TEKST: Emina Smaka

DATUM OBJAVE: 1.12.2021.

S 12. mjesecom na velika vrata ulazimo u blagdansko raspoloženje i atmosferu, a s tim dolaze i mnoge blagdanske zabave, te večere s porodicom i prijateljima.

Pored ugodne atmosfere, ukusne hrane i ljudi koje volite, trebaju vam i kombinacije koje će preslikati to raspoloženje.

O kombinacijama za blagdane smo govorili ovdje i ovdje, a za vas koje želite nešto jednostavnije kombinacije, one koje će imati dašak blagdanske magije u sebi, trebate birati dobre aksesoare.

Pored nakita, mnogi komadi mogu kombinaciju dići na viši nivo, a mi smo pronašle ove tajice na Zarinoj stranici, za koje smo sigurne da će biti pun pogodak!

Radi se o mrežastim hulahopkama ukrašenim cirkonima u crnoj boji, koje će se slagati sa svakim outfitom. Idealne su za kreiranje kombinacije sa haljinama i suknjama, koje ćete spariti sa dubokim čizmama.

ZARA 19,95KM

* * * 
Naslovna fotografija: @brittanyxavier


Bonjour

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

TEKST: Bonjour.ba/PR

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore. Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.

 

Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom  “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.

 



Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?

Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?

Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?

 



Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.

Više detalja uskoro ovdje.

* * *
Naslovna foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!