Zavirili smo u konceptualni frizerski salon u Sarajevu 'Hair by GigiS' i saznali sve o njihovoj ponudi i uređenju
Tekst:Bonjour.ba
KOSAVeć nešto više od pet mjeseci, Sarajevo je bogatije za još jednu zanimljivu beauty adresu.
Riječ je o konceptualnom salonu Hair by GigiS koji je otvoren na drugom katu Alta Shopping Centra. Prostire se na 200 kvadratnih metara i uz dio za friziranje, krije i lounge prostor, kao i bogat asortiman proizvoda za kućnu njegu kose.
Osim zanimljivim interijerom, salon simpatije krade i činjenicom da ima 14 mjesta za friziranje plus privatnu sobu za šišanje. Svaki detalj osmišljen je kako bi posjeta salonu bila posebno iskustvo, a detaljnije o samom uređenju, ponudi, ali i trendovima, saznali smo u razgovoru s frizerom Ruždijom Džidžović Gigijem koji je upravo s vlasnikom lanca salona Madonna, Senadom Čavdarom i započeo projekt Hair by GigiS.
Rudži Džidžović Gigi
***
Što vam je bio glavni motiv za otvaranje salona u Sarajevu?
Da bih pojednostavio odgovor na ovo pitanje, podijelit ću ga na tri segmenta, a svaki od njih je bio iznimno bitan za donošenje takve odluke. Moja želja je da sve što imam i što sam naučio, stavim na raspolaganje pa tako doprinesem usavršavanju moje struke.
Moj motiv je postojeća bh. frizerska scena u koju želim da ugradim svoje višegodišnje iskustvo stečeno u svjetskim izvorištima mode.
Društveno-korisni motiv je lako prepoznati jer trenutno zapošljavamo 15 osoba već na samom početku, a vjerujem da ćemo ubrzo zapošljavati i preko 30.
Posljednji i najslađi motiv je nostalgične prirode. Ja sam jedan od onih iz dijaspore koji nikada nije prestao da živi u i sa Sarajevom. Pogađa me što građani ponekad kritikujući Sarajevo ne prepoznaju ljepotu u njemu.
Pa gdje na svijetu imate toliko raznovrsnu, kvalitetnu i jeftinu servisnu, ugostiteljsku, turističku, umjetničku ponudu i to sve u najviše 10 minuta udaljenosti počevši od pozorišta, izložbe, modna dešavanja do ugostitelja koji su se pobrinuli za kabare, stand up, jazz, blues i pop/rock?
Koje sve usluge nudite u sklopu salona?
Tokom kreiranja koncepta Hair By GigiS naša polazna tačka je bila da stvorimo atmosferu u kojoj će svakom našem klijentu dolazak u salon biti nezaboravano iskustvo. Nastojali smo da svaki segment dovedemo do savršenstva pa smo uz pomoć aplikacije 15do3 omogućili zakazivanja i otkazivanja termina online, ali i putem društvenih mreža. Nakon nekoliko klikova u bilo koje dana i noći Vaš termin će biti zakazan, što u modernom životu puno znači.
Siguran sam da će tim talentovanih umjetnika dati sve od sebe da naši klijenti napustite salon prezadovoljni, pružajući raznovrsne usluge. Želim napomenuti da je naš cjenovnik populistički prilagođen vremenu u kojem živimo i ne diskriminira muškarce i žene tako da pranje, šišanje i feniranje na kratkoj kosi iznosi 16 KM, srednjoj 23 KM, a dugoj 30 KM. Farbanje izrastka možete dobiti za 25 KM, a pramenove za 45 KM.
U Hair by GigiS upotrebljavamo vrhunske proizvode te hidratantne, njegujuće i osnažujuće tretmane za kosu, specifične proizvode za prevenciju gubitka kose, kao i za liječenje svih stanja kose i tjemena. Šamponi, maske, serumi i beauty eliksiri obogaćeni su inovativnim formulama koje sadrže dragocjene sastojke neophodne za njegu vaše kose. I što je najbitnije, svi proizvodi su u našoj prodajnoj ponudi tako da je omogućeno da nasi klijenti imaju savršenu kućnu njegu kose.
Da imenujem nekoliko lidera u frizerstvu čije produkte možete kupiti: TiGi, Helen Seward, Matrix, Framesi, Ethe Moroccanoil, Macadamia, Proraso… Siguran sam da ćete među dvadesetak profesionalnih brendova naći ono što Vam savršeno odgovara.
Što vam je bila nit vodilja za uređenje salona i tko potpisuje uređenje?
Saradnja sa Senadom Čavdarom počela je tako što smo na samom početku projekta poredali listu želja. Moja neskromnost je insistirala da prostor bude veliki, da imamo baštu i mogućnost da imamo privatnu sobu za šišanje. Moje želje su se ostvarile pa sada i sami vidite da imamo 17 komfornih radnih mjesta, 14 u salonu i 3 u privatnoj sobi. Terasa koja se prostire na oko 70 kvadrata postat će omiljeno lounge mjesto za naše klijente.
Senad i Gigi
Kooperacija s renomiranom dizajnerskom kućom NH Desihn Studio iz New Yorka i Nadine Homann traje preko 15 godina, a NH Design Studio već dugo godina uljepšava prostor poznatim ličnostima u New Yorku i Hamptonsu. Ponosno ističem da je pored Hair by GigiS Nadine odgovorna i za dizajn Gigi Salon & Styling Studio i mog restorana DiWine u New Yorku.
