Full Report: Oriflame Fashion Week Sarajevo 2010 - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

Full Report: Oriflame Fashion Week Sarajevo 2010

Tekst:

Bonjour.ba

MODNE VIJESTI
18.11.2010.

 Kako smo i najavili, od dvanaestog do petnaestog studenog u Domu oružanih snaga BiH, održan je Oriflame Sarajevo Fashion Week. Cijela modna priča započela je s Istokom Bratićom i kolekcijom naziva „Magic Noir“. Istok je inspiraciju ponovno pronašao u francuskoj visokoj modi, pa ne čudi što je cijela kolekcija odisala svilom, čipkom te crnom bojom s primjesama zlatne, crvene i zelene. Istok je svoju kolekciju upotpunio i radom s akademskom slikaricom i dizajnericom nakita iz Zagreba, Marinom Bedek.Tako su uzvanici, osim u muškim i ženskim komadima odjeće, mogli uživati i u zanimljivom nakitu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

 

 

 

 

 

 

 

 

 Image

 

Image

 

 Image

 

 Image

 

Nakon Istoka, uslijedile su revije turskih dizajnerica, Burču Kapu i Gamze Saradžoglu.

Gamze Saradžoglu je poznata istanbulska dizajnerica, čiji su radovi usmjereni na elegantne i sofisticirane komade za modernu ženu.
Završila je školu dizajna te radila s poznatim modnim kućama poput Zare, Naf Nafa, Etama, Marks & Spencer...

 

Image

 

Image

 

 Image


Burču Kapu je pak posjetiteljima OFW Sarajevo pokazala kakve torbe i cipele nosimo ove sezone. Na repertuaru su se našle neobične cipele ukrašene perjem, zakovicama i šljokicama.

 

 

Image

 

 

Nakon njih, svojih pet minuta, dobili su i studenti Tehničkog fakulteta Bihać, koji su stvarali kolekciju za Bellissimu.

Svoju viziju moderne žene pod okriljem Tehničkog fakulteta Bihać predstavile su: Edina Miskić, Amidžić Mevluda, Elma Grbić, Aida Hajdarević, Martina Selimagić, Sebrina Abdijanović i Demira Mahmutović.

Projekt je nazvan „Made  in BiH“, gdje samo ime govori o težnji za razvijanjem originalnog bosanskohercegovačkog proizvoda.
Dizajnerski proces je tekao od istraživanja, kreiranja i izrade radnih modela. U Bellissimi je u roku šest dana realizirano i sašiveno oko dvadesetak odjevnih predmeta uz pomoć radnog osoblja Bellissime i studenata Tehničkog fakulteta.
Naposljetku, osim pohvala za projekt, Bellissima je osvojila i mnoge pohvale na račun zanimljive kolekcije.

 

Image

 

 Image

 

Image
 

Drugu večer otvorio je Nerzz Bešlagić. Njegova modna filozofija očituju se pak u kvaliteti i činjenici da su svi modeli nosivi. Svoje radove predstavio je i stranim zemljama poput Kanade i Slovenije.
Prepoznatljiv je po odjevnim predmetima rađenim od kože i krzna, čega se držao i u ovoj kolekciji.

 

Nakon njega, uslijedila je Blanka Zgonjanin s kolekcijom naziva „Lolita Blanka“ .
Blanka je predstavila isključivo ženske modele gdje su dominirale glamurozne večernje coctail haljine i jednostavne poslovne haljine.
Kolekcija "Lolita Blanka" je zadržala svoj prepoznatljivi modni legitimitet, light motive bazirane na ženstvenosti 60-tih, istaknut struk i naglašenu  žensku siluetu. Ukrasi od pravih kristala, balon kroj i cvjetni print glavni su motivi ove kolekcije.


Druga večer je pak završena s radovima Marijane Hrvić.

O svojoj novoj kolekciji je prokomentirala: „Moja pret-a-porte kolekcija, za sezonu-jesen zima 2010., koja se zalaže za prava životinja, naglašava da i vještačko krzno može izgledati fantastično. Neljudski je ubijati. To je grijeh, a spriječiti ga možemo različitim propagandnim porukama. Moda svakako može da prenosi poruku širokom auditorijumu, direktno ili indirektno, pa tako i ova moja sedma kolekcija pod nazivom „The Fashion Voice''. Majice i haljinice sa humorističkim natpisima u pop-art stilu, isprane i poderane farmerice sa aplikacijama i bundicama, zvuče čudno i čine jednu nespojivu cjelinu, ali koju je, svakako, moguće realizovati. Ovo je i moja prva kombinovana kolekcija za dečke i djevojke.

 

 Image

 

Image

 

 Image

 

Image

 

 Image

 

Image

 

 Image

 

 Image

 

Image

 

Image

 

 Image

 

 Image

 

 

Image
Fotografije dizajnerskih revija s druge večeri
 


Naposljetku, treća večer je prošla u znaku Emine Husedžinović.
Kroz prezentovanje kolekcije želim da  pokažem kontinuitet svog rada i napredak. Vrlo je bitno da kolekcija ima svoju zajedničku ideju, misao vodilju i da se osjeća prepoznatljiv rukopis autora. Ako treba da kolekcija izazove neku emociju kod publike nek to bude: Moram to imati na sebi!“- prokomentirala je Emina.
Kroz cijelu reviju predstavljeno je oko četrdeset modela za sljedeću sezonu, dok cijela kolekcija nosi naziv „Urban Marines“.

 

Image

 

 Image

 

Image

 

Image

 

 Image

 

 Image

 

 Image



modamo.info

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno