TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 25.5.2010.
Dugo očekivana premijera nastavka filma Seks i grad održana je sinoć u New Yorku. Moda je, osim filma, bila u prvom planu. Četiri fashionistice stoga su se potrudile ne razočarati svoje najvjernije obožavatelje, i iskreno, uspjele su samo djelomično. Valentinova jarko žuta haljina koju je nosila Sarah Jessica Parker je bez konkurencije odvukla pažnju sa kreacija koje su nosile njene kolegice
Četvorka na okupu
Sarah Jessica se pred fotografima poigravala sa haljinom, vrteći se neprestano kako bi pokazala svu njenu raskoš. Modni kritičari su, kao i obično, bili podijeljeni. Jedni su hvalili njenu modnu smjelost, dok su ostali isticali da je iskričava haljina neprimjerena za ovakav event.

Kim Cattrall je za premijeru odabrala elegantnu zlatnu Naeem Khan haljinu, u duhu starog Hollywooda. Iako je haljina na njoj izgledala fantastično, ipak smo ostali zakinuti za onaj "wow" efekt koji smo očekivali od 53-godišnje glumice.

Kristin Davis je, kao i Sarah Jessica Parker, odabrala smjelu boju, no njena je nešto klasičnijeg kroja. Ipak, ova vintage Jean Desses haljina svakako je istaknula ono najbolje na Kristin.

Cynthia Nixon je, za razliku od hrabrog i efektnog izbora na premijeri prvog filma, igrala na sigurno sa crnom haljinom Caroline Herrere koja se činila pomalo dosadnom, s obzirom na prigodu.

Uz zvijezde večeri još bismo istaknuli i Lizu Minelli koja se pojavila u kompletu za koji je izjavila da je "ispred svoga vremena". Dok je ponosno namještala poze fotografima, kroz njenu tuniku i hlače, od materijala nalik na vreće za smeće, naziralo se donje rublje. Ako ćemo u budućnosti biti primorani gledati donje rublje zvijezda u njihovim šezdesetima, pa... Recimo da to i nije budućnost kojoj se radujemo.
Mali spoiler za one koji to još ne znaju - Liza na vjenčanju Stanforda i Anthonyja pjeva Beyonceinu pjesmu Single Ladies.
Kako su izgledali ostali glumci iz filma, kao i gosti na premijeri, pogledajte na sljedećim fotografijama.

Chris Noth sa suprugom

Alice Eve

John Corbett

Mario Cantone

Patricia Field

Jason Lewis

Valentino Garavani

Noah Mills

Melania Trump

Michelle Trachtenberg

Petra Nemcova
Film u naša kina dolazi 3. lipnja, a kako se Mostar ne može pohvaliti kino dvoranom, svi oni koji ne žele propustiti premijeru morat će posjetiti kina u nekim drugim bosanskohercegovačkim gradovima.
A.S.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!