3 stvari koje bi trebali napraviti u zadnjih 15 minuta radnog vremena
Tekst:Bonjour.ba
POSLOVNI SAVJETIOdređena radna rutina pomaže nam da unatoč vremenu, rokovima, projektima, prezentacijama i brojnim drugim avanturama koje nas prate kroz radni dan, ostanemo motivirani i fokusirani na naše obveze.
Razdoblje tik do kraja radnog vremena sjajna je prilika za još par sitnih rituala koji će vam pomoći u balansu između privatnih i poslovnih obveza, ali i da naredni dan počnete smireni i nasmijani.
#PREGLEDAJTE EMAIL INBOX
Za mnoge od nas, email je prva stvar s kojom započinjemo i posljednja stvar s kojom završavamo naš radni dan. On je jedan od modernih kanala komunikacije i kao takav, itekako važan dio našeg posla. Na kraju radnog dana pazite da ste odgovorili sve važne emailove, izbrisali spam i svoje radno vrijeme završili s posebnom porukom – nemate neodgovornih poruka u vašem email inboxu. Ne samo da ćete biti ponosni na uspješno obavljen zadatak, nego će i vaš novi radni dan započeti u lijepom tonu.
#ZAPIŠITE OBVEZE ZA NAREDNO JUTRO
Jutro je jedno od najproduktivnijih dijelova dana, zato ga ne biste trebali provoditi pokušavajući posložiti svoje obveze. Ako listu obveza pripremite dan ranije, već od 8:00h znat ćete na što se trebate fokusirati.
#NAPRAVITE RECENZIJU RADNOG DANA
Razmislite o svim projektima koje ste realizirali kroz dan, kako ste organizirali vrijeme, što vam je budilo motivaciju te što možete dodatno doraditi, promijeniti ili popraviti kako bi vam naredni dan bio još uspješniji. Ovaj sitni ritual pomoći će vam da nakon završetka radnog vremena zaboravite na poslovne obveze i posvetite se hobijima, obitelji i uživanju u udobnosti doma.