TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 27.1.2014.

Želite li vitka i zategnuta bedra? Isprobajte sljedeće vježbe po preporuci Jennifer Lopez!    Nakon što smo se prošlog ponedjeljka na našem prvom treningu razgibali uz vježbe istezanja, kako smo i obećali, ovaj put vam donosimo nešto zahtjevniji trening. Za onaj dio tijela koji je slaba točka nas većine žena. I da niste pogledali naslov članka vjerujem da biste pogodili da se radi

Dakle, radi se o setu različitih vježbi za oblikovanje bedrenih mišića. Cilj je sve vježbe izvoditi po 60 sekundi jednom nogom, a zatim sve isto ponoviti drugom nogom. Ukoliko prilikom vježbanja osjetite „žarenje“ u bedrima ne brinite se, to je odličan znak, mišići su se zagrijali, a rat masnim naslagama je objavljen!

 

{youtube}ZJ38hrVQCZc{/youtube}

Nakon što smo aktivirali mišiće, vrijeme je da svoje tijelo nagradimo hranjivim napitkom koji će nas dodatno razbuditi i opskrbiti energijom. Potrebni sastojci su :

  • 1 mrkva
     
  • 1 jabuka
  • Sok od 2 cijeđene naranče
     


vjezbe1U blenderu smiksajte mrkvu i jabuku, zalijte sokom od cijeđenih naranči i promiješajte.

Cheers!

A.M.


Bonjour

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

TEKST: Bonjour.ba/PR

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore. Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.

 

Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom  “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.

 



Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?

Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?

Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?

 



Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.

Više detalja uskoro ovdje.

* * *
Naslovna foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!