TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 19.4.2016.
Želite urediti toplu, šarenu i ugodnu oazu za vaše klince? Onda su ovo savjeti na koje trebate obratiti pozornost. Za početak, pazite na materijale koje koristite u uređenju, nemojte birati pregrube teksture. Birajte vesele uzorke i boje na zidovima, a sofisticiran namještaj koji će moći biti korisni i kad vaš klinac dobije društvo.
Pametno birajte paletu boja pri uređenju, prvenstveno kako biste si smanjili dodatna farbanja kasnije i učinili je korisnom prostorijom na duži period, pobrinite se da imate dovoljno prostora za skladištenje svih dječjih krpica te da imate dovoljno prirodnog svijetla kojeg možete kontrolirati zavjesama zanimljivog uzorka. Dodajte mnoštvo igračaka i praktičnih medvjedića i ostalih plišanih igračaka.
{gallery}2016/2016_04/djecjasoba{/gallery}
Foto: pinterest.com, mydomaine.com
TEKST: Bonjour.ba/PR
Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.
Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.
Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?
Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?
Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?
Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.
Više detalja uskoro ovdje.
* * *
Naslovna foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!