TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 18.9.2023.
Već godinu dana, knjiga Gromoglasni šapat, mladog autora Josipa Milanovića, poznatijeg pod imenom PisoJ kojeg na društvenim mrežama prati skoro 100 000 pratitelja, izaziva veliku pažnju čitatelja koji se pronalaze u emotivnim tekstovima ove knjige.
U tekstovima u kojima autor opisuje ljubav – onu koja liječi, oslobađa, inspirira, ali ponekad i boli, odnos čovjeka prema čovjeku, prirodi, prema Bogu do sada su uživali pratitelji iz Kiseljaka, Fojnice, Prozora, Livna i Mostara, na promocijama koje su okupile više od 1 500 ljubitelja pisane riječi.
Svoju ljubav prema peru, autor knjige odlučio je podijeliti i s prijateljima i pratiteljima iz Sarajeva, stoga će u utorak, 19. rujna s početkom u 19 sati, čarobna Botanička bašta Zemaljskog muzeja biti domaćin još jednog nezaboravnog kulturnog događaja.
„Sve dosadašnje promocije s kojih nosim najljepše uspomene bile su priprema za sve ono što pripremam za Sarajevo i moram priznati da već sada osjećam veliku tremu. I ova promocija, kao i svaka do sada, pružit će svim posjetiteljima priliku da zarone u svijet najljepših tekstova i dubokih emocija koje sam utkao u svaku stranicu knjige Gromoglasni šapat. Bit će ovo susret prijatelja, večer zagrljaja, pjesme, čiste emocije i slavljenja ljubavi“, naglasio je autor knjige Gromoglasni šapat čija je prva tiraža od 4 000 primjeraka rasprodana za 10 mjeseci.

Knjiga Gromoglasni šapat donosi čarobne priče i stihove koje će vas povesti na putovanje kroz različite aspekte ljudskog iskustva. Autor je uspio stvoriti djelo koje će vas ganuti, potaknuti na razmišljanje, motivirati i ostaviti bez daha svojom vještom igrom riječi.
Osim uživanja u očaravajućim riječima na promociji, posjetitelji će moći uživati i u izvanrednom glazbenom programu koji će dodatno obogatiti večer. Organizatori su pripremili iznenađenja koja će začiniti ovaj kulturni događaj.
Mjesto održavanja, Botanička bašta Zemaljskog muzeja, pružit će poseban ambijent i doprinijeti nezaboravnom iskustvu promocije knjige. Očekujemo kako će ovo biti večer koja će inspirirati i povezati ljude kroz ljubav prema pisanoj riječi i umjetnosti.
Svi zainteresirani za sudjelovanje na promociji dobro su došli.
Ulaz na događaj je besplatan, a knjiga Josipa Milanovića bit će dostupna za kupnju i potpisivanje.
* * *
Foto: Abdullah Ibradžić
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!