TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 3.3.2016.
Vremenske promjene koje donose prijelazna godišnja doba, jesen i proljeće, naše tijelo itekako bilježi. Pojačano opadanje kose i listanje noktiju teško da će vas zaobići u ovom razdoblju. Jedino što možemo napraviti jest učiniti ih manje štetnim za kosu i nokte.
U vlastitoj kuhinji možete pronaći sve što vam je potrebno. Konzumiranjem namirnica koje ćete ispod vidjeti kroz cijelu godinu učinit će sigurno bolje rezultate od kratke pojačane konzumacije samo kroz par „kritičnih“ mjeseci u godini. A usput će učiniti čuda i za vaš cjelokupan imunološki sustav.
Biotin, omega 3 masne kiseline, proteini, vitamin A i cink. To su sastojci koje trebaju sadržavati vaše namirnice kako biste osjetili razliku na svojoj kosi i noktima. Da vam skratimo posao istraživanja koje su to namirnice, napravili smo mini popis za vas.
#Biotin/ vitamin H
Pomaže kosi koja se razdvaja na vrhovima i sprječava opadanje iste, kao i listanje noktiju. U kombinaciji s cinkom upotrebljava se čak za liječenje alopecije – autoimune kožne bolesti koja uzrokuje gubitak kose.
2 namirnice iz vaše kuhinje koje sadrže biotin:
1. Banane
2. Kikiriki
#Omega 3 masne kiseline
Za sjajniju kosu i nokte, uključite više omega 3 masnih kiselina u prehranu. One se nalaze u dijelu kože koji apsorbira keratin i vodu. Nedostatak istih može uzrokovati perut i suho tjeme kose.
2 namirnice iz vaše kuhinje koje sadrže omega 3 masne kiseline:
1. Jaja
2. Riba (skuša, sardine, tuna)
#Proteini
Kosa i nokti sadrže u sebi vrstu proteina koji nazivamo keratin. Stoga, proteine je važno unositi u organizam kako bi oni „gradili temelj“ za rast noktiju i kose.
2 namirnice iz vaše kuhinje koje sadrže proteine:
1. Piletina
2. Cjelovite žitarice
#Vitamin A
Pomaže u stvaranju hidratizirajuće tvari – sebuma za tjeme kose, što je održava zdravom i sjajnom. Osim te namjene, odličan je i za vid i cjelokupni imunološki sustav.
2 namirnice iz vaše kuhinje koje sadrže vitamin A:
1. Špinat
2. Mrkva
#Cink
Osim što igra važnu ulogu u jačanju imunološkog sustava, cink je važan za izgradnju vezivnog tkiva. Stotine enzima koji reguliraju mogućnost tijela da izgrađuje nove proteine kao bazu za rast noktiju i kose u sebi sadrže upravo cink.
2 namirnice iz vaše kuhinje koje sadrže cink:
1. Nemasna govedina
2. Soja
Foto: teenvogue.com, healthfitnessrevolution.com, nutritionforus.com, onegreenplanet.com, taste.com, vegkitchen.com
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Već treće ljeto zaredom, sve postavke beauty ljeta u jednom trenutku prestanu biti pitanje trenda i postanu pitanje Hailey Bieber.
Ona više nije samo model s besprijekornim tenom. Ona je ta it-girl koja ujedinjuje cijeli beauty svijet: od TikTok virala do backstage briefing-a, od prvih swipeova na Rhode webshopu do analiza sastava i finish efekta na koži.
Šta je to novo?
Ako ste se i vi pitali „zar nije kasno da pišemo o Rhode Lemontini kolekciji?“, odgovor je: ne, samo smo čekali pravi trenutak.
Rhode nas je ovoga ljeta opet podsjetio da je s razlogom hype, a Hailey Bieber da je ta priča pažljivo ispisana, nijansirano upakovana i sezonski savršeno tempirana.
Nova Lemontini Summer kolekcija je stigla, ali ono što je zanimljivo nije samo ono što piše na ambalaži već šta stoji iza nje.
Započnimo s činjenicama
Nova Rhode kolekcija za ljeto 2025. dolazi pod imenom Lemontini Summer. Ovo je limitirano izdanje koje dolazi s cijelom vizualnom, teksturalnom i funkcionalnom filozofijom ljeta koju je Hailey Bieber pažljivo isplanirala.