I iskoristit ću ovu priliku da joj se zahvalim na dugogodišnjoj uspješnoj saradnji.
Što je po vama ključno za kreiranje tople i opuštene atmosfere u frizerskom salonu?
Mislim da je to ljubazno i nasmijano osoblje prije svega, a onda prirodni materijali, sklad boja, muzika, funkcionalnost i servis. Sve je to zajedno jedna slika koja mora biti kompletna da bi bila savršena.
Profesionalizam sa nekoliko kapi prisnosti je možda najbolje objašnjenje onoga što klijenti od nas očekuju i mi im upravo to i pružamo. Trudimo se da klijentima stvorimo atmosferu odlaska kod najbolje prijateljice da uz kaficu i napitke, uz novu frizuru, sretna i zadovoljna ushićeno ispriča svojoj okolini iskustvo koje je doživjela.
Koji su ključni trendovi sezone kada govorimo o kosi? A koji su najčešći zahtjevi bh.dama za frizerskim stolcem?
Govoreći generalno o trendu, mislim da će se i dalje nositi sve varijacije boba i loba. Ako je po mom iskustvu jedna frizura kraljica frizerstva, onda bi to bio bob. Dugo se već nosi i nema namjeru da odustane.
Mislim da će sive nijanse kod mladih preći u fluorescentne boje koje ce biti in. Radujem se jer svakako nisam ljubitelj hladnih boja kose. Sretan sam što će se nositi tamnije tople boje, a i plave boje se vraćaju na toplu nijansu, tako da će sivilu uskoro doći kraj.
Što se stiliziranja tiče, beach wave (krajevi ostaju ravni) će preživjeti 2020. godinu, a oštre i čiste linije će polako zauzimati prostor 2021. godine.
Pletenice i prirodan izgled su i dalje u trendu sa raznim varijantama podignute kose ukosnicama koje polako, ali sigurno ulaze u modu. Sa odlaskom sive nijanse koju je teško postići bez određenog stepena ostećenja kose, dolazi trend kose koja nije previše hemijski tretirana, a dolazi moda zdrave kose i sjaja.
Prelazeći na drugi dio pitanja zahtjevi klijenata su isti u BiH i SAD, svi žele biti lijepi i da se dobro osjećaju te da je njihova frizura jednostavna za održavati.
Koliko je po vama frizerska scena u BiH drugačija od scene u SAD-u, kada govorimo o talentu, ali i znanju bh. frizera?
Rađanje novih linija i boja dešava se u Institutu gdje moj tim i ja redovno prisustvujemo radionicama. Sam proces stvaranja novog uključuje talente iz raznih profesija kao štu modne, dizajnerske, šminkerske te trend influencera i nakon iscrpnih radionica i sastanaka donesemo zaključak šta će se nositi u sljedećem periodu. Iza svega stoji korporacija koja poslije integrira novu modu u društvo uz pomoć medija i dalje edukacije frizera.
Praviti poređenje najbogatije frizerske scene svijeta i sarajevske je malo nezahvalno, neuporediva je cijena šišanja, a učešće materijala u hemijskim procesima manje je od 7% dok je kod nas to preko 60%, tako da naši frizeri nisu adekvatno plaćeni. Uprkos tome, ja sam ponosan kvalitetom frizera u Sarajevu i BiH, njihovim uspjesima i dostignućima u i van granicama države.
Sarajevska frizerska scena je jako aktivna, frizeri su uključeni u mnoge manifestacije koje su organizovane na svjetskom nivou i ovom prilikom želim da im čestitam.
Koji su vaši planovi do kraja godine u Hair by GigiS kada govorimo o edukacijama i radionicama u salonu?
U našem konceptu Hair by GigiS edukacije, workshop i prakticiranje su osnovni prioritet poslovanja u svim segmentima frizerstva i servisa. Naša je filozofija “Dok živiš, učiš”, tako da su edukacije i radionice osnova našeg obrazovanja koje im pružamo.
Naravno, planiramo gostovanja svjetskih i regionalnih frizera koji će na workshopovima predstavljati ono što najbolje znaju. Osobno ću održati seminare za razne varijacije farbanja pramenova i šišanja i time održavati cijeli tim na vrhu svjetske mode.
Mi se ne ograničavamo samo na tehničku edukaciju samog rada frizera, već ih edukujemo u konzultaciji s klijentom i učimo ih koja pitanja da postavljaju i kako da se ophode u određenim situacijama. Mi vjerujemo da biti umjetnik je životni stil koji traje i da ne prestaje prestankom radnog vremena.
Ubuduće planiramo odlaske na izložbe, pozorišta, modne revije i sve što može produbiti kreativnosti našeg tima.
Gdje vi pronalazite inspiraciju za rad i najviše učite o novitetima u njezi i stiliziranju kose?
Vidite, ja ustvari ne radim, ja jednostavno uživam u kreiranju i stiliziranju. To je moj život. Volim da vidim lijepo i neobično i sretan sam kad prepoznam ljepotu u nečemu što niko ne primjećuje. Primjetnu ljepotu svako prepoznaje. Savršenstvo je u malim, za druge neprimjetnim detaljima. Upravo tako i nalazim inspiraciju u svakodnevnom životu, inspiriše me osoba, retro stil, nekada je to i boja neke haljine, godišnje doba ili cvijet u parku. Jednostavno inspirišem se životom, prirodom, ljudima i njihovom kulturom.