TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 14.12.2021.
Poznato je da Forbes svake godine sastavlja liste najuspješnijih osoba za tu godinu, a lista najuspješnijih žena za 2021. je predstavljena početkom ovog mjeseca.
Za sve koji prate ovu listu godinama, iznenadit će činjenica da se nakon 18 godina tek 3. put na prvom mjestu više ne nalazi kancelarka Angela Merkel, a na to je naravno uticao njen odlazak u mirovinu.
Važno je napomenuti da nije dovoljno samo da imate novac da bi se našli na ovoj listi, osoba mora uraditi nešto za zajednicu svojim bogatstvom, glasom i popularnosti.
Koja imena su se našla na ovoj listi i zašto?
Na 1. mjestu se nalazi MacKenzie Scott, koja se na ovom mjestu nije našla samo zbog svog bogatstva (zbog kojeg bi inače bila na 3. mjestu), nego njena odluka da donira velike količine svog novca u neprofitne organizacije bez ikakvog daljeg udjela u načinu njegove podjele.
Na 2. mjestu se nalazi Kamala Harris koja je prva žena Indijka i Amerikanka izglasana u senat Sjedinjenih Američkih Država.
Svoje prvo pojavljivanje na ovoj listi, na 94. mjestu ostvarila je i nova predsjednica Tanzanije, Samia Suluhu Hassan, koja je igrala ključnu ulogu u implementaciji Covid protokola u svojoj zemlji.
Na 48. mjestu se nalazi i Ozlem Tureci, naučnica i imunologinja koja radi na istraživanju za liječenje raka, je osnivačica BioNTech, njemačke biotehnološke firme. Na 68. mjestu se nalazi Rihanna, koja je sad bilionerka zahvaljujući vlastitom brendu kozmetike Fenty Beauty, ali i drugim projektima koje potpisuje. Nakon nje na 70. mjestu je kraljica Elizabeta II, na 76. mjestu se nalazi Beyonce, a na 78. Taylor Swift.
Na ovom linku možete pogledati cijelu Forbes listu najuspješnijih žena za 2021. godinu.
* * *
Naslovna fotografija: @ririgalbadd
TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!