TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 23.9.2011.
Jučer predstavljen program sajma Fashion.hr Industrija Organizatori regionalnog sajma mode Fashion.hr Industrija, koji će se održati u Zagrebu od 30. rujna do 2. listopada, predstavili su novitete predstojećeg modnog događaja te najavili rekordan broj izlagača iz Hrvatske i regije. Sajam će se održati pod pokroviteljstvom dm-a na Zagrebačkom velesajmu, a po prvi puta će okupiti
Jelena Pavičić-Vukičević, zamjenica gradonačelnika grada Zagreba, Vinko Filipić, direktor koncepta Fashion.hr, Marinka Akrap, članica uprave dm-a, Martina Pandžić-Skoko, direktorica sajma Fashion.hr Industrija
Sajam Fashion.hr Industrija ove sezone poprima regionalni karakter. Tako će na nadolazećem sajmu, osim 90 domaćih izlagača, svoje kolekcije imati priliku predstaviti i 29 izlagača iz zemalja regije.
„Nakon uspješne premijere u ožujku, regionalni predznak sajma Fashion.hr Industrija logičan je slijed događaja. Projekt je od samog starta privukao golem interes javnosti, a istovremeno je izvanredno prihvaćen i od strane struke te modne industrije. U skladu sa razvojnom strategijom cilj je, u razumnom roku, pozicionirati se kao najveći suvremeni sajam mode u ovom dijelu Europe. Općenito, nit vodilja projekta Fashion.hr Industrija jest povezati različite modne subjekte te kroz jedinstvenu sinergiju u potpunosti revitalizirati regionalnu modnu industriju te se na taj način polako ali sigurno nametnuti globalnom tržištu.'' – izjavio je Vinko Filipić, direktor koncepta Fashion.hr.
Tako će svoje modne kolekcije na sajmu će po prvi puta predstaviti i priznati dizajneri iz Bosne i Hercegovine pod okriljem Udruženja modnih djelatnika i kostimografa MODIKO - Milan Senić, Irma Saje i Vanja Ciraj (Kao Pao Shu), Lejla Hodžić, Amna Kunovac Zekić, Jasna Hadžimehmedović Bekrić, Lena Stefanović, Sanja Džeba, Ata Omerbašić, te nove mlade i talentirane članice MODIKA Edina Hadžić i brend Sheyou koji čine Adisa Vatreš, Neira Sinanbašić i Naida Begović.
Na press konferenciji predstavljen je i službeni program sajma. Osim jedinstvene ponude modnih noviteta i mogućnosti povoljne kupnje, posjetitelje i sudionike očekuje niz atraktivnih sadržaja - dnevne modne revije, projekcije modnih filmova te zanimljive kreativne radionice. Svakodnevni program uključuje i interaktivne tematske diskusije te edukativne panele u kojima će sudjelovati brojni relevantni govornici iz Hrvatske i regije - poznati dizajneri, modni urednici i kritičari, predstavnici industrije, znanosti i tržišta, između ostalih i gošće iz BIH, Ana Perić, glavna urednica prvog bh. modnog portala Modamo.info te Gordana Miladinović, stilistica i modna novinarka.
modamo.info/fhr
TEKST: Ilda Lihić-Isović | FOTO: Privatna arhiva
Marko, Марко i ponovo Marko u svojoj savršenoj kreativnosti. Kada moda i tehnologija pronađu zajednički jezik, rezultat često donosi inovaciju koja intrigira i nadahnjuje.
Novi detalji iz My Digital Legacy kolekcije Marka Fehera predstavlja ne samo estetski dodatak, već i suptilnu refleksiju o nasljeđu u digitalnom dobu. U svom stilu kroz prepoznatljiv spoj minimalizma i grafičkih elemenata, kreira detalj koji je istovremeno bezvremenski i moderan.
O čemu se radi? Naime, nedavno je Marko Feher objavio na svom Instagram profilu video teaser pod nazivom Guess what’s in the box? / Pogađajte, šta je u kutiji?, koji je dodatno izazvao veliki hype među modnim entuzijastima. Samo dan nakon, uslijedilo je otkrivanje kolekcije kravata što je dodatno oduševilo sve koji vole rad Marka, ali i jedinstvene detalje koji od bilo kojeg outfita kreiraju upečatljivu kombinaciju.
Prvi model: Ponavljanje kao izjava
Smjelo korištenje repetitivnog logotipa Marko Feher ključ je efektnosti u Markovim kreacijama. Bijela grafika na crnoj svili simbolizira kontinuiranu potragu za identitetom prenoseći poruku kroz jednostavan, ali upečatljiv dizajn. Ovaj model idealan je za one koji se ne boje ostaviti trajan utisak i pokazati svoj stav kroz odjevne dodatke.
Drugi model: Tradicija u geometriji
Dominantan crveni ton s bijelim geometrijskim uzorkom daje joj dinamičan i privlačan izgled gdje crvena podloga služi kao platno za raspoređene detalje inspirisane balkanskom tradicijom što ovom komadu daje kulturnu dubinu. Idealan je detalj za muškarce, ali i žene koje žele izraziti svoju ličnost i stil. Pogodna je za one koji se ne boje eksperimentisati s bojama i uzorcima.
Treći model: Harmonični kontrasti
Ovaj model ruši granice tradicionalnog dizajna, spajajući crnu podlogu sa bijelim grafičkim elementima. Dominantna boja je crna što kravatu čini svestranom i lako uparivom s različitim bojama. Oštri kontrasti stvaraju vizualnu dinamiku koja odiše sigurnost i stil. Ovo je kravata za modernog lidera, dodatak koji naglašava smjelost.
Svaka kravata dolazi u elegantnoj crnoj kutiji obloženoj satenom, dok logo na vanjskom pakovanju dodatno naglašava pažnju prema detaljima.
Kao zaključak možemo reći da kolekcija kravata My Digital Legacy Marka Fehera donosi dodatke koji se istovremeno obraćaju estetici i ideji. Svaki model predstavlja spoj umjetnosti, funkcionalnosti i nepogrešive prepoznatljivosti, osmišljen za one koji u modi traže više od prolaznog trenda. Vjerujte, svi će znati da je ovo Marko Feher!
* * *
Naslovna fotografija: Privatna arhiva
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!