TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 12.11.2024.
Zamisli kreativnost kao filozofiju života.
Zamisli osvajača svih relevantnih svjetskih strukovnih nagrada. Zamisli Igora Mladinovića koji je, kao dio tima iza kampanje “Jana, voda s porukom ljubavi“ i priče o bezgraničnoj ljubavi dvije rode, Malene i Klepetana, osvojio prvog Cannes Liona za Hrvatsku.
Nakon više od dvadeset godina iskustva u marketingu i oglašavanju, Mladinović je svu svoju energiju usmjerio ka ostvarivanju pozitivnih društvenih promjena. Jedan je od osnivača i Group Chief Creative Director agencije Hearth, prve agencije u regiji koja se bavi isključivo društveno - odgovornim projektima i kampanjama.
Na bini 12. Brending konferencije, Mladinović će podijeliti svoju viziju značenja slogana Brand New Humanity te prenijeti jedinstveno iskustvo i uvide u kreiranje uspješnih društveno osviještenih kampanja čiji rezultat donosi benefite ne samo za klijente, već i za lokalne zajednice, zaštitu okoliša i društvo u cjelini.
Brending konferencija i ove godine okuplja vrhunske stručnjake iz oblasti brendinga, advertajzinga i komunikacija, a Mladinović se pridružuje impresivnoj listi predavača na kojoj se već nalaze Hugo Faustino, digitalni strateg iza kampanja za Netflix i Nike, Rahul Titus, Global Head of Influence u agenciji Ogilvy, kao i Riccardo Fregoso, Chief Creative Officer u agenciji Dentsu Creative Italy.
Svoje kotizacije za ovaj jedinstveni događaj čija je tema budućnost industrije komunikacija osiguraj na www.branding.ba.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba/PR
Magazin Ljepota & Zdravlje BiH, vodeći lifestyle magazin posvećen ženama, proslavio je 200. izdanje i 17 godina postojanja uz veliki Summer Stop – Glow, Grow & Shine party, održan u restoranu Four Seasons u Sarajevu.
Zvanice su uživale u ljetnoj atmosferi i nezaboravnoj večeri ispunjenoj inspiracijom, elegancijom, glamurom i, naravno, slavljem zajedništva koje magazin njeguje. U prepoznatljivoj estetici Ljepote & Zdravlja, uz cvijeće i refleksije disco kugli slavilo se uz pogled na vrele sarajevske ulice.
„Najveća nagrada našeg posla je povjerenje i ljubav čitateljica i čitatelja. Neka poruka noći bude – kada god zastanemo i obratimo pažnju na ono što zaista vrijedi, tada živimo najljepše stranice svog života“, poručila je glavna i odgovorna urednica Aida Olević Maljević u emotivnom obraćanju koje je ispraćeno aplauzom i osmijesima.
Program je vodila Ana Cvjetković, poznata influenserica i jedno od lica s naslovnice, dok su se gosti zadržavali uz signature photo wallove, nazdravljali uz Blanc pivo i Fantinel vina, plesali uz saksofonistu Mirzu Sijerčića i DJ Toshija Domaćina, te uživali u svakom trenutku večeri.
Na izlasku su svi gosti dobili pažljivo pripremljene Ljepota & Zdravlje Goody Bags s beauty, wellness i gourmet proizvodima, kao uspomenu na noć punu inspiracije.
Ovim događajem, magazin Ljepota & Zdravlje je još jednom potvrdio svoju ulogu u kreiranju prostora u kojem žene rastu, uče, podržavaju se i slave ono što ih čini jedinstvenima, a to je ljepota koja dolazi iznutra i zdravlje koje je temelj svega.
Jubilarno izdanje u dva posebna covera s Amrom Džeko već vas čeka na kioscima širom BiH. Ne propustite broj koji slavi snagu, stil i žensku autentičnost.
Fotografije: Sanela Babić i Enida Kajević
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!