TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 3.9.2016.
Jučer je u sarajevskom restoranu Westwood (Hotel Central) upriličeno druženje čiji je domaćin bila kompanija Fress d.o.o. Razgovaralo se o zdravom konceptu ishrane organskom hranom u brzom vremenu življenja i o tome kako približiti kuhanje zdrave hrane svima onima koji su dosada mislili da nemaju vremena za to.
„Sve manje imamo vremena za kuhanje zdravih obroka. Posežemo za brzom hranom zbog koje poslije žalimo. Kada se odlučimo za kuhanje, često se desi da nemamo sve namirnice koje su nam potrebne, pa smo iz tog razloga došli do rješenja da osim svježe organske hrane, spremne i isjeckane za pripremu, ponudimo i recepte za brzu pripremu do kojih smo došli uz pomoć vrhunskih kuhara i nutricionista. Ovaj koncept, proizašao je iz proste potrebe mnogih nas.” - kazao je prisutnima direktor Fress d.o.o., Almir Mukača.

Druženju su se priključili i uspješni poslovni ljudi i sportaši, Erol Mujanović i Tomislav Cvitanušić, koji su imali želju podijeliti svoja iskustva sa prisutnima.
„Kao sportisti i vrlo zauzetom poslovnom čovjeku rješenje koje mi je ponudio Fress mi mnogo znači, jer je danas sve teže naći zdrave i svježe proizvode. Dostava na adresu mi je korisna, jer štedim vrijeme za odlazak u kupovinu. Povrh svega, radi se o domaćoj kompaniji, stoga mi je drago da podržavam i nova radna mjesta u BiH.” - kazao je Mujanović.
„Fress nas uči nešto što smo davno zaboravili, a to je ono što su naše mame i bake radile dok smo odrastali, davale nam svježe i ukusne namirnice pripremljene na jednostavan način. Osim toga, konačno počinjemo da primjećujemo i koristimo resurse koji su nam pred nosom, prozvodnja zdrave organske hrane. Kao dugogodišnji sportista i neko ko vodi računa o svojoj prehrani, dajem punu podršku ovakvim projektima.” - kazao je Cvitanušić.
Nakon kratkih obraćanja domaćina druženja, kuhar Safet Salihović je na licu mjesta prisutnima demonstrirao pripremu nekih od jednostavnih Fress organskih jela, nakon čega su svi gosti imali priliku za degustaciju istih.
Koncept Fress, donedavno mnogima poznat pod nazivom Krompir.ba, prerastao je iz prodaje organskog krompira, a kasnije i drugog organskog povrća putem interneta, koji su pokrenuli braća Amel i Almir Mukača. Danas je to cijeli koncept zdravog življenja, pod kojim se podrazumijeva maksimalno smanjenje stresa i vremena koje nam može uzeti kuhanje nakon napornog radnog dana.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!