TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 12.11.2024.
Zamisli kreativnost kao filozofiju života.
Zamisli osvajača svih relevantnih svjetskih strukovnih nagrada. Zamisli Igora Mladinovića koji je, kao dio tima iza kampanje “Jana, voda s porukom ljubavi“ i priče o bezgraničnoj ljubavi dvije rode, Malene i Klepetana, osvojio prvog Cannes Liona za Hrvatsku.
Nakon više od dvadeset godina iskustva u marketingu i oglašavanju, Mladinović je svu svoju energiju usmjerio ka ostvarivanju pozitivnih društvenih promjena. Jedan je od osnivača i Group Chief Creative Director agencije Hearth, prve agencije u regiji koja se bavi isključivo društveno - odgovornim projektima i kampanjama.
Na bini 12. Brending konferencije, Mladinović će podijeliti svoju viziju značenja slogana Brand New Humanity te prenijeti jedinstveno iskustvo i uvide u kreiranje uspješnih društveno osviještenih kampanja čiji rezultat donosi benefite ne samo za klijente, već i za lokalne zajednice, zaštitu okoliša i društvo u cjelini.
Brending konferencija i ove godine okuplja vrhunske stručnjake iz oblasti brendinga, advertajzinga i komunikacija, a Mladinović se pridružuje impresivnoj listi predavača na kojoj se već nalaze Hugo Faustino, digitalni strateg iza kampanja za Netflix i Nike, Rahul Titus, Global Head of Influence u agenciji Ogilvy, kao i Riccardo Fregoso, Chief Creative Officer u agenciji Dentsu Creative Italy.
Svoje kotizacije za ovaj jedinstveni događaj čija je tema budućnost industrije komunikacija osiguraj na www.branding.ba.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Na vrhuncu ljeta u zlatnoj dolini i uz neizostavni Aperol Spritz u ruci, sprema se iskustvo o kojem će se dugo pričati – i to 17. jula u 19 sati, na krovu zgrade Svjetlosti.
Neće to biti još jedan u nizu ljetnih događaja. Ovo je trenutak kreiran za one koji su znali prepoznati pravu stvar i dovoljno brzo registrirali svoju pozivnicu za dvije osobe.
Događaj je zaključan, popunjena su sva mjesta!
Zbog iznimnog interesa organizator nas je iznenadio ovaj put – pušteno je još samo 25 ulaznica u varijanti „+1“, a svi koji žele biti dio ovog jedinstvenog događaja mogu još uvijek klikom ovdje osigurati svoje mjesto.
Bez velike pompe, bez nepotrebne buke. Samo pravi ljudi, savršen koktel i atmosfera koju ne možete opisati riječima – morate je doživjeti.
Aperol Spritz, najpopularnije ljetno piće u Evropi, ovog ljeta ne ostaje samo u čaši – on postaje scena. Povod za okupljanje, slavlje ljeta, slobode i urbanog duha. Događaj koji donosi dašak Italije u srcu grada, na posebno odabranoj lokaciji koja oduzima dah.
Aperol Spritz je stvoren 1919. godine u Padovi, a danas je globalni simbol neopterećenog uživanja. Njegov poznati recept, tri dijela prosecca, dva dijela Aperola, jedan dio gazirane vode, kriška narandže, nije samo formula za koktel, već i za savršen ljetni vibe.
Pripremite naočale za sunce i društvo koje volite jer prava iskustva nisu za svakoga, nego za one koji znaju gdje treba biti.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!