TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 17.5.2025.
Skoro tri decenije nakon prvog dizajna pakovanja i nekoliko različitih adaptacija kroz godine, Grand kafa stiže u potpuno novom, osvježenom ruhu!
Iako se vizuelni identitet promijenio, ono što ostaje isto su vrhunski kvalitet i nezamjenjivi miris i ukus koji su godinama sinonim za uživanje u šoljici omiljene kafe.
Sve ove karakteristike mogu se predstaviti kroz njen cjelokupan proces – od uzgoja do šoljice. Grand kafa oduvijek bira samo najbolja zrna sa plantaža Brazila, Ugande, Ruande, Perua, Indije i Vijetnama. Kvalitet počinje već na poljima, gdje se beru ručno kako bi se osigurala njihova besprijekorna punoća ukusa. Nakon toga, dolazi proces pečenja – ključni trenutak u nastanku savršenog ukusa jer se tada pod toplotom oslobađa čak 800 različitih aroma, koje oblikuju prepoznatljivi miris i pun ukus.
Da bi se ta savršena aroma sačuvala u kesici, posebna pažnja posvećena je pakovanju. Pored modernog izgleda i dizajna, Grand kafa postavlja i kvalitet ambalaže kao imperativ, jer troslojno pakovanje štiti od spoljašnjih uticaja koji su najveći „neprijatelji“ kafe – kiseonika, vlage i sunčevih zraka, čime se omogućava dugotrajnost svježine i mirisa.
Za konačan, pun ukus prave domaće kafe od najveće važnosti je proces mljevenja. Ono što posebno izdvaja Grand kafu Gold je mljevenje na tradicionalnim kamenim mlinovima, a dugogodišnje iskustvo pržioničara jedan je od ključnih faktora u ovom procesu. Ova metoda zaslužna je za gustu i kremastu kafu sa bogatim ukusom, a u okviru iste oslobađaju se i eterična ulja koja daju punoću ukusa i bogatu pjenu Grand Gold-u, čije slatkaste note čokolade i pečenog kestena u kombinaciji sa voćnim notama kajsije kreiraju savršenu ravnotežu ukusa.
I proces blendinga kafe predstavlja svojevrsnu umjetnost, jer one različitog porijekla nose različite аrome i drugačiju ravnotežu gorkih, slatkih i tjelesnih karakteristika zrna. Za stvaranje harmonične cjeline potrebna je komplementarnost visokog kvaliteta zrna i vještina majstora blendovanja, uz razumijevanje kako se svako od zrna idealno uklapa. Zato bogati portfolio Grand kafe čine jedinstveni ukusi poput Grand Arome koja donosi savršen balans srednje i jače uprženih zrna za pitak i senzualno aromatičan ukus, sa kombinacijom slatkastih nota pečenog lješnaka i muškatnog oraščića, uz osvježavajuću aromu jabuke.
Za one koji vole „jači doživljaj“ ispijanja kafe, Grand Strong, zahvaljujući specijalnoj mješavini jače prženih zrna i intrigantnoj kombinaciji ukusa u kojoj dominiraju arome pečenog oraha i meda, pruža intenzivan i autentičan užitak u svakoj šoljici. Grand DeLuxe oduševljava sve ljubitelje istančanog nepca svojim premium ukusom, sa autentičnim notama crvene ruže i kakaoa.
Ukoliko do sada niste isprobali sve kafe iz raznovrsne ponude brenda, možda je novo pakovanje, kao još jedan u nizu Grand noviteta, pravi povod da izaberete još nekog favorita koji će svaki vaš dan obojiti svježinom i toplinom.
Naslovna fotografija: pexels.com
TEKST: Bonjour.ba
Via Media, najnagrađivanija marketinška agencija u BiH, ovog ljeta se uselila u svoj novi dom.
Bonjour. je prvi imao priliku zaviriti unutra, a priča koju vam donosimo je priča o poslovnoj filozofiji pretočenoj u prostor i priča o tome šta je sve moguće kad nam je istinski stalo do našeg posla i kad odbijamo da pristajemo na prosjek.
Ova zgrada je fizički manifest vrijednosti i duha agencije. Svaki sprat, svaka soba, svaki detalj je izraz onoga u šta Via Media vjeruje. Njen slogan, The Art of Giving a F*ck, nije samo provokativna rečenica, već princip koji definiše potpunu posvećenost kreativnosti, poslu i izgradnji snažnih odnosa sa kolegama i klijentima.
Ta posvećenost je savršeno vidljiva i opipljiva i u svakom detalju novog prostora.
Na sedam nivoa i sa više od 2.000 m2, koncipiran je tako da potakne razmjenu ideja, ubrza kreativne procese i otvori put ka neočekivanim rješenjima. Unikatan je u BiH, ali i regiji, a kroz njega nas je provela suvlasnica agencije Amna Džambić Branković
“Prostor je osmišljen tako da podstiče ono što nam je najvažnije – kreativnost", kaže Amna.
