TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 14.4.2020.
Ako ste u procesu pokretanja novog proizvoda ili brenda ili jednostavno želite dodatno promovirati profesionalne uspjehe, vaše privatne društvene mreže u cijeloj priči imaju važnu ulogu. Promoviranje na društvenim mrežama jedan je od trenutno najpraktičnijih načina kako da online široj publici predstavite svoj brand, pružite djelić poslovnog iskustva ili otkrijete radnu rutinu.
Izgradnja profila koji sadrži i objave koje se tiču vaše karijere može uvelike djelovati na povezanost sa vašim sadašnjim, ali i budućim klijentima i kupcima kroz jedan sasvim novi, no, itekako popularan i važan kanal komunikacije. Uz to, ovaj korak može povećati opću svijest o vašem brandu pred vašim postojećim pratiteljima i onima koji će vas tek početi pratiti.
Za savjete kako pretvoriti svoj profile u inspirativne adrese koje će odražavati vašu osobnost, ali i sadržiti zanimljive objave koje prate razvoj vaše karijere, prelistajte dalje.
OTKRIJTE SADRŽAJ IZA KULISA
Stvari koje su uzbudljive vama, biti će zanimljive i vašim followerima, tim više ako s njima podijelite što se događa iza kulisa vašeg posla, trenutnog angažmana ili zadatka. Otkrijte im vaše prve reakcije i komentare o novom programu, proizvodu ili trendu koji vam se sviđa ili ako ste upravo na snimanju sjajne nove reklame, otkrijte im djelić atmosfere sa seta. Na taj način ćete napraviti samopromociju vašeg rada i posla, pokazati im kako izgleda vaš radni dan, uvesti vaše pratitelje u vaš poslovni svijet i pokazati koliko zabavni, ali i predani poslu možete biti.
BUDITE ORIGINALNI SA SVOJIM OBJAVAMA
Nije tajna da je ljudska svakodnevica obasuta različitim sadržajima. Upravo zato trebate dati sve od sebe da vaša kreativnost izađe na vidjelo. Jedino originalnim sadržajem koji budi emocije, koji je drugačiji, koji je istinski vaš i zabavan ili inspirativan na određen način, dovodi na vaš profil ljude koji će vas rado pratiti i koji će ostati na vašem profilu, biti aktivni i pratiti vaš rad.
DIJELITE VAŠA ISKUSTVA SA SVOJIM PRATITELJIMA
Jedan od praktičnih načina kako motivirati vaše pratitelje da ostanu na vašem profilu i prate vaš rad je tako što ćete s njima dijeliti konkretne savjete, trikove ili jednostavno biti primjer vašim followerima. Korak više možete napraviti ako kreirate live tijekom kojeg ćete otkriti vaše savjete na određenu temu.
POTIČITE KOMUNIKACIJU
Instagram i Facebook, ali i drugi kanali kao što su YouTube i TikTok uvelike nagrađuju one profile koji uspiju od followera dobiti što što veći broj sviđanja, dijeljenja, komentiranja i slično. Zato, što više nastojte potaknuti svoje pratitelje na komunikaciju, tako što ćete ih upitati za mišljenje, inspirirati, savjetovati ili im zahvaliti na konstantnom angažiranju na vašim objavama.
OBJAVLJUJTE ČESTO
Brojne statistike pokazuju kako na društvenim mrežama Facebooku i Instagramu vaše objave dosežu do većeg broja ljudi i pojavljujete se češće na feedu vaših pratitelja što češće objavljujete. Ukoliko svoje profile učinite poslovnima i otvorite ih široj javnosti (što možete podesiti u postavkama), također ćete imati pristup statistikama koje će vam dati najbolji odgovor kada objavljivati tijekom dana.
***
Foto: unsplash.com
Tekst: Marija Perić
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!