TEKST: Nevena Divčić

DATUM OBJAVE: 30.10.2024.

Noć vještica, ili Halloween, postaje nezaobilazna prilika za bijeg iz svakodnevnice i uživanje u svijetu mašte, strašnih kostima i uzbudljivih noći.


Ovaj događaj postaje sve popularniji i kod nas, a Sarajevo se iz godine u godinu sve više dokazuje kao destinacija za ljubitelje horora, kostima i dobre zabave. Halloween zabave postale su glavna atrakcija za sve generacije, od najmlađih do onih željnih nostalgične zabave uz jezive dekoracije. Ove godine grad nudi razne tematske večeri koje garantiraju nezaboravan provod i atmosferu koju ćete dugo pamtiti.

Spremite svoje najbolje maske i pripremite se za noć kada se svi mogu pretvoriti u neko drugo lice, barem na nekoliko sati! 


Sarajevo 31.10.

Kawa je često jedna od omiljenih lokacija i prvi izbor bilo da je riječ o jutarnjoj prvoj kafi ili after work zabavi. Ovaj put mnogi će se zaputiti na adresu Dženetića Čikma 16 zbog Halloween zabave. Ovdje vas očekuje Halloween večer uz JAZZTET od 21h.

 



Iako su mjesta već rezervisana, vjerujemo da ćete uspjeti uloviti jedno za sebe na zabavi koju svi jedva čekaju. DJ YNGOD vas čeka u Slogi na zabavi koja počinje u 22h. Ah, da, ulaz je besplatan ako dođete maskirani!

 



U Trezoru vas 1.11. na Halloween zabavi očekuju i novčane nagrade za najbolje kostime. Kako nam javlja FiestaLama, party vas očekuje i u tershouse istog dana, 1.11. s početkom u 19:30. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Trezor Sarajevo (@trezor_sa)



Malo drugačija zabava... 

Ako zabave nisu vaš prvi izbor onda vjerujemo da će vam pažnju privući kulturni događaji i filmovi inspirisani ovom, spooky sezonom. Šta kažete na dolazak u kinu u pod maskom omiljenog filmskog lika? U Cineplexxu gledajte jedan od tri izdvojena horora, ulaznice su samo 5 KM, a vjerujemo da će okruženje i maskirani filmofili doprinijeti atmosferi. 

 



Odlazak u Narodno pozorište u spooky kostimu? Sjajna ideja! 

Tu će vas dočekati orkestar Sarajevske filharmonije na koncertu Halloween symphonic. Ovaj koncert za Noć vještica neće biti sablasan, ali ćete se sigurno zabaviti. Odvažite se doći u svojim kostimima i uživajte večeri tematski pripremljenih kompozicija iz svijeta umjetničke muzike. 


Foto: NPS

Sada više ne možete reći da "nemate gdje otići"!

* * *
Naslovna fotografija: @sleekmag


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!