TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 29.1.2020.

Ako i vi ove godine planirate svoje najdraže razveseliti posebnim i praktičnim poklonima koji će im na njihov rođendan naslikati osmijeh na licu, na pravom ste mjestu.

Upravo kroz ovaj članak želimo vam dati svestrane prijedloge za poklone koji će se uklopiti u vaš budžet, koji će biti od velike koristi za vaše najbliže, a istovremeno biti pažljiva gesta kroz koju im možete pokazati koliko vam oni znače u vašem životu.

Uz ove prijedloge, vaše dvojbe oko izbora idealnog poklona biti će u potpunosti uklonjene kroz cijelu godinu i moći ćete bezbrižno i jako brzo izabrati odličan poklon za svaku osobu u vašem životu. Od vaše bake do malenog nećaka, koji poklon birati za vaše posebne osobe na njihov rođendan, otkrijte kroz prijedloge u nastavku.

POKLON ZA MAMU - vaza

Imajući na umu kakav stil voli vaša mama, vrlo lako ćete u darovnom shopu ili trgovinama sa dekorom za dom pronaći vazu koja će se uklopiti u vašem dnevnom boravku i tako razveseliti vašu mamu.

POKLON ZA TATU - novčanik

Da, pronaći idealan poklon za tatu koji će mu se svidjeti, koji će htjeti nositi i koji će smatrati praktičnim jako je teško, no uz pomno odabran kožni novčanik sigurno ne možete pogriješiti.

POKLON ZA DEČKA/MUŽA – dukserica s kapom

Ako vaš dečko ili suprug voli određeni brend, seriju ili film ili pak neki bend, dukserica s tim motivima biti će idealan poklon za njegov rođendan. Psst, ne morate mu spominjati da ju i vi planirate nekada posuditi iz njegovog ormara.

POKLON ZA BRATA -  bežični punjač

Vaš maleni ili veliki brat je uvijek u žurbi ili jako voli igrati razne igre na mobitelu? Bežični punjač je tada idealan poklon za njega.

POKLON ZA SESTRU – make-up paleta za oči

Ovaj poklon idealan je za djevojke koje tek otkrivaju carstvo šminkanja i kupnjom njene prve palete možete ju naučiti neke prve korake šminkanja. Ukoliko se vaša sestra već šminka možete kriomice saznati koju paletu najradije koristi, no ukoliko je vaša sestra premalena za šminkanje, uvijek ju možete iznenaditi sa društvenom igrom, preslatkim dodacima za kosu ili odlaskom u kino.

POKLON ZA BFF – majica s njenim najdražim bendom

Ako je vaša prijateljica velika obožavateljica nekog benda ili čak glumca, pjevača, serije ili filma, kupnjom majice s tim motivima sigurno ćete ju razveseliti i pokazati koliko mislite na nju.

POKLON ZA PRIJATELJA – bežični zvučnik

Još jedna velika dilema kod rođendanskih poklona sigurno je koji poklon izabrati za prijatelja. Nakon pomnog istraživanja, mislimo da nikako ne možete pogriješiti sa bežičnim zvučnikom koji će svoju primjenu brzo pronaći na druženjima s ekipom.

POKLON ZA KOLEGICU S POSLA – prijenosni okvir za laptop

Vaša dama s posla uvijek je u pokretu i želite da ima stylish opremu za posao sa sobom? Tada je okvir za laptop koji će moći nositi i kao torbu idealan i jako brižan poklon za nju.

POKLON ZA BAKU – topla deka

Ako vaša baka često boravi unutra, uz čitanje, gledanje TV-a i odmaranje, jako će cijeniti ukoliko ju razveselite sa toplom dekom kojom će se moći utopliti, pogotovo zimi.

POKLON ZA DJEDA – tople papuče

Reći ćemo samo – jednom kada svog djeda oduševite jako toplim papučama, on će o tome pričati na svakom obiteljskom druženju. Čisti dokaz da je ovo idealan poklon za vašeg djeda.

POKLON ZA DJEČAKA – plišani bodiji

Osim što će malenom dječačiću biti jako toplo, izgledati će neodoljivo u svom malenom bodiju.

POKLON ZA DJEVOJČICU – ukrasi za kosu

Sjajan poklon za malenu djevojčicu, vašu kćer, nećakinju ili prijateljicu sigurno su simpatični ukrasi za kosu koje će moći nositi u šetnju, u vrtić ili kada se vas dvije uputite u svoje malene avanture.


Bonjour

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.

Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 


dm_konferencija12bonjour_ba

Ostvaren rast prometa od 16,17%

 

Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%. 

Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.


dm_konferencija7bonjour_ba


 

„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha. 

S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“

Tri puta više razloga za kupovinu

 

U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 


dm_konferencija10bonjour_ba

Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede. 

 

„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty  program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM. 

Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 


dm_konferencija11bonjour_ba

Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije. 

U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.

 

Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.


dm_konferencija1bonjour_ba
 

Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.

 

„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama. 

Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.


dm_konferencija9bonjour_ba
 

Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM. 

Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja. 

U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 


dm_konferencija13bonjour_ba
 

Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova. 

Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
 

Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 


dm_konferencija14bonjour_ba

To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole. 

Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.

 

Jubilej i novi planovi

 

Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici. 

U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!