TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 11.5.2018.
Na jučerašnjoj premijeri filma 'Everybody Knows' među gostima na crvenom tepihu bila je i šarmantna francuska glumica Julie Judd, koju smo upoznali kroz filmove Jackie (2016), House of Time (2015) i Head in the Clouds (2004).
Julia je započela svoje prijateljstvo s bh.dizajnericom još tijekom njenog showrooma u Parizu, a nastavilo se druženjem u Sarajevu na predstavljanju posljednje Belmine kolekcije. Još tada nam je Belma otkrila da će upravo njene kreacije Julie birati za predstojeći Cannes Film Festival.
Sinoć je Julie izgledala elegantno u dugoj rozoj šljokičastoj haljini iz Belmine Semi Couture kolekcije. Jednostavan kroj haljine upotpunjen je otvorenim leđima te zanimljivim izrezima na području struka koji su dali dodatnu dozu seksipila haljini. Kosa podignuta u pundžu te decentna nude torbica zaokružili su njeno izdanje.
Julie Judd
Haljina iz Belma Tvico Semi Couture kolekcije
Ovom suradnjom, Belma je potvrdila da njen dizajn već polako prelazi granice regije, te da smo dobili još jedno kvalitetno domaće dizajnersko ime s kojim će se inozemni modni mediji i znalci tek upoznati.
Foto: Celebzz.com
TEKST: Bonjour.ba/PR
Na 13. Brending konferenciju stiže legendarni Ali Rez, kreativni genije sa više od 1.000 međunarodnih nagrada, uključujući Grand Prix na Cannes Lions, Clio, One Show, Loeries i Effies.
Kao Chief Creative Officer u agenciji Impact BBDO za područje cijelog Bliskog istoka, Sjeverne Afrike i Pakistana, zaslužan je za njen ogromni poslovni uspjeh i osvajanje više od 40 nagrada za agenciju godine.
Njegov rad je primjer vrhunske kreativnosti u službi društvene odgovornosti. Spajajući umjetničku inovaciju sa sviješću o najvažnijim problemima društva, on kreira kampanje koje ne samo da osvajaju priznanja, već doprinose trajnim, pozitivnim promjenama.
Primjeri njegovog rada su kampanja “Child Wedding Cards“ kreirana za UN Women u Pakistanu, kao i kampanja "The Election Edition" za libanonski list An-Nahar.
Ali Rez u Sarajevo donosi poziv na buđenje. Jer, baš kao što je to danas slučaj sa BiH, Rez dolazi iz regije čija je kreativnost donedavno bila podcijenjena. Njegovo predavanje neće biti samo još jedan “inspirativni“ govor, nego će donijeti konkretne odgovore na pitanja kako izgraditi kulturu kreativne izvrsnosti i koji su to alati, tehnike i razmišljanja koji vode do ideje koja ima globalni potencijal. Jer, Ali Rez dokazuje da velike ideje ne pitaju odakle dolaziš, već gdje ideš.
Ovogodišnje izdanje Brending konferencije inspirisano je cirkusom kao metaforom savremenog svijeta, te okuplja vrhunske stručnjake koji će ponuditi uvide u najnovije i najuspješnije svjetske prakse.
Tako će se, uz Alija Reza, na pozornici naći i Maurizio Tozzini, izvršni kreativni direktor u agenciji Dentsu Creative Italy, i Ravid Kuperberg, partner u kompaniji Mindscapes i jedan od najtraženijih edukatora kreativnog razmišljanja u svijetu.
Zato, ne prepustite najveću predstavu u industriji brendinga i osigurajte svoju kotizaciju na Branding Conference web stranici.
Foto: Branding Conference PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!