TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 17.2.2014.

Aktivirajte mišiće grudnog koša i ruku!      Bučice u ruke i vježbajte s nama!    Ako je suditi po vremenskim prilikama posljednjih par dana, vrijeme nošenja laganije odjeće nam se opasno približilo. Iako smo često više koncentrirani na skidanje masnih naslaga s bedara, stražnjice i trbuha, vjerujte nam na riječ, one na rukama nisu ništa manje vidljive. Sigurno ste k

Ok, ako ih niste baš na taj način primijetili, mahali nekada sigurno nekome jeste (nismo polupali lončiće, slijedi objašnjenje). Znate onaj osjećaj kad vam skupa s dlanom mašu i „mišići“ nadlaktice, točnije onako, mlitavo se klate? Eh, da bismo izbjegli daljnje takve scenarije, donosimo vam set vježbi s bučicama za izgradnju mišića grudnog koša te mišića ruku. Ne morate imati prave bučice, napunite dvije boce od pola litra tekućinom i spremni ste za vježbanje. Uvrstite ih u svoj popis tjelovježbi i rezultati će uskoro biti očiti. Ako budete vrijedni, onda i do proljeća. I onih uskih majica i haljinica koje više nećete zaobilaziti.

{youtube}oUychjqfO8I{/youtube}

Nakon što ste uspješno odradili vježbe, zamolit ćemo vas da ruke još malo držite aktivnima, sad za nešto što će vam biti sigurno draže. Iz zdjele za voće uzmite one kivije koji vam danima stoje jer ih se, iako su na vidljivom mjestu, ne sjetite pojesti. Slijede upute za jednostavni kivi frape.

Potrebni sastojci :

5 kivija

2 dcl mlijeka

2 žlice šećera ili meda

frape-od-kivija
 

Sve sastojke stavite u blender, izmiksajte i poslužite u čaše. Miriše na uspješan početak radnog tjedna, zar ne?

A.M.


Bonjour

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

TEKST: Bonjour.ba/PR

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore. Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.

 

Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom  “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.

 



Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?

Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?

Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?

 



Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.

Više detalja uskoro ovdje.

* * *
Naslovna foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!