TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 2.12.2010.
Nakon šest godina Tom Ford odlučio je vratiti se ženskoj modi. Dizajner zaslužan za uspjehe modnih kuća Gucci i YSL napokon je dizajnirao žensku kolekciju za vlastitu modnu kuću, no odlučio ju je što je duže moguće držati u tajnosti. Učinio je to jer drži da internet proguta fotografije kolekcije pola godine prije nego se ista nađe u trgovinama, te da klijenti stoga ne žele nositi odjeću koju mjes
"Radi se o individualnosti. Prava odjeća za prave žene. Za modno osviještene žene od 25 do 75 godina. Zato sam na pistu stavio žene koje su doslovno moje muze. Govorile su mi, 'Nigdje ne možemo pronaći ovakvu odjeću'. Želim da žene posegnu za ovom kolekcijom kada znaju točno što žele. Primjerice, ako žele kvalitetan sako, umjesto skupih lažnjaka, nešto sa stvarnom vrijednosti. Ne mislim da se moda mora mijenjati svakih 5 minuta. Volio bih da ovo bude odjeća koju možete nositi 10-20 godina, ostaviti u nasljedstvo vašoj kćeri. Zašto kupovati vintage stvari kada jednostavno možete otvoriti vlastiti ormar", izjavio je za Vogue.
Kolekcija je mala i ekskluzivna, a premijerne fotografije, za koje je zaslužan Terry Richardson, kao jedini fotograf koji je imao pristup reviji, naći će se u novom izdanju britanskog Harper's Bazaara.
A.S.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Na vrhuncu ljeta u zlatnoj dolini i uz neizostavni Aperol Spritz u ruci, sprema se iskustvo o kojem će se dugo pričati – i to 17. jula u 19 sati, na krovu zgrade Svjetlosti.
Neće to biti još jedan u nizu ljetnih događaja. Ovo je trenutak kreiran za one koji su znali prepoznati pravu stvar i dovoljno brzo registrirali svoju pozivnicu za dvije osobe.
Događaj je zaključan, popunjena su sva mjesta!
Zbog iznimnog interesa organizator nas je iznenadio ovaj put – pušteno je još samo 25 ulaznica u varijanti „+1“, a svi koji žele biti dio ovog jedinstvenog događaja mogu još uvijek klikom ovdje osigurati svoje mjesto.
Bez velike pompe, bez nepotrebne buke. Samo pravi ljudi, savršen koktel i atmosfera koju ne možete opisati riječima – morate je doživjeti.
Aperol Spritz, najpopularnije ljetno piće u Evropi, ovog ljeta ne ostaje samo u čaši – on postaje scena. Povod za okupljanje, slavlje ljeta, slobode i urbanog duha. Događaj koji donosi dašak Italije u srcu grada, na posebno odabranoj lokaciji koja oduzima dah.
Aperol Spritz je stvoren 1919. godine u Padovi, a danas je globalni simbol neopterećenog uživanja. Njegov poznati recept, tri dijela prosecca, dva dijela Aperola, jedan dio gazirane vode, kriška narandže, nije samo formula za koktel, već i za savršen ljetni vibe.
Pripremite naočale za sunce i društvo koje volite jer prava iskustva nisu za svakoga, nego za one koji znaju gdje treba biti.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!