TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 14.1.2022.
Gloria je mnogo više od samo kozmetičkog branda. Iza imena GLORIA stoje ljudi koji ovaj brand žive, koji svoje znanje i emocije prenose u svaku bočicu, svaki potisak, svaku kap upakiranu u 100% prirodne kozmetičke proizvode. To potvrđuju i njihovi mnogobrojni korisnici čije mišljenje vrednuju i čiji puls pažljivo osluškuju.
Upravo su korisnici njihova inspiracija i upravo je tako nastala i linija proizvoda za čišćenje kože, ali i kampanja #volikozuukojojsiti.
„Vezani smo za svaki naš proizvod i da nas pitate koji nam je najdraži, ne bismo se mogli odlučiti. No, danas možemo sa sigurnošću izjaviti da smo posebno emotivni i sretni zbog nove linije proizvoda za čišćenje i njegu kože koja je nastala upravo iz želja naših vjernih korisnica. Ako već niste, upoznajte ih klikom na ovaj blog, pregledom našeg Instagram i Facebook kanala te na našem web shopu.

U stvaranju i lansiranju ove linije, otišli smo korak dalje.

Cilj nam je bio stvoriti potpuno autentičnu kampanju, a novac od iste donirati domovima za djecu bez roditeljske skrbi na područjima Sarajeva, Mostara i Banja Luke. Stoga smo se odlučili za „putovanje u nepoznato“ i krenuli u kreaciju kampanje #VoliKožuUKojojSiTi u kojoj se, ispred i iza kamere, nalaze članovi Gloria tima. Zahvalni smo svim našim kolegama, kolegicama, prijateljima i suradnicima koji su otvorenog srca i vedrog duha skupa s nama kreirali ovu jedinstvenu, kreativnu kampanju s dobrotvornim karakterom.

Zahvalni smo i svim našim korisnicima, sadašnjim i budućim, jer su dio ove predivne priče. Korištenjem Gloria proizvoda dajete nam poticaj da idemo dalje, razvijamo nove proizvode i djelujemo iz srca te zajedničkim snagama stvaramo inspirativne priče.

P.S. Kažu da slika govori više od riječi! Potvrđujemo tu izreku upravo uz ovu koja dočarava atmosferu „iza scene“ za vrijeme nastanka kampanje #VoliKožuUKojojSiTi."
***
Naslovna fotografija: Gloria prirodna kozmetika Press
TEKST: Bonjour.ba
Farmaceuti su često prva osoba kojoj se ljudi obrate kada koža “ne sarađuje”. Akne, dehidracija, osjetljivost ili iznenadne promjene traže brze, ali promišljene odgovore.
Umjesto klasičnih prezentacija, željeli smo ponuditi potpuno drugačije iskustvo. Zato smo kreirali Beauty Lab format fokusiran na praksu, dijalog i testiranje proizvoda iz prve ruke.
Tako je nastao Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab, ovog puta u Mostaru gdje Antonio Trade Cosmetics donosi dermo brendove koji kombinuju istraživanja, moderne formulacije i rezultate koji se brzo primijete.
Četrdeset farmaceuta okupilo se u opuštenoj, ali radnoj atmosferi, gdje su pitanja dolazila prirodno, a testiranje proizvoda bilo centralni dio druženja za razmjenu iskustava iz svakodnevne prakse.



Kada stručno znanje postane dio svakodnevne rutine
Poseban segment susreta bio je razgovor s dr. Mateom Ćorlukom, spec. dermatovenerologije iz Klinike za kožne i spolne bolesti SKB Mostar. Kroz praktične primjere iz rada s pacijentima, dr. Ćorluka otvorila je teme sa kojima se najčešće susreću u profesiji.
Dr. Matea Ćorluk, spec. dermatovenerologije u Klinici za kožne i spolne bolesti SKB Mostar
Poseban fokus bio je na razbijanju čestih mitova, ali i na savjetima koji se mogu odmah primijeniti u praksi, bez komplikovanja i nepotrebnih koraka.

Četiri proizvoda u fokusu: Gdje se praksa najviše zadržala
Testiranje u Beauty Labu bilo je usmjereno na četiri proizvoda koji se u praksi najčešće traže: dva rješenja za kožu sklonu aknama i dva proizvoda za hidrataciju i jačanje kožne barijere. Acnemy linija prirodno je otvorila razgovore o problematičnoj koži, dok su proizvodi za hidrataciju, linije Transparent Lab-a, potaknuli diskusiju o teksturama, slojevitosti i osjećaju na koži kroz dan.
Upravo kroz taj kontrast, farmaceuti su mogli direktno uporediti teksture, osjećaj na koži i očekivane rezultate.


U fokusu nije bio opis formulacija, već njihovo ponašanje na koži, kako se upijaju, kako se osjećaju nakon nekoliko minuta i kako se uklapaju u realne, svakodnevne rutine.
Za problematičnu kožu, fokus je bio na proizvodima iz Academy linije.
Acnemy Zitclean gel za čišćenje testiran je kao prvi korak rutine, farmaceuti su posebno komentarisali njegovu laganu teksturu i osjećaj čiste kože bez isušivanja. Uz njega, Acnemy Zitproof spot flasteri otvorili su razgovor o praktičnim, ciljanim rješenjima koja korisnici često traže za brzu reakciju na pojedinačne nepravilnosti.





U segmentu hidratacije, pažnja je bila usmjerena na proizvode brenda Transparent Lab .
Niacinamide Glow Cream i Pure Glycerin Face Serum testirani su zajedno, upravo onako kako se često koriste u rutini, kao kombinacija koja pruža hidrataciju, ujednačen izgled kože i osjećaj ugode tokom dana. Diskusija se prirodno vodila oko slojevitosti, brzine upijanja i toga kako se proizvodi ponašaju nekoliko minuta nakon nanošenja.
Umjesto opisivanja sastava, fokus je bio na iskustvu, kako proizvodi “rade” na koži i kako se uklapaju u realne potrebe korisnika koje farmaceuti svakodnevno susreću.






Prostor za znanje, pitanja i razmjenu iskustava
Nakon stručnog dijela, gosti su dobili kratki upitnik s pitanjima o niacinamidu, flasterima i aktivnim sastojcima. Upravo ti trenuci bilježenja odgovora, komentara i poređenja iskustava dali su dodatnu vrijednost cijelom susretu.





Edukacija se nastavila i izvan prezentacije, kroz razgovore koji su povezivali teoriju s praksom i otvarali nova pitanja. Atmosfera je bila opuštena, ali fokusirana.
Bez žurbe i bez unaprijed zadanih odgovora, gosti su imali priliku da testiraju proizvode, komentarišu dojmove i međusobno razmjenjuju iskustva iz prakse.


Beauty Lab u Mostaru pokazao je koliko je važno farmaceutima dati prostor za testiranje, pitanja i razmjenu mišljenja. Kada proizvodi prođu kroz ruke onih koji ih svakodnevno preporučuju, razlike postaju jasnije, a povjerenje u preporuku jače.
U nastavku donosimo izdvojene trenutke s Beauty Laba.
















Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!