3 (poslovne) vještine koje biste trebali usavršiti do kraja godine
Tekst:Bonjour.ba
POSLOVNI SAVJETIKroz knjige, konferencije, ali i članke u magazinima, sve više čitamo o savjetima koji vode k ostvarenju svih naših ciljeva – od trikova kako urediti radni stol do preporuka za organizaciju dana.
Većina njih usmjerava nas na dodatno razvijanje naših vještina i svakodnevnih navika, zbog čega smo pobrojali tri vještine koje će dodatno olakšati rad, pomoći vam da uštedite vrijeme, istaknete se na radnom mjestu te postanete svestrani, snalažljiviji i naposljetku, uspješniji.
KAKO ORGANIZIRATI DAN
Kako biste ostvarili svoj dnevni, odnosno tjedni cilj, potrebno je da u kalendar ili planer upišete jasno i precizno sve korake projekta na kojem radite i sve vaše obveze. Za svaku od njih biste trebali staviti i vremenski rok, kako biste znali koje imaju status 'prioriteta'. Kao što ažurno organizirate vrijeme na poslu, a s istom strašću pristupajte i osobnim obvezama.
PREZENTACIJSKE VJEŠTINE
Za efikasnu komunikaciju itekako je važno razvijati moć argumentiranog govorništva, a dobra prezentacija pomoći će vam u realizaciji vaših ideja te ostvarenju ciljeva, neovisno kojim se poslom bavite. Trebali biste znati kako pravilno organizirati i iznositi sadržaj o nekoj temi na svima razumljiv način, ali i kako odgovoriti na neugodna pitanja
UČENJE
Ako je akademsko školovanje iza vas, ne znači da trebate prestati učiti. Čak štoviše. Uz promjene na globalnoj razini, svaki dan biste trebali ostaviti barem pola sata za učenje o trendovima u svijetu digitalnog marketinga, o poslu kojim se bavite ili kako se istaknuti na radnom mjestu. Informacije nam nikada nisu bile bliže te kako biste nastavili vaš (poslovni) rast, prikupljajte ih, učite i razvijajte vaš arsenal vještina.