Htjeli smo razigran, ali profesionalan ambijent koji odražava naš slogan 'The art of giving a f*ck'. To znači da nam je zaista stalo do našeg posla. Do ideje. Do kvalitete. Do drugih ljudi. Do toga kako komuniciramo, kako rješavamo probleme i kako razmišljamo. To je naša kultura. Zato smo, kada nam je prethodna zgrada postala previše tijesna, okupili kolege iz svih odjela i pitali ih šta im je potrebno za idealne uslove za rad.“
Završni dizajn novog prostora potpisuje arhitektonski studio Brigada, čiji su Damjan Geber i Virna Šonje Kuljiš sa svojim timom u potpunosti razumjeli ideju, prirodu posla i identitet agencije.
Prije nego što krenemo u obilazak, važno je znati da je Via Media full-service marketinška agencija, što znači da pruža sveobuhvatan spektar usluga na jednom mjestu. Upravo zato ona okuplja veći broj timova koji rade u bliskoj koordinaciji.
“Iako odjeli funkcionišu samostalno“, kaže Amna, “njihov raspored omogućava stalnu komunikaciju. Vjerujemo i da sam prostor može biti pokretač ideja, pa smo svaki detalj prilagodili tom konceptu.“
Tako su na jednom od spratova, u neposrednoj blizini, smješteni Account, Digital i PR odjeli, kao i ured strateškog planera, te kancelarije suvlasnica, Amne i Vesne.
Upravo na ovom spratu oblikuju se strategije kampanja, a otvoreni raspored stolova i blizina timova potiču stalnu komunikaciju i brzu razmjenu informacija, što je u ovom poslu nezamjenjivo.
Ipak, neki dijelovi posla zahtijevaju drugačiju koncepciju prostora. Tako je jedan sprat u potpunosti posvećen video i audio produkciji.
Tu se nalaze dva studija, filmski i muzički, kojima upravlja ekipa koja piše, režira, montira, animira i producira sve od reklamnih ili muzičkih spotova, pa do dokumentarnih filmova i još mnogo toga između.
A tačno osamnaest stepenica iznad produkcije nalazi se odjel čiji je posao potpuno drugačiji, Event & BTL. Ovo je logistički mozak agencije.
U prostoriji ispunjenoj policama i ormarima, oko širokog barskog stola, svoje planove prave ljudi koji stoje iza nebrojenih uspješnih evenata poput konferencija, promocija, gala večeri, proslava ili koncerata.
Ukratko, šta god zamislite, oni će to ostvariti. Zapravo, vjerovatno već jesu.
Sale za sastanke nalaze se na istom spratu kao i community zona. Ovi prostrani i otvoreni prostori su mjesto na kojem se isprepliću neobavezni razgovori i brainstorm-i, a osmišljeni su upravo u duhu ideje da iz spontane razmjene često nastaju najbolje zamisli.
Popnemo li se sprat više, naći ćemo se tačno ispred Zen sobe. Ova udobna i zvučno izolovana prostorija osmišljena je kao oaza mira u dinamičnom radnom okruženju.
Ovdje se svako može povući da napravi pauzu, obnovi energiju i osvježi kreativnost. Locirana je tačno na pola puta između kreativnog odjela, koji se može pohvaliti sa više nego inspirativnim pogledom, te minimalistički uređenog ureda CEO-a kompanije, sa jednako spektakularnim pogledom na grad.
Na istom spratu nalazi se i prostorija s mnogobrojnim priznanjima agencije. Ovo je svojevrsna zbirka priča o projektima, ljudima i trenucima koji su oblikovali agenciju Via Media. To su podsjetnici na predanost, kreativnost i drugačiji pristup u svakom novom izazovu.
Naš obilazak završavamo u Amninom uredu. Zid krasi djelo mlade bh. umjetnice Hanne Dujmović, a prostor spaja snagu i jednostavnost, eleganciju i funkcionalnost.
U razgovoru, Amna ističe da je agencija usmjerena na hrabru kreativnost, onu koja tjera ljude da misle, osjećaju i reaguju. Ne boje se izazova, otvoreno zagovaraju različitost u mišljenju, karakterima i pristupima, i duboko cijene odgovornost, integritet i otvorenost.
Via Media njeguje kulturu u kojoj se autentičnost ne shvata kao fraza, već kao obaveza. U kojoj razlike nisu tolerisane, nego slavljene. U kojoj se vjeruje da odvažna kreativnost zaista može promijeniti svijet – makar onaj naš kutak pod nebom.
Produkcija: Bonjour.ba
Foto/Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!