TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

DATUM OBJAVE: 14.1.2022.

Gloria je mnogo više od samo kozmetičkog branda. Iza imena GLORIA stoje ljudi koji ovaj brand žive, koji svoje znanje i emocije prenose u svaku bočicu, svaki potisak, svaku kap upakiranu u 100% prirodne kozmetičke proizvode. To potvrđuju i njihovi mnogobrojni korisnici čije mišljenje vrednuju i čiji puls pažljivo osluškuju.

Upravo su korisnici njihova inspiracija i upravo je tako nastala i linija proizvoda za čišćenje kože, ali i kampanja #volikozuukojojsiti.

„Vezani smo za svaki naš proizvod i da nas pitate koji nam je najdraži, ne bismo se mogli odlučiti. No, danas možemo sa sigurnošću izjaviti da smo posebno emotivni i sretni zbog nove linije proizvoda za čišćenje i njegu kože koja je nastala upravo iz želja naših vjernih korisnica. Ako već niste, upoznajte ih klikom na ovaj blog, pregledom našeg Instagram i Facebook kanala te na našem web shopu.

U stvaranju i lansiranju ove linije, otišli smo korak dalje.

Cilj nam je bio stvoriti potpuno autentičnu kampanju, a novac od iste donirati domovima za djecu bez roditeljske skrbi na područjima Sarajeva, Mostara i Banja Luke. Stoga smo se odlučili za „putovanje u nepoznato“ i krenuli u kreaciju kampanje #VoliKožuUKojojSiTi u kojoj se, ispred i iza kamere, nalaze članovi Gloria tima. Zahvalni smo svim našim kolegama, kolegicama, prijateljima i suradnicima koji su otvorenog srca i vedrog duha skupa s nama kreirali ovu jedinstvenu, kreativnu kampanju s dobrotvornim karakterom.

Zahvalni smo i svim našim korisnicima, sadašnjim i budućim, jer su dio ove predivne priče. Korištenjem Gloria proizvoda dajete nam poticaj da idemo dalje, razvijamo nove proizvode i djelujemo iz srca te zajedničkim snagama stvaramo inspirativne priče.

P.S. Kažu da slika govori više od riječi! Potvrđujemo tu izreku upravo uz ovu koja dočarava atmosferu „iza scene“ za vrijeme nastanka kampanje #VoliKožuUKojojSiTi."

***
Naslovna fotografija: Gloria prirodna kozmetika Press


Bonjour

Umorna si – možda ti samo treba “delete”.

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

Umorna si – možda ti samo treba “delete”. Umorna si – možda ti samo treba “delete”.

Otvaraš telefon samo da brzo pročitaš poruku. Sekundu kasnije – već si na TikToku. Još jedan video psa koji svira klavir. Smiješno, slatko… i tako poznato.

Stižu notifikacije. Podsjetnici iskaču. Screenshot koji si poslala sebi – za svaki slučaj. Screenshot koji si htjela poslati najboljoj prijateljici – ali nisi. Novi e-mail s naslovom „Posljednja prilika“, koji nikada nećeš otvoriti. A tu je i ona aplikacija koju nisi koristila od 2022. godine. I dalje tiho troši bateriju, prostor, energiju.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks2_bonjour_ba
 

Ne znaš kad je sve to postalo normalno – ali znaš da si umorna. Tvoj um je preopterećen. Tvoj telefon je preopterećen. I – planeta je preopterećena.

Digitalni otpad: Nevidljiv, ali stvaran

Digitalni otpad je stvaran. Tih. Tvrdoglav. I uporan. To su stare poruke, nepročitani mailovi, zaboravljeni dokumenti i fotografije koje si čuvala „za svaki slučaj“.

Ali sve to ne živi samo u tvom telefonu. Živi na serverima širom svijeta koji gutaju energiju, zagrijavaju atmosferu i ostavljaju trag.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks4_bonjour_ba
 

Evo nekoliko primjera koje ne možemo samo „izbrisati“:

  • Svaki mail s privitkom godišnje proizvede oko 10 grama CO₂.

  • 1.000 suvišnih fotografija u cloudu? Kao da mjesec dana gori sijalica 24/7.

  • Automatska ažuriranja aplikacija koje ne koristiš? Troše energiju, bateriju, stvaraju emisije.

Zato, ne radi se samo o uređenom telefonu. Radi se o stvarnom utjecaju na svijet oko nas.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks3_bonjour_ba
 

Čista umjetnost – ali ne ona iz galerija

Nestlé i ove godine podsjeća da briga o planeti ne mora izgledati spektakularno. Ponekad je dovoljno samo... obrisati.

Znaš ono kad konačno obrišeš stotine nepotrebnih fotki iz galerije, sredite inbox ili izbaciš aplikacije koje ne koristiš? Nema vatrometa. Nema aplauza. Ali osjećaš se lakše. Zrak je čistiji. Glava tiša. Fokus – napokon tvoj.


bonjour_ba_office_01
 


Kako početi? Evo nekoliko digitalnih rituala koje možeš ubaciti u svoju sedmičnu rutinu:

  • Očisti ono što ti više ništa ne znači
    Pet fotki istog outfita. Jelovnik iz dostave. Boarding karta iz 2019. Screenshot tuđeg storyja. Obrisano = oslobođeno.

  • Otkaži ono što te više ne zanima
    Newsletter koji nikad ne otvaraš. Aplikacija koju si skinula iz znatiželje. Push notifikacije koje ti prekidaju misli. Više ti ne trebaju.

  • Daj smisao svom brisanju
    Ne moraš to raditi svaki dan. Ali jednom sedmično? Obavezno. Kao što mijenjaš posteljinu ili stavljaš masku na kosu. Kratko traje, a daje mnogo.

To postaje tvoj mali otpor digitalnom haosu. I tvoj doprinos planeti.


bonjour_ba_office_02
 

Na jesen, kao simboličnu zahvalu svima koji su odlučili da naprave prostor za sebe i planetu, planirana je nova akcija sadnje drveća. U posljednje četiri godine, kroz inicijativu Čista umjetnost, Nestlé je posadio više od 12.500 sadnica. Divno, zar ne?

Zato samo počni. Jedan dan. Jedna mala promjena.  Čista umjetnost počinje brisanjem

I najvažnije – daj sebi 15 minuta bez ekrana.

Samo ti.
Tvoja kava.
Pogled kroz prozor.
Bez skrolanja. Bez zvukova. Bez zahtjeva.

Tih 15 minuta može biti najzdraviji poklon koji si sebi dala ove sedmice.
Bolji nego bilo koja mindfulness aplikacija.

I mnogo, mnogo tiši.


nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks5_bonjour_ba

Foto: pexels.com


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!