Glavni proizvod? Peptide Lip Tint u nijansi Lemontini sjaj za usne zlatnog shimmera, prozirne teksture i mirisa koji podsjeća na citrusni koktel s ivice bazena. Formula, naravno, ostaje vjerna Rhode standardima: s peptidima, shea i cupuaçu maslacem, babassu uljem i skvalanom, pruža intenzivnu hidrataciju, idealnu za tople dane.
Rhode nije stao tu. Lemontini liniju prati i novi, limitirani Bubble Phone Case u istoj žutoj nijansi, s posebnim držačem za tubicu lip glossa. Dizajniran da odgovara svim postojećim Rhode veličinama maski, ovaj dodatak je kreiran ekskluzivno za Lemontini izdanje i bit će dostupan samo tokom ljeta.
Tu je i Summer Kit, kao zaokružena ljetna postava Rhode klasika: rumenilo u sticku (Tan Line ili Sun Soak), zlatni Lemontini lip tint i fina maglica za sjaj kože. Sve dolazi spakovano u mini verziji žute bubble torbice. Lansiranje je zakazano za 14. juli, naravno, uz waitlistu.
Zašto sve ovo sad pišemo?
Hailey Bieber već treću godinu zaredom uspijeva da u isto vrijeme bude i muza i marketing lider u beauty svijetu. Sve što lansira Rhode… od Glazing Milk-a, preko Pineapple Refresh Cleansera do ovog ljeta Lemontinija, pažljivo je usklađeno s godišnjim dobom, trendovima, bojama i TikTok filterima. Rekli bismo, školski odrađen marketing po svim standardima.
Foto: @haileybieber
Nije slučajno da Lemontini miriše na limun jer citrusi su zvijezde sezone u svemu, od parfema do lakova za nokte (žuta je nova nude). Rhode je jednostavno znao šta radimo ovog ljeta: pravimo spritzeve, fotkamo ruke sa slamkama i... mažemo usne limunastim slojem sjaja.
Ok, Rhode je brend, a Hailey? Hailey kao glavni beauty narator generacije.
Hailey ne prodaje samo skincare. Ona kreira (čitaj prodaje) početke dana, lagane zalaske sunca, fotografije bez filtera koje i dalje izgledaju savršeno. Daje taj osjećaj da je sve moguće ako imate slicked bun, SPF i Rhode tubicu.
Foto: @haileybieber
To je upravo ono što čini Lemontini zanimljivim danas jer on dolazi kao statement: „Znam šta je u trendu i idem u korak s njim.“
Kad hype uđe u Sephoru, više nije samo hype
Rhode je do sada bio digitalni darling u smislu direktna prodaja, limited dropovi, lista čekanja, ali ovog ljeta Hailey je napravila zaokret koji jasno pokazuje da Rhode više ne računa samo na internet generaciju.
Ulazak u Sephoru, najveći svjetski beauty lanac, signal je da Rhode postaje ozbiljan globalni brend. Dostupnost u fizičkim prodavnicama znači dodir s novom publikom, onom koja ne refresh-a stranice, već testira formule na ruci, poredi teksture i kupuje bez filtera. To je najtiši, ali najmoćniji potez cijele marketing strategije jer kada proizvod za koji su vas učili da ga čekate u redu, sada možete samo uzeti s police, onda znate da se brend pomjerio i Hailey s njim.
Foto: @haileybieber
A šta smo sve još poželjeli zbog nje?
Da naš makeup torbica bude samo tri proizvoda.
Da nokti uvijek budu milky, short and clean.
Da sjaj za usne može biti jednako cool kao i bold ruž.
Da koža izgleda „glass“, i kad nismo popili dovoljno vode.
I da limun na usnama može biti lifestyle, ne samo aroma.
I možda ne možemo svi imati njen lifestyle, stan u Beverly Hillsu ili beauty tim iza scene, ali kad zavežemo kosu, nanesemo rumenilo prstima i stavimo zlatni sloj sjaja na usneosjećamo se tačno onako kako je ona zamislila… works for us.
Foto: @rhode
Pogledaj najnovije teme na Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!