TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 3.3.2014.

Razbudite mišiće uz odličan kardio trening!    Kroz proteklih 6 tjedana dali smo vam savjet kako se pravilno razgibati te oblikovati određene dijelove tijela : mišiće stražnjice, bedara, trbuha, ruku i leđa. To su bili kratki treninzi od po 10ak minuta koje preporučujemo da i dalje zadržite u svom rasporedu tjelovježbi. Naravno, s većim naglaskom na ponavljanje onih vježbi koje ciljano

Koliko god da vam se činilo da trening maksimalno crpi energiju iz vas, uvjerit ćete se upravo u suprotno. Nakon odrađenog treninga, imat ćete puno više energije za ostale aktivnosti. I volje za češće ponavljanje prethodno spomenutih kratkih treninga. Ručnik i bočicu vode kraj sebe i pripremite se na žestoko razbuđivanje!

{youtube}fcN37TxBE_s{/youtube}

Nakon što ste se  ohladili i istuširali, počastite se zdravim proteinskim doručkom, koji će vas dodatno „dignuti“ i nahraniti vaše mišiće.
Sastojci :

Kuhano jaje
Integralni tost
Čaša soka od cijeđenih naranči


cardio
 

Pripremom ovog doručka patentirali ste energetsku bombu koja će, predosjećamo, eksplodirati u jako uspješan ponedjeljak!

A.M.
Foto: kitchenart


Bonjour

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

TEKST: Bonjour.ba/PR

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore. Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.

 

Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom  “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.

 



Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?

Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?

Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?

 



Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.

Više detalja uskoro ovdje.

* * *
Naslovna foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!