TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 13.3.2020.
VeÄ neÅ”to viÅ”e od pet mjeseci, Sarajevo je bogatije za joÅ” jednu zanimljivu beauty adresu.
RijeÄ je o konceptualnom salonu Hair by GigiS koji je otvoren na drugom katu Alta Shopping Centra. Prostire se na 200 kvadratnih metara i uz dio za friziranje, krije i lounge prostor, kao i bogat asortiman proizvoda za kuÄnu njegu kose.
Osim zanimljivim interijerom, salon simpatije krade i Äinjenicom da ima 14 mjesta za friziranje plus privatnu sobu za šišanje. Svaki detalj osmišljen je kako bi posjeta salonu bila posebno iskustvo, a detaljnije o samom ureÄenju, ponudi, ali i trendovima, saznali smo u razgovoru s frizerom Ruždijom DžidžoviÄ Gigijem koji je upravo s vlasnikom lanca salona Madonna, Senadom Äavdarom i zapoÄeo projekt Hair by GigiS.
Rudži DžidžoviÄ Gigi
***
Što vam je bio glavni motiv za otvaranje salona u Sarajevu?
Da bih pojednostavio odgovor na ovo pitanje, podijelit Äu ga na tri segmenta, a svaki od njih je bio iznimno bitan za donošenje takve odluke. Moja želja je da sve što imam i što sam nauÄio, stavim na raspolaganje pa tako doprinesem usavršavanju moje struke.
Moj motiv je postojeÄa bh. frizerska scena u koju želim da ugradim svoje višegodišnje iskustvo steÄeno u svjetskim izvorištima mode.
Društveno-korisni motiv je lako prepoznati jer trenutno zapošljavamo 15 osoba veÄ na samom poÄetku, a vjerujem da Äemo ubrzo zapošljavati i preko 30.
Posljednji i najslaÄi motiv je nostalgiÄne prirode. Ja sam jedan od onih iz dijaspore koji nikada nije prestao da živi u i sa Sarajevom. PogaÄa me što graÄani ponekad kritikujuÄi Sarajevo ne prepoznaju ljepotu u njemu.
Pa gdje na svijetu imate toliko raznovrsnu, kvalitetnu i jeftinu servisnu, ugostiteljsku, turistiÄku, umjetniÄku ponudu i to sve u najviše 10 minuta udaljenosti poÄevši od pozorišta, izložbe, modna dešavanja do ugostitelja koji su se pobrinuli za kabare, stand up, jazz, blues i pop/rock?
Koje sve usluge nudite u sklopu salona?
Tokom kreiranja koncepta Hair By GigiS naša polazna taÄka je bila da stvorimo atmosferu u kojoj Äe svakom našem klijentu dolazak u salon biti nezaboravano iskustvo. Nastojali smo da svaki segment dovedemo do savršenstva pa smo uz pomoÄ aplikacije 15do3 omoguÄili zakazivanja i otkazivanja termina online, ali i putem društvenih mreža. Nakon nekoliko klikova u bilo koje dana i noÄi Vaš termin Äe biti zakazan, što u modernom životu puno znaÄi.
Siguran sam da Äe tim talentovanih umjetnika dati sve od sebe da naši klijenti napustite salon prezadovoljni, pružajuÄi raznovrsne usluge. Želim napomenuti da je naš cjenovnik populistiÄki prilagoÄen vremenu u kojem živimo i ne diskriminira muškarce i žene tako da pranje, šišanje i feniranje na kratkoj kosi iznosi 16 KM, srednjoj 23 KM, a dugoj 30 KM. Farbanje izrastka možete dobiti za 25 KM, a pramenove za 45 KM.
U Hair by GigiS upotrebljavamo vrhunske proizvode te hidratantne, njegujuÄe i osnažujuÄe tretmane za kosu, specifiÄne proizvode za prevenciju gubitka kose, kao i za lijeÄenje svih stanja kose i tjemena. Šamponi, maske, serumi i beauty eliksiri obogaÄeni su inovativnim formulama koje sadrže dragocjene sastojke neophodne za njegu vaše kose. I što je najbitnije, svi proizvodi su u našoj prodajnoj ponudi tako da je omoguÄeno da nasi klijenti imaju savršenu kuÄnu njegu kose.
Da imenujem nekoliko lidera u frizerstvu Äije produkte možete kupiti: TiGi, Helen Seward, Matrix, Framesi, Ethe Moroccanoil, Macadamia, Proraso… Siguran sam da Äete meÄu dvadesetak profesionalnih brendova naÄi ono što Vam savršeno odgovara.
Što vam je bila nit vodilja za ureÄenje salona i tko potpisuje ureÄenje?
