TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 16.3.2020.
Brojne kompanije donijele su odluke da kroz naredni period njihovi zaposlenici rade od doma, što je ujedno jedan sasvim novi segment i okolnosti rada za mnoge od nas.
Sloboda da sami organiziramo svoje radno vrijeme i prostor za rad mogu biti sjajni za buđenje dodatne kreativnosti i motiviranosti, no, na tom putu, treba pripaziti na par bitnih stvari.
Uz malo organizacije, vedar duh i par trikova za održavanje koncentracije i tijekom rada u kućnoj atmosferi, možete se brže i uspješnije prilagoditi na ove radne uvjete.
ODREDITE RADNO VRIJEME I PAUZE
Nemojte zloupotrebljavati kućni ured za obavljanje kućanskih poslova svakih 45 minuta, nego ostanite dosljedni vremenu i planovima koje ste zapisali u svoj planer. I vaš kućni ured treba imati svoje radno vrijeme i pauze, a vi, listu obveza za dan. Naime, za buđenje motivacije i produktivnosti kroz dan, važno je razdvojiti vrijeme za obavljanje privatnih i poslovnih obveza.
Foto: unsplash.com
ORGANIZIRAJTE PROSTOR ZA RAD
Pri tome ne mislimo da kreirate prostor sličan fotografijama koje viđamo pri pretraživanju pojma 'home office' na Pinterestu, nego da pokušate imati organizirano i uredno mjesto za rad. To će vas potaknuti da održite motivaciju za rad, bez da podsvjesno razmišljate da se što prije trebate riješiti gomile papira koja vas pogledava iz kutka ureda. Dodajte i ukras, fotografiju ili svijeću do svog laptopa kako biste kreirali dodatan #feelgood vibe i još uspješnije obavljali sve obveze.
UPOZNAJTE I UKUĆANE S RADNIM VREMENOM
Vjerujemo da će biti izazovno, no, pokušajte se organizirati s ostalim ukućanima tako da nesmetano radite određeni broj sati u danu. Upoznajte jedni druge sa svim poslovnim i privatnim obvezama te rokovima za obavljanje istih, kako bi svatko uspješno završio ono što treba. Ako vi radite ujutro, poslijepodne pripomognite s klincima ili s radovima u kući, od pripreme jela do čišćenja i obrnuto.
Foto: @reserve_home
UTIŠAJTE MOBITEL
Nemojte dozvoliti da vas konstantno nove informacije odvlače od poslovnih obveza. Isključite sve tabove na pretraživaču koji nisu isključivo vezani za zadatak koji obavljate, a mobitel stavite na mute. Nove poruke, meme fotke, upiti... sve može sačekati dok ne završite svoje obveze.
KREIRAJTE JUTARNJU RUTINU
Odvojite vrijeme za zdravi doručak, druženje s obitelji i punjenje baterija za sve obveze koje vas čekaju. Pokušajte izbjegavati scenarij u kojem odmah rano ujutro u pidžami sjedate za radni stol i pišete emailove. Složite krevet, obucite ležernu obuću i zaboravite na pregledavanje društvenih mreža, gledanje TV-a, razgovor s ostalim ukućanima i sl., sve do pauze. Neprestano prekidanje rada samo će dodatno potaknuti demotiviranost i umanjiti vašu učinkovitost u završavanju zadataka.
Foto: unsplash.com
***
Naslovna fotografija: @thishouse5000
Tekst: BONJOUR.ba
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!