TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 4.8.2020.
Koliko god voljele naše frizere, sam dolazak do salona u današnjem užurbanom vremenu može biti izazovan podvig.
Između radnih dana i prijeko potrebnog odmora nakon, vrijeme između obveza ponekad prođe još brže nego što očekujemo i uskoro se pojavljuje izrast na tjemenu.
Budući da svakodnevno skrivanje kose ispod šešira nije idealna opcija, ove frizure će vam pomoći uštedjeti vrijeme do odlaska u salon.
Foto: @anhcotran
BLAGI VALOVI U KOSI + MARAMA ILI RAJF
Možete se poigrati sa ženstvenim beachy valovima kojima se vizuelno smanjuje oštra linija korijena i daje iluzija blagog prelaza.
Jedno od najlakših i instant rješenja je da cijeli look zaokružite sa stylish maramom ili rajfom za glavu kako biste sakrili izrast.
Foto: @kristinjohns
Sljedeći dan valovitu kosu možete podići u punđu i zavezati maramu preko dijela gdje je najviše vidljiv izrast.
IZBJEGAVAJTE RAZDJELJAK NA SREDINI
Ako postoji jedan imperativ skrivanja izrasta, onda je to izbjegavanje raspodjele kose po sredini. Vrlo voluminozan, valovit dio sa strane može u tom slučaju biti efektan SOS. Nanesite preparate za volumen izravno na korijen kose i prebacite kosu na jednu stranu. Nakon što se kosa dovoljno osuši, okrenite je u suprotnom smjeru. Ovaj trik bi trebao kreirati dodatni volumen. Ako vam kosa postane ravna tijekom dana, možete ju ponovno oživjeti na isti način, ali prebacujući u suprotnom smjeru razdeljak.
Foto: @natalieannehair
STRATEŠKI POZICIONIRANA PUNĐA
Zategnite kosu i osigurajte da se visina punđe nalazi na mjestu gdje je najviše vidljiv izrast. Tako ćete privući pozornost na punđu u odnosu na promjene boje na vašoj kosi. Također, možete izvući nekoliko pramenčića sprijeda za uokvirivanje lica i romantičan izgled cijele frizure.
Foto: @kathleen_hair
PLETENICA
Jednostavan i elegantan način sakrivanja izrasta na kosi je pletenica. Možete se odlučiti za klasičnu francusku pletenicu ili je prebaciti na trendovsku i chic kruna/francusku pletenicu ili iskombinovati francusku pletenicu u niskoj punđi. Izbor je na vama.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Već treće ljeto zaredom, sve postavke beauty ljeta u jednom trenutku prestanu biti pitanje trenda i postanu pitanje Hailey Bieber.
Ona više nije samo model s besprijekornim tenom. Ona je ta it-girl koja ujedinjuje cijeli beauty svijet: od TikTok virala do backstage briefing-a, od prvih swipeova na Rhode webshopu do analiza sastava i finish efekta na koži.
Šta je to novo?
Ako ste se i vi pitali „zar nije kasno da pišemo o Rhode Lemontini kolekciji?“, odgovor je: ne, samo smo čekali pravi trenutak.
Rhode nas je ovoga ljeta opet podsjetio da je s razlogom hype, a Hailey Bieber da je ta priča pažljivo ispisana, nijansirano upakovana i sezonski savršeno tempirana.
Nova Lemontini Summer kolekcija je stigla, ali ono što je zanimljivo nije samo ono što piše na ambalaži već šta stoji iza nje.
Započnimo s činjenicama
Nova Rhode kolekcija za ljeto 2025. dolazi pod imenom Lemontini Summer. Ovo je limitirano izdanje koje dolazi s cijelom vizualnom, teksturalnom i funkcionalnom filozofijom ljeta koju je Hailey Bieber pažljivo isplanirala.