Saradnja sa Senadom Äavdarom poÄela je tako što smo na samom poÄetku projekta poredali listu želja. Moja neskromnost je insistirala da prostor bude veliki, da imamo baštu i moguÄnost da imamo privatnu sobu za šišanje. Moje želje su se ostvarile pa sada i sami vidite da imamo 17 komfornih radnih mjesta, 14 u salonu i 3 u privatnoj sobi. Terasa koja se prostire na oko 70 kvadrata postat Äe omiljeno lounge mjesto za naše klijente.
Senad i Gigi
Kooperacija s renomiranom dizajnerskom kuÄom NH Desihn Studio iz New Yorka i Nadine Homann traje preko 15 godina, a NH Design Studio veÄ dugo godina uljepšava prostor poznatim liÄnostima u New Yorku i Hamptonsu. Ponosno istiÄem da je pored Hair by GigiS Nadine odgovorna i za dizajn Gigi Salon & Styling Studio i mog restorana DiWine u New Yorku.
I iskoristit Äu ovu priliku da joj se zahvalim na dugogodišnjoj uspješnoj saradnji.
Što je po vama kljuÄno za kreiranje tople i opuštene atmosfere u frizerskom salonu?
Mislim da je to ljubazno i nasmijano osoblje prije svega, a onda prirodni materijali, sklad boja, muzika, funkcionalnost i servis. Sve je to zajedno jedna slika koja mora biti kompletna da bi bila savršena.
Profesionalizam sa nekoliko kapi prisnosti je možda najbolje objašnjenje onoga što klijenti od nas oÄekuju i mi im upravo to i pružamo. Trudimo se da klijentima stvorimo atmosferu odlaska kod najbolje prijateljice da uz kaficu i napitke, uz novu frizuru, sretna i zadovoljna ushiÄeno ispriÄa svojoj okolini iskustvo koje je doživjela.
Koji su kljuÄni trendovi sezone kada govorimo o kosi? A koji su najÄešÄi zahtjevi bh.dama za frizerskim stolcem?
GovoreÄi generalno o trendu, mislim da Äe se i dalje nositi sve varijacije boba i loba. Ako je po mom iskustvu jedna frizura kraljica frizerstva, onda bi to bio bob. Dugo se veÄ nosi i nema namjeru da odustane.
Mislim da Äe sive nijanse kod mladih preÄi u fluorescentne boje koje ce biti in. Radujem se jer svakako nisam ljubitelj hladnih boja kose. Sretan sam što Äe se nositi tamnije tople boje, a i plave boje se vraÄaju na toplu nijansu, tako da Äe sivilu uskoro doÄi kraj.
Što se stiliziranja tiÄe, beach wave (krajevi ostaju ravni) Äe preživjeti 2020. godinu, a oštre i Äiste linije Äe polako zauzimati prostor 2021. godine.
Pletenice i prirodan izgled su i dalje u trendu sa raznim varijantama podignute kose ukosnicama koje polako, ali sigurno ulaze u modu. Sa odlaskom sive nijanse koju je teško postiÄi bez odreÄenog stepena osteÄenja kose, dolazi trend kose koja nije previše hemijski tretirana, a dolazi moda zdrave kose i sjaja.
PrelazeÄi na drugi dio pitanja zahtjevi klijenata su isti u BiH i SAD, svi žele biti lijepi i da se dobro osjeÄaju te da je njihova frizura jednostavna za održavati.
Koliko je po vama frizerska scena u BiH drugaÄija od scene u SAD-u, kada govorimo o talentu, ali i znanju bh. frizera?
RaÄanje novih linija i boja dešava se u Institutu gdje moj tim i ja redovno prisustvujemo radionicama. Sam proces stvaranja novog ukljuÄuje talente iz raznih profesija kao štu modne, dizajnerske, šminkerske te trend influencera i nakon iscrpnih radionica i sastanaka donesemo zakljuÄak šta Äe se nositi u sljedeÄem periodu. Iza svega stoji korporacija koja poslije integrira novu modu u društvo uz pomoÄ medija i dalje edukacije frizera.
Praviti poreÄenje najbogatije frizerske scene svijeta i sarajevske je malo nezahvalno, neuporediva je cijena šišanja, a uÄešÄe materijala u hemijskim procesima manje je od 7% dok je kod nas to preko 60%, tako da naši frizeri nisu adekvatno plaÄeni. Uprkos tome, ja sam ponosan kvalitetom frizera u Sarajevu i BiH, njihovim uspjesima i dostignuÄima u i van granicama države.
Sarajevska frizerska scena je jako aktivna, frizeri su ukljuÄeni u mnoge manifestacije koje su organizovane na svjetskom nivou i ovom prilikom želim da im Äestitam.
Koji su vaši planovi do kraja godine u Hair by GigiS kada govorimo o edukacijama i radionicama u salonu?
