ključnih procesa.

U svim tim oblicima, žene danas igraju važne uloge, svakodnevno, profesionalno i s punom ekspertizom.

Zato je Bonjour.ba zajedno sa ASA Bankom pokrenuo zajednički serijal razgovora sa ženama koje oblikuju savremeno bankarstvo, liderkama koje upravljaju sektorima, timovima, projektima i ljudima. 

 

asa-banka-sabina-juzbasic-89-bonjour-ba

Sabina Juzbašić, Sekretar ASA Banke  
 

Jedna od njih je i Sabina Juzbašić, Sekretar ASA Banke, pravnica sa više od 20 godina iskustva u finansijskom sektoru i osoba koja upravlja procesima koji povezuju sve ključne tačke korporativnog upravljanja. Od pripreme sjednica i provođenja odluka najviših organa banke, do praćenja regulatornih okvira, Sabinin rad osigurava da sistem funkcioniše pouzdano, jasno i usklađeno.

 

asa-banka-sabina-juzbasic-90-bonjour-ba
 

5 nevidljivih pravila zbog kojih posao ne stane, a niko ti ih nikad ne kaže

 

Kroz razgovor sa Sabinom, izdvojili smo 5 profesionalnih pravila koja nećete naći u uputstvima za rad, ali su upravo ona razlog zbog kojeg posao teče bez zastoja.

 

 Struktura ne nastaje sama od sebe


Pitali smo Sabinu: Šta bi se desilo da na jedan dan ne postoji uloga Sekretara Banke?

Odgovor je bio jasan. Ova funkcija ne djeluje iz prvog plana, ali je neizostavan dio korporativnog upravljanja. Upravo zbog toga, njena odsutnost bi se brzo osjetila u svakom segmentu poslovanja.

 

asa-banka-sabina-juzbasic-91-bonjour-ba

 Sabina: "Uloga Sekretara u Banci je veoma značajna i ona utiče na rad korporativnog upravljanja u cijelini. Izostanak ove funkcije značajno bi uticao na dinamiku rada odnosno ne bi bila osigurana podrška organima banke i samim tim došlo bi do zastoja u određenim procesima."
 

‘Možda’ ne gradi povjerenje


Koju biste riječ izbrisali iz poslovne komunikacije?

 

Sabina_juzbašić_asa_banka_bonjour_ba
 

Sabinin izbor otkriva način na koji posmatra odgovornost tj. kao nešto što mora biti jasno, precizno i direktno: "Izbrisala bih riječ ‘možda’ jer u poslovnom okruženju veoma je bitno da ste jasni i precizni. Riječ možda donosi nesigurnost, a u bankarstvu i u poslovnom svijetu potrebna je preciznost.“

Povjerenje u poslovanju gradi se upravo na toj vrsti dosljednosti u porukama, stavovima i odlukama.
 

Nisu svi za svaki sistem i to je u redu


Ko ne bi izdržao ni sedmicu u banci i zašto?

Odgovor nije bio ličan, već sistemski. Svaka organizacija ima svoju strukturu i ne može svako u njoj pronaći ritam. Za Sabinu, to je jednostavno pitanje prilagođavanja odgovornosti
 

asa-banka-sabina_juzbašić_7_bonjour_ba
 

Sabina: „Rad u banci podrazumijeva rad u skladu sa procedurama, regulatornim zahtjevima i kompleksnim sistemima banke. Osobe koje nisu spremne da se prilagode da rade u skladu sa navedenim, brzo bi se našle u problemima.“
 

Povjerenje se gradi svakim kontaktom


Šta pomislite kada neko kaže “nervira me rad s bankama”?

Sabinin odgovor nije bio defanzivan. Umjesto toga, u fokusu je bilo razumijevanje tj. kako percepcija nastaje, ali i kako se može mijenjati svakodnevnim radom i pristupom klijentima. „To su uvijek pojedinačna loša iskustva ili predrasude. Mi u ASA banci svakodnevno nastojimo klijentima biti podrška u ostvarenju njihovih snova.“

 

asa-banka-sabina_juzbašić_151_bonjour_ba
 

Ekspertiza ne dolazi s etiketom


Šta Vam je najapsurdnije što ste čuli o ženama u bankarstvu, a još uvijek se ponavlja?

Njen odgovor nas je podsjetio da se određene predrasude uporno zadržavaju, iako svakodnevna praksa pokazuje suprotno. Umjesto da ih osporava, Sabina ih nadilazi radom, rezultatima i jasnim stavom: „Nakon više od 20 godina rada mogu potvrditi da znanje, analitičnost, donošenje odluka nije stvar spola. U mom okruženju žene svakodnevno donose kompleksne odluke, strateške odluke, vode velike timove i postavljaju visoke standarde.“
 

asa-banka-sabina-juzbasic-92-bonjour-ba

 

Biti Sekretar ASA Banke znači biti pouzdana, detaljna, sistematična osoba, ali i imati širu sliku, znati čitati između redova i predvidjeti posljedice odluka.

Sabina ne govori o liderstvu, ona ga živi jasno i odgovorno jer neki sistemi funkcionišu upravo zato što neko, poput nje, zna kako ih držati povezanim.

 
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa ASA Bankom
Sabina Juzbašić u ovom razgovoru nosi odjeću Gema.
 
Bonjour.ba produkcija  
Foto za Bonjour.ba: Marko Jovančić
Video za Bonjour.ba: Marko Jovančić


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!