TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 20.7.2013.
Komad koji je pobijedio ostale kuće Iz godine u godinu, pojedini komadi dobivaju posebnu dozu pozornosti u svijetu izdavaštva. Marketing modnih kuća se pobrine da dizajnerski komadi postanu dijelom modnih magazina koji time postaju promotori njihovog dizajna među mnogobrojnim zaljubljenicama u modu. Ipak, magazini su ti koji Chanel hulahop torbi daju ležeran prizvuk, a Celine čupav
Ove godine, tako nam se s naslovnica modnih magazina najviše smješkala filozofija Fride Giannini. Naime, Gucci je ove godine krasio čak 111 modnih naslovnica! Time je dokazao da je njihova kolekcija pravi hit u modnom svijetu.
Ruke zadovoljno trlja i Christian Dior, koji je na prestižnom drugom mjestu sa svojih 97 naslovnica. Prošle godine, Dior je imao tek 51 naslovnicu, a izgleda da je Raf uspio unijeti promjene i po tom pitanju. Njegovi prvi koraci u Dioru su ovime dobili još jednu potvrdu.
Treće mjesto dijele dva branda, Louis Vuitton i njegove kockice i Dolce & Gabbana sa svojom kolecijom bogatom zlatom, čipkom i religijskim motivima. Obje kuće imaju 73 naslovnice.
No, mnogi su s nezadovoljstvom dočekali plasman modne kuće Saint Laurent, točnije Hedi Slimanea, čiji komadi krase tek 35 naslovnica. Hedi je napravio zaokret od 360 stupnjeva u poznatoj francuskoj kući, no, ovaj test nije prošao. Nadamo se da će imati više sreće na popravnom ispitu.
D.P.
Foto: fashionista.com
TEKST: Bonjour.ba/PR
H&M je zvanično stigao u Sarajevo, s prvom prodavnicom u srcu grada, gdje su od ranih jutarnjih sati, ljubitelji mode čekali u redu da bi bili među prvima koji će istražiti najnovije stilove i nezaobilazne komade jednog od vodećih svjetskih modnih brendova.
U čast ovog uzbudljivog trenutka, prvih 1.000 kupaca počašćeno je besplatnom kafom i slatkišima na posebno osmišljenoj H&M stanici, dok su neki kupci dobili ekskluzivni H&M ceger, kreiran u suradnji s lokalnom umjetnicom Dunjom Krvavac.
„Jako smo srećni što smo najzad otvorili svoju prvu prodavnicu u Sarajevu. Ovo je velika prilika i uzbudljiv izazov da proširimo svoje fizičko prisustvo na ovako strateškoj lokaciji. Kako je naša misija da oslobodimo modu za veliki broj ljudi, osjećamo se povlaštenima što možemo nadahnuti i osnažiti kupce u Sarajevu da istraže svoj osobni stil i prave održivije modne izbore“, Thomas Estrany, menadžer prodaje za prodajno tržište Grčke.*
Večer prije otvaranja, na slavlju kojim je H&M proslavio svoj dolazak u Sarajevo okupili su se modni entuzijasti, influenseri i predstavnici medija. Gosti, među kojima i Maydi, Mirza Mustafagić, Ena Avdić, Samra Menzilović, Emina Tsiligkros i drugi, uživali su u ekskluzivnom događaju prije kupnje.
Pored toga, gostima je ponuđen probran izbor kulinarskih đakonija u kojima su spojeni tradicija, umjetnost i dizajn, a koje je osmislio čuveni kuhar Nermin Hodžić. Živa atmosfera žurke, koju je podgrijavala DJ Kazumi, dodala je energičnu i modernu atmosferu ovoj nezaboravnoj večeri.
Nova prodavnica je dizajnirana tako da nadahne najnovijim trendovima, kao i da pruži moderan i prijatan doživljaj kupnje.
Njena obimna ponuda obuhvata raznovrsne asortimane odjeće i modnih detalja za žene, muškarce, tinejdžere, djecu i bebe.
*H&M prodajno tržište Grčke obuhvata poslovanje u Grčkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Kipru, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovoni, Sjevernoj Makedoniji, Kosovu i Albaniji.
Foto: Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!