U našem konceptu Hair by GigiS edukacije, workshop i prakticiranje su osnovni prioritet poslovanja u svim segmentima frizerstva i servisa. Naša je filozofija “Dok živiš, uÄiš”, tako da su edukacije i radionice osnova našeg obrazovanja koje im pružamo.
Naravno, planiramo gostovanja svjetskih i regionalnih frizera koji Äe na workshopovima predstavljati ono što najbolje znaju. Osobno Äu održati seminare za razne varijacije farbanja pramenova i šišanja i time održavati cijeli tim na vrhu svjetske mode.
Mi se ne ograniÄavamo samo na tehniÄku edukaciju samog rada frizera, veÄ ih edukujemo u konzultaciji s klijentom i uÄimo ih koja pitanja da postavljaju i kako da se ophode u odreÄenim situacijama. Mi vjerujemo da biti umjetnik je životni stil koji traje i da ne prestaje prestankom radnog vremena.
UbuduÄe planiramo odlaske na izložbe, pozorišta, modne revije i sve što može produbiti kreativnosti našeg tima.
Gdje vi pronalazite inspiraciju za rad i najviše uÄite o novitetima u njezi i stiliziranju kose?
Vidite, ja ustvari ne radim, ja jednostavno uživam u kreiranju i stiliziranju. To je moj život. Volim da vidim lijepo i neobiÄno i sretan sam kad prepoznam ljepotu u neÄemu što niko ne primjeÄuje. Primjetnu ljepotu svako prepoznaje. Savršenstvo je u malim, za druge neprimjetnim detaljima. Upravo tako i nalazim inspiraciju u svakodnevnom životu, inspiriše me osoba, retro stil, nekada je to i boja neke haljine, godišnje doba ili cvijet u parku. Jednostavno inspirišem se životom, prirodom, ljudima i njihovom kulturom.
TEKST: Adelisa MaÅ”iÄ
Decembar je mjesec u kojem i najmanji detalji dobijaju na važnosti, a manikura vrlo Äesto postaje zavrÅ”ni touch cijelog outfita.
Nije nužno da bude upadljiva ili tematska, ali mala doza boje, sjaja ili pažljivo odabranog detalja može u potpunosti promijeniti dojam.
Upravo zato prazniÄna manikura ove sezone balansira izmeÄu elegancije, suptilnog glamura i onog toplog, cozy osjeÄaja koji vežemo uz kraj godine.
Na Instagramu i Pinterestu veÄ sedmicama se ponavljaju sliÄni stilovi: nosivi, prilagodljivi i lako uklopivi u svakodnevne zimske kombinacije.
U nastavku izdvajamo one koji su nam posebno zapeli za oko i koji mogu poslužiti kao inspiracija za prazniÄni period.
KlasiÄna prazniÄna crvena (ali s twistom)
Crvena je neizostavna u decembru, ali ove sezone dolazi u modernijim verzijama. Umjesto punog laka, Äesto je vidimo kao french, u kombinaciji s mlijeÄnom ili nude bazom. Tanki crveni rub, blagi sjaj ili minimalistiÄki detalj Äine manikuru elegantnom, ali ne napadnom.
Suptilni blagdanski detalji na nude bazi
Ako volite diskretnije manikure, nude i mlijeÄne baze s malim prazniÄnim motivima su pun pogodak. Sitne zvjezdice, maÅ”nice, pahulje ili minimalistiÄki crteži daju manikuri blagdanski karakter bez osjeÄaja 'previÅ”e'.
Zeleni tonovi i cozy prazniÄni vibe
Tamnozelena, boja bora i nijanse koje podsjeÄaju na prazniÄne dekoracije sve su ÄeÅ”Äi izbor. Äesto se kombinuju s toplim nude tonovima ili diskretnim zlatnim linijama, stvarajuÄi manikuru koja izgleda posebno, ali i vrlo nosivo.
Glitter, ali u kontrolisanoj verziji
Glitter se vratio, ali u suptilnijem obliku. Umjesto potpuno Å”ljokiÄastih noktiju, popularni su sjajni vrhovi, sitni zlatni detalji ili tanki glitter naglasci koji hvataju svjetlo, ali ne dominiraju.
Razigrani prazniÄni motivi (za one koji vole zabavu)
Za sve koji se ne boje malo razigranosti, prazniÄni motivi poput srca, candy cane linija ili ilustracija Djeda Mraza i dalje imaju svoje mjesto. KljuÄ je u balansu: jedan ili dva nokta s motivom su sasvim dovoljna da manikura izgleda zabavno, a ne prenatrpano.
Bez obzira volite li minimalistiÄke linije, suptilni sjaj ili razigrane prazniÄne motive, jedna stvar je zajedniÄka: prazniÄna manikura ove sezone je prilagodljiva i liÄna. Nema strogih pravila, veÄ dovoljno prostora za igru s bojama, detaljima i teksturama.
Foto: @disseynails
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priÄe!