TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 7.11.2024.
Balkan Beats Fusion by Garden of Dreams je događaj koji će se desiti 15. novembra.
Ovo je događaj na kojem će se proslaviti jednogodišnji rad na projektu Balkan Beats Fusion koji realizira Udruženje za socijalni, kulturni i kreativni razvoj ZORA i koji donosi dugoočekivani nastup - Lehar b2b Bonjasky na CUPRA stage u ASA salonu na Alipašinom polju. Dvije legende i njihov ultimativni back - to - back set znači samo jedno – plesni maraton.
Lehar je nastupao i na posljednjem Garden of Dreams Festivalu gdje je imao sjajan nastup, nakon čega je publika tražila njegov povratak u Sarajevo. Uz ovaj dvojac će nastupiti Fedja Knajdl, Rajot, Doel i Adnoir.

NOVO MJESTO ZA PLES
Garden of Dreams je u 2024. godini transformisao nekoliko novih lokacija u oaze plesa i radosti, stvarajući nezaboravne trenutke zajedništva i muzičke ekstaze. ASA salon će 15.11. postati epicentar kreativnosti gdje će se slaviti kultura i umjetnost na najbolji mogući način.
MUZIČKA REVOLUCIJA ZVANA BALKAN BEATS FUSION
Projekat Balkan Beats Fusion predstavlja muzičku revoluciju, gdje su sirovi zvuci tradicionalne muzike Balkana spojeni s modernim elektronskim ritmovima, pružajući novu dimenziju i dubinu našem muzičkom nasljeđu, a sve sa ciljem očuvanja tradicije, tradicionalnih zvukova i glasova. Događaj predstavlja i promociju novog muzičkog albuma Balkan Beats Fusion koji će izdati Garden of Dreams Records.
Album je rezultat zajedničkog rada renomiranih producenata i talentovanih muzičara, čiji će vas ritmovi povesti na nezaboravno muzičko putovanje kroz prošlost i budućnost.
KAKO DO ULAZNICE?
Vrhunac ove priče čeka nas 15. novembra u ASA salonu Alipašino polje uz legende svjetske i regionalne elektronske scene: LEHAR i BONJASKY.
Ukoliko želite postati dio ovog iskustva, svoje ulaznice možete kupiti na kupikartu.ba ili na njihovim prodajnim mjestima. Svi korisnici Visa kartica ostvaruju 10 % popusta pri kupovini ulaznica putem kupikartu.ba platforme. Također, Visa korisnici imaju dodatnih 10 % popusta pri dopuni i kupovini Visa cashless kartica na samom eventu.
Osigurajte svoje ulaznice na vrijeme i vidimo se u snovima!
DVA DANA U ZNAKU KREATIVNOSTI I UMJETNOSTI
Balkan Beats Fusion by Garden of Dreams je također i događaj zatvaranja Sarajevo Creative Meet konferencije, dvodnevne manifestacije koja okuplja vodeće stručnjake, profesionalce, umjetnike i sve ljubitelje kreativnih i digitalnih industrija. Učesnici će 14. i 15. novembra u Europe House Sarajevu imati priliku istražiti savremene izazove i prilike koje kreativna industrija donosi.
Nakon toga, selimo se u ASA Salon gdje slavimo kreativnost na najbolji način – na plesnom podiju u srcu sarajevske Bašte snova.
* * *
Naslovna fotografija: @peggygou_
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!