TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 24.1.2025.
Nadamo se da imate spremno mnogo praznog prostora na svojoj wish listi jer na nju upravo stiže još (najmanje ovih) 5 proizvoda.
Hermès - kada vidimo ili čujemo naziv ovog brenda mislim nam u istom trenutku lutaju na Birkin 30, Mini Kelly i listu čekanja. Međutim, pravi zaljubljenici u brendove i luksuz koji Hermès nosi sa sobom znaju da on krije i detalje za vaš dom, uopšteno stil života, a tako i beauty proizvode.
Foto: @beautiliciousc
Od dodataka za šminkanje, nesesera, matte i satenskih ruževa do svedenih i jarkih boja svih makeup proizvoda - teško je odabrati samo 5 favorita. No, mislimo da smo uspjeli. Naravno, nekima smo sudili samo po bočicama, jer iako daleko od dobro poznatog dizajna torbi i spektra boja, ovaj brend i u ljepotu donosi neprikosnoven dizajn i dozu luksuza.
Foto: @looxlikecarrie
Top 5 Hermès favorita
* * *
Naslovna fotografija: @looxlikecarrie
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Rhode i hype idu ruku pod ruku. Od kada je Hailey Bieber lansirala brend, svaki novi proizvod dolazi s armijom influensera, listama čekanja i viralnim GRWM videima.
Lip liner nije bio izuzetak, ali devet mjeseci kasnije pitanje nije zašto ga svi žele, nego da li on zaista zaslužuje mjesto u neseseru.
🪽🍋
Aplauz za rasprodaje: Hailey ponovo odigrala lekciju iz beauty marketinga
Nema tu slučajnosti. Hailey Bieber je od Rhode brenda napravila školski primjer kako se danas prodaje beauty: uz čekanje, uz dozu FOMO-a i uz perfektno upakovanu iluziju ekskluzivnosti. Teaseri, waitliste, “sold out” etikete… sve to viđamo godinama, ali rijetko ko to režira s ovakvom preciznošću.
@haileybieber yes chef 🙇🏼♀️ @rhode skin ♬ Messy - Lola Young
Hailey zna da je pola posla formula, a pola priča oko nje. Rhode Peptide Lip Liner tako nije lansiran kao običan proizvod, već kao mali kulturni event i zato se našao u košaricama prije nego što smo stigli procijeniti šta zapravo radi na usnama.
Sastojci: peptidi nisu samo buzzword
Koliko puta smo čuli “sadrži peptide” kao magičnu formulu? Previše. Ali u ovom slučaju vrijedi stati i pogledati bliže. Rhode Peptide Lip Liner zaista koristi peptide koji omekšavaju i podržavaju elastičnost usana, dok ekstrakt piskavice radi na vizuelnom efektu punoće.
U industriji gdje se buzzwordi često lijepi bez pokrića, ovdje ih ima smisla i tu se krije trik: proizvod se prodaje kao makeup, a zapravo ga mirne duše možete smatrati skincare-komponentom svoje rutine.
Realnost na usnama
Djevojke najviše hvale što je tekstura mekana i što blendanje ide kao od šale, a to nije nešto što često vidimo kod olovaka. Nijanse su pametno odabrane, dovoljno neutralne da odgovaraju širokom spektru tonova kože (opet, dobro naučena lekcija brenda nakon kritika da im fali inkluzivnosti).
Ali, hajde da budemo iskreni: ovo nije liner koji će preživjeti večeru, čašu vina i poljubac. Ako želite “bulletproof” konturu za usne… djevojke uglavnom kažu “tražite dalje”. Rhode je tu da vam usne izgledaju zdravo, hidratizirano i prirodno, a ne da ostane netaknute do jutra.
Viralni GRWM moment: kad je liner opet postao glavna tema
Negdje sredinom godine interes za liner se počeo smirivati i baš kad su ga mnogi već gurnuli na dno nesesera, Hailey je ubacila novi potez. U GRWM videu pokazala je kako Rhode Peptide Lip Shape ne koristi samo za usne, već i za konturisanje lica što je naravno instant izazvalo reakcije fanova koji su isprobali trik.
@melisekrem Lip liner as contour? 🤔 using the @rhode skin peptide lip shape in the shade “balance” as a lip liner AND a contour just like Hailey Bieber - I love the result! So easy and effortless ✨ what do you think of this makeup hack? #makeup #makeuptutorial #haileybieber #rhode #contour #makeuphack ♬ cinnamon girl lana del rey - lana del rey ୨୧
Rezultat? Boom. Viralni trenutak koji je podsjetio da Rhode zna ponovo zapaliti internet i mjesecima nakon lansiranja.
Presuda beauty insajdera
Da li hype opravdava stvarnost? Pa… i da i ne. Rhode lip liner je genijalan potez za sve koji vole spoj njege i makeupa. Formula je dovoljno dobra da opravda priču, a marketing dovoljno agresivan da vam se čini da ga MORATE imati. To nije slučajnost, to je beauty industrija u svom najboljem izdanju.
Hailey je odigrala potez koji bi mnogi brendovi voljeli kopirati, ali rijetki uspiju ovako elegantno spakovati skincare buzzworde i Instagram estetiku u jedan proizvod.
Za koga je onda ovaj liner? Za sve koji žele “blurani” clean girl efekt i osjećaj da su dio trenda. Za koga nije? Za one koji žele dugotrajnost i definiciju bez kompromisa. Ukratko: proizvod je dobar, ali priča oko njega je još bolja.
Zato za Hailey aplauz! Zna da ponekad nije važno koliko traje liner, nego koliko traje razgovor o njemu.
Foto: @danielllestrada
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!