TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 30.10.2024.
Noć vještica, ili Halloween, postaje nezaobilazna prilika za bijeg iz svakodnevnice i uživanje u svijetu mašte, strašnih kostima i uzbudljivih noći.
Ovaj događaj postaje sve popularniji i kod nas, a Sarajevo se iz godine u godinu sve više dokazuje kao destinacija za ljubitelje horora, kostima i dobre zabave. Halloween zabave postale su glavna atrakcija za sve generacije, od najmlađih do onih željnih nostalgične zabave uz jezive dekoracije. Ove godine grad nudi razne tematske večeri koje garantiraju nezaboravan provod i atmosferu koju ćete dugo pamtiti.
Spremite svoje najbolje maske i pripremite se za noć kada se svi mogu pretvoriti u neko drugo lice, barem na nekoliko sati!
Sarajevo 31.10.
Kawa je često jedna od omiljenih lokacija i prvi izbor bilo da je riječ o jutarnjoj prvoj kafi ili after work zabavi. Ovaj put mnogi će se zaputiti na adresu Dženetića Čikma 16 zbog Halloween zabave. Ovdje vas očekuje Halloween večer uz JAZZTET od 21h.
Iako su mjesta već rezervisana, vjerujemo da ćete uspjeti uloviti jedno za sebe na zabavi koju svi jedva čekaju. DJ YNGOD vas čeka u Slogi na zabavi koja počinje u 22h. Ah, da, ulaz je besplatan ako dođete maskirani!
U Trezoru vas 1.11. na Halloween zabavi očekuju i novčane nagrade za najbolje kostime. Kako nam javlja FiestaLama, party vas očekuje i u tershouse istog dana, 1.11. s početkom u 19:30.
Malo drugačija zabava...
Ako zabave nisu vaš prvi izbor onda vjerujemo da će vam pažnju privući kulturni događaji i filmovi inspirisani ovom, spooky sezonom. Šta kažete na dolazak u kinu u pod maskom omiljenog filmskog lika? U Cineplexxu gledajte jedan od tri izdvojena horora, ulaznice su samo 5 KM, a vjerujemo da će okruženje i maskirani filmofili doprinijeti atmosferi.
Odlazak u Narodno pozorište u spooky kostimu? Sjajna ideja!
Tu će vas dočekati orkestar Sarajevske filharmonije na koncertu Halloween symphonic. Ovaj koncert za Noć vještica neće biti sablasan, ali ćete se sigurno zabaviti. Odvažite se doći u svojim kostimima i uživajte večeri tematski pripremljenih kompozicija iz svijeta umjetničke muzike.

Foto: NPS
Sada više ne možete reći da "nemate gdje otići"!
* * *
Naslovna fotografija: @sleekmag
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!