TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 17.8.2014.
Kada smo s Martinom razgovarali o suradnji na Sarajevo Film Festivalu, otkrila nam je kako se za nju izrađuje jedna sjajna kreacija od krzna. I kao da sama ta informacija nije bila dovoljna da nam itekako zagolica maštu, Martina je dodala kako haljina dolazi uz odgovarajuće cipele.
Sinoć je haljina doživjela i svoju premijeru na crvenom tepihu, a Martina je uz neobičnu kreaciju izabrala najbolji mogući 'modni' dodatak – naime, ova platinasta plavuša se sinoć pojavila s kosom u prljavo ljubičastoj nijansi koju je Chanel predstavio kao nijansu sezone na svojoj 'supermarket' reviji.
I za ovaj styling je zaslužna stilistica i dizajnerica Nina Varga koja nam je opisala kako je došlo do suradnje s dizajnerom Djangom koji potpisuje haljinu: „Django i ja smo studirali zajedno na modnoj akademiji u Rotterdamu. Postali smo i jako dobri prijatelji. Privatno smo se dosta družili, uvijek smo tražili savjete jedno od drugog vezano za kreacije. Kad bi se privatno sastali, u zraku je, kako god okreneš, tema 'moda' bila prisutna. Smišljali smo zajedno sljedeći photoshoot nove kolekcije. Od 2007. sam radila sve njegove revije na AIFW. 2010. sam bila Djangova muza i lice brenda DJANGO i to odmah nakon mog poroda. Jedno sjajno privatno i poslovno prijateljstvo koje sam željela krunisati tokom SFF, na način da Djangovu kreaciju na crvenom tepihu nosi i Martina za koju sam znala da će ju iznijeti na pravi način.“
Stilistica i dizajnerica Nina Varga u Dries Van Noten haljini i United Nude cipelama
Haljina dostupna u Van Ravenstein, Amsterdam
I Martina je s nama podijelila svoje dojmove o kreaciji: „Bila mi je izuzetna čast nositi njegovu ekstravagantnu kreaciju od bijelog krzna, čak su i cipele bile... uh... teško ih je opisati :)"
"Do ovog famoznog i svim neuobičajenog dizajna sam došla preko Nine. Prvo sam pomislila kako će ovakav dizajn biti previše za naše društvo, ali onda sam, kao i u poslu, rekla sebi 'zašto ne?!'. Ovdje smo da mijenjamo i pomjeramo modne granice ;) i zato mi je za ovu priliku i Ensar ofarbao kosu u prljavo ljubičastu boju koja je savršeno pristajala outfitu. Uz to Sanjin Egon za L'Oreal je zaslužan za moj sinoćnji make-up.
Osjećala sam se drugačije, snažno i to je iznijelo ustvari dio mog karaktera hrabrosti. Kada nešto obučete čime znate da ćete šokirati, osjećate se bar na trenutak 'powerful', a tako se uistinu svaka žena treba osjećati."
Foto: Armin Čolo
TEKST: Bonjour.ba
U Bonjour.ba redakciji vjerujemo da kreativnost i zajednički trenuci imaju moć da nas izvuku iz rutine i ponude novo iskustvo.
Upravo s tim ciljem, kreirali smo intimnu radionicu The Style Room osmišljenu da pokaže kako se moda i energija mogu spojiti kroz personalizirano iskustvo, u skladu s bojama Cedevita vitaminske vode i emocijama koje bude.
Da bi se ta ideja pretočila u stvarnost, jučer smo okupili naše goste u prirodno osvjetljenom studiu, pretvorivši ga u kreativno druženje gdje su bijele majice, šareni konci i vitaminska voda postali polazište za priču o personalizaciji, stilu i dobrim vibracijama.
Bijele majice, konci u svim bojama i boce vitaminske vode bile su polazište, a sve ostalo kreirali su učesnici svojim rukama, idejama i dobrim raspoloženjem.
Personalizacija nikad nije bila ovako zabavna (ni osvježavajuća)
Prvi dojam bio je važan. Studio je tog dana izgledao kao malo kreativno utočište u centru Sarajeva. Brendirani prozori odmah na ulazu davali su poseban ton događaju, dok su dugi stolovi u prostoru pozivali na druženje i zajednički rad.
Na stolovima su bili izloženi proizvodi Cedevita vitaminske vode, a QR kodovi diskretno su usmjeravali na dodatne informacije.
Finger food zalogaji, šarena pića i lagani razgovori među gostima stvorili su atmosferu opuštenosti prije nego što je sve krenulo.
A onda je svako mjesto za stolom, s bijelom majicom, priborom za vez i malom porukom dobrodošlice, postalo polazna tačka za priču koja se tek trebala isplesti.
Nismo znali šta će nastati i tu je bila čar
Kada je ova custom made radionica počela, svako je ispred sebe imao bijelu majicu s natpisom Body & Mind, kao i riječi Focus, Relaxing,
Upravo te riječi odražavale su suštinu samog druženja, trenutak da se opustimo, usmjerimo pažnju i napunimo energijom, dok je instruktorica ručnog veza povela prve poteze, a onda su svi ubrzo pronašli vlastiti ritam.
Na majicama su se pojavljivali inicijali, mala srca, emotikoni, sitni simboli koji nose ličnu priču. Upravo u tome je bila čar jer svaka majica postala je drugačija, baš kao što svako od nas bira vitaminsku vodu po raspoloženju i potrebama.
Dok su konci klizili kroz tkaninu, Cedevita vitaminske vode bile su na dohvat ruke.
Male kartice, velike istine (i par dobrih fora)
Nakon što su posljednji konci prošli kroz tkaninu i svaka majica dobila svoj unikatni pečat, učesnike je čekalo još jedno iznenađenje… kartice s pitanjima. Na njima nisu bile klasične rečenice, već mala pozivnica na iskrenost i razgovor.
Odgovori su donosili smijeh, neočekivane priče i nekoliko ozbiljnih misli koje se možda inače ne bi izgovorile naglas. Upravo ti trenuci, uhvaćeni kroz Bonjour intervjue, s Mirzom Mustafagićem, Josipom Milanovićem, Magdalenom Paradžik, Dejanom Rosuljaš i Zerinom Suyabatmaz, pokazali su da personalizacija ne znači samo detalj na majici, nego i ono što odlučimo podijeliti s drugima.
Šta smo zapravo ponijeli kući?
Više od personalizirane majice. Ponijeli smo iskustvo koje je bilo kreativno, zabavno i iskreno.
Ova radionica pokazala je da događaj ne mora biti “još jedan u nizu”. Kada se spoje moda, energija, Cedevita vitaminska voda i ljudi spremni da se otvore i ostave svoj trag, nastaje momenat koji se pamti i koji vas nasmije kad god pogledate detalj izvezen na svojoj majici.
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Cedevitom vitaminskom vodom
Produkcija: Bonjour.ba
Foto: Studio Soba za Bonjour.ba
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!