Glavni proizvod? Peptide Lip Tint u nijansi Lemontini sjaj za usne zlatnog shimmera, prozirne teksture i mirisa koji podsjeća na citrusni koktel s ivice bazena. Formula, naravno, ostaje vjerna Rhode standardima: s peptidima, shea i cupuaçu maslacem, babassu uljem i skvalanom, pruža intenzivnu hidrataciju, idealnu za tople dane.
Rhode nije stao tu. Lemontini liniju prati i novi, limitirani Bubble Phone Case u istoj žutoj nijansi, s posebnim držačem za tubicu lip glossa. Dizajniran da odgovara svim postojećim Rhode veličinama maski, ovaj dodatak je kreiran ekskluzivno za Lemontini izdanje i bit će dostupan samo tokom ljeta.
Tu je i Summer Kit, kao zaokružena ljetna postava Rhode klasika: rumenilo u sticku (Tan Line ili Sun Soak), zlatni Lemontini lip tint i fina maglica za sjaj kože. Sve dolazi spakovano u mini verziji žute bubble torbice. Lansiranje je zakazano za 14. juli, naravno, uz waitlistu.
Zašto sve ovo sad pišemo?
Hailey Bieber već treću godinu zaredom uspijeva da u isto vrijeme bude i muza i marketing lider u beauty svijetu. Sve što lansira Rhode… od Glazing Milk-a, preko Pineapple Refresh Cleansera do ovog ljeta Lemontinija, pažljivo je usklađeno s godišnjim dobom, trendovima, bojama i TikTok filterima. Rekli bismo, školski odrađen marketing po svim standardima.
Foto: @haileybieber
Nije slučajno da Lemontini miriše na limun jer citrusi su zvijezde sezone u svemu, od parfema do lakova za nokte (žuta je nova nude). Rhode je jednostavno znao šta radimo ovog ljeta: pravimo spritzeve, fotkamo ruke sa slamkama i... mažemo usne limunastim slojem sjaja.
Ok, Rhode je brend, a Hailey? Hailey kao glavni beauty narator generacije.
Hailey ne prodaje samo skincare. Ona kreira (čitaj prodaje) početke dana, lagane zalaske sunca, fotografije bez filtera koje i dalje izgledaju savršeno. Daje taj osjećaj da je sve moguće ako imate slicked bun, SPF i Rhode tubicu.
Foto: @haileybieber
To je upravo ono što čini Lemontini zanimljivim danas jer on dolazi kao statement: „Znam šta je u trendu i idem u korak s njim.“
Kad hype uđe u Sephoru, više nije samo hype
Rhode je do sada bio digitalni darling u smislu direktna prodaja, limited dropovi, lista čekanja, ali ovog ljeta Hailey je napravila zaokret koji jasno pokazuje da Rhode više ne računa samo na internet generaciju.
Ulazak u Sephoru, najveći svjetski beauty lanac, signal je da Rhode postaje ozbiljan globalni brend. Dostupnost u fizičkim prodavnicama znači dodir s novom publikom, onom koja ne refresh-a stranice, već testira formule na ruci, poredi teksture i kupuje bez filtera. To je najtiši, ali najmoćniji potez cijele marketing strategije jer kada proizvod za koji su vas učili da ga čekate u redu, sada možete samo uzeti s police, onda znate da se brend pomjerio i Hailey s njim.
Foto: @haileybieber
A šta smo sve još poželjeli zbog nje?
Da naš makeup torbica bude samo tri proizvoda.
Da nokti uvijek budu milky, short and clean.
Da sjaj za usne može biti jednako cool kao i bold ruž.
Da koža izgleda „glass“, i kad nismo popili dovoljno vode.
I da limun na usnama može biti lifestyle, ne samo aroma.
I možda ne možemo svi imati njen lifestyle, stan u Beverly Hillsu ili beauty tim iza scene, ali kad zavežemo kosu, nanesemo rumenilo prstima i stavimo zlatni sloj sjaja na usneosjećamo se tačno onako kako je ona zamislila… works for us.
Foto: @rhode
Pogledaj najnovije teme na Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!