TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 5.5.2014.
„Poništite“ nezaobilazno prvosvibanjsko prejedanje HIIT treningom! HIIT (High intensity interval training), kako mu samo ime kaže, je trening visokog intentizeta. Što to zapravo znači? To znači da ovakav tip treninga naglasak stavlja na snagu i pomiče granice izdržljivosti mišića i tijela. Princip je vrlo jednostavan. Radi se određen set vježbi s zadanim brojem ponavljanja (maximalni
{youtube}eHUX2Gz_dhg{/youtube}
Da ne biste krivili nedostatak inspiracije za neodržavanje obećanja da ćete nakon praznika pripaziti što jedete pronašli smo za vas sjajan recept za detoksikaciju. Čisto da vam skratimo muke pretraživanja i nedoumice koji recept odabrati.
Potrebni sastojci :
2 krastavca
Komadić svježeg đumbira
½ limete
Šolja peršina
Prstohvat čilija (u prahu)
Sve sastojke smiskajte u blederu uz dodatak malo vode. Ispred sebe imate kombinaciju sastojaka koji sadrže vodu, prirodni su diuretici, imaju antiupalna svojstva i stimuliraju metabolizam. Jamčimo : organizam će vam biti jako zahvalan na ovom čišćenju!
A.M.
TEKST: Bonjour.ba/PR
Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.
Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.
Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?
Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?
Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?
Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.
Više detalja uskoro ovdje.
* * *
Naslovna foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!