TEKST: Nevena Divčić

DATUM OBJAVE: 7.11.2024.

Balkan Beats Fusion by Garden of Dreams je događaj koji će se desiti 15. novembra.


Ovo je događaj na kojem će se proslaviti jednogodišnji rad na projektu Balkan Beats Fusion koji realizira Udruženje za socijalni, kulturni i kreativni razvoj ZORA i koji donosi dugoočekivani nastup - Lehar b2b Bonjasky na CUPRA stage u ASA salonu na Alipašinom polju. Dvije legende i njihov ultimativni back - to - back set znači samo jedno – plesni maraton.

Lehar je nastupao i na posljednjem Garden of Dreams Festivalu gdje je imao sjajan nastup, nakon čega je publika tražila njegov povratak u Sarajevo. Uz ovaj dvojac će nastupiti Fedja Knajdl, Rajot, Doel i Adnoir.



NOVO MJESTO ZA PLES


Garden of Dreams je u 2024. godini transformisao nekoliko novih lokacija u oaze plesa i radosti, stvarajući nezaboravne trenutke zajedništva i muzičke ekstaze. ASA salon će 15.11. postati epicentar kreativnosti gdje će se slaviti kultura i umjetnost na najbolji mogući način


MUZIČKA REVOLUCIJA ZVANA BALKAN BEATS FUSION


Projekat Balkan Beats Fusion predstavlja muzičku revoluciju, gdje su sirovi zvuci tradicionalne muzike Balkana spojeni s modernim elektronskim ritmovima, pružajući novu dimenziju i dubinu našem muzičkom nasljeđu, a sve sa ciljem očuvanja tradicije, tradicionalnih zvukova i glasova. Događaj predstavlja i promociju novog muzičkog  albuma Balkan Beats Fusion koji će izdati Garden of Dreams Records.

Album je rezultat zajedničkog rada renomiranih producenata i talentovanih muzičara, čiji će vas ritmovi povesti na nezaboravno muzičko putovanje kroz prošlost i budućnost.

 


KAKO DO ULAZNICE?


Vrhunac ove priče čeka nas 15. novembra u ASA salonu Alipašino polje uz legende svjetske i regionalne elektronske scene: LEHAR i BONJASKY. 

Ukoliko želite postati dio ovog iskustva, svoje ulaznice možete kupiti na kupikartu.ba ili na njihovim prodajnim mjestima. Svi korisnici Visa kartica ostvaruju 10 % popusta pri kupovini ulaznica putem kupikartu.ba platforme. Također, Visa korisnici imaju dodatnih 10 % popusta pri dopuni i kupovini Visa cashless kartica na samom eventu.

Osigurajte svoje ulaznice na vrijeme i vidimo se u snovima! 
 

DVA DANA U ZNAKU KREATIVNOSTI I UMJETNOSTI


Balkan Beats Fusion by Garden of Dreams je također i događaj zatvaranja Sarajevo Creative Meet konferencije, dvodnevne manifestacije koja okuplja vodeće stručnjake, profesionalce, umjetnike i sve ljubitelje kreativnih i digitalnih industrija. Učesnici će 14. i 15. novembra u Europe House Sarajevu imati priliku istražiti savremene izazove i prilike koje kreativna industrija donosi.

Nakon toga, selimo se u ASA Salon gdje slavimo kreativnost na najbolji način – na plesnom podiju u srcu sarajevske Bašte snova. 

* * *
Naslovna fotografija: @peggygou_


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!