TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 24.1.2022.
Na upit kako organizirati financije često pronalazimo razne korisne odgovore koji nerijetko uključuju posebne sisteme, aplikacije i metode.
Jedni se zalažu za to da uvijek plaćate karticom, dok drugi smatraju da je lakše upravljati financijama kada stalno plaćate s novčanicama. No, mi ipak imamo ideju kako organizirati financije i kad nemate vremena, kad se volite počastiti shoppingom ili novim tech gadgetom ili ako ste jedna od onih osoba koja se nađe na kraju mjeseca s upitom: „Gdje je nestao moj novac?“.
Kako organizirati financije?
Ključan segment dobre organizacije financija uključuje budžetiranje. Kako biste uvijek bili sigurni da trošite novac ispravno, potrebno je da na početku mjeseca posložite kako ćete redistribuirati taj novac u raznim budžet kategorijama. Kako bi ova metoda bila što jednostavnija, za vas smo izdvojile samo 3 budžet kategorije koje ćete lako pratiti.
Prvo izdvojite novac za osnovne stvari
U svakom mjesecu od svojih prihoda odvojite određenu svotu novca s kojom pokrivate osnovne stvari kao što su stanarina, namirnice za dom i računi. Prema nekim proračunima, za osnovne stvari možete odvojiti 50% svojih prihoda, no to dakako možete prilagoditi svom budžetu. Ovo je ono što vam treba svakog mjeseca i predstavlja start kad je u pitanju planiranje. Kad izdvojite tu količinu novca znati ćete koliko novca trebate potrošiti tijekom kupovine namirnica i koliko vam novca ostaje za ostale budžet kategorije.
Od preostalih prihoda odvojite novac za štednju
Dvadeset posto vaših prihoda bi trebao ići na štednju koja će biti vaš oslonac u svim nenadanim situacijama i koji će biti dobar start za ostvarenje dugoročnih planova. I ovaj postotak možete prilagoditi svojim ciljevima i prihodima, no bitno je da kreirate određeni fond koji vam neće nedostajati na mjesečnoj razini, no kad se zbroji na godišnjoj razini definitivno stvara razliku.
Kreirajte i budžet za mjesečnu potrošnju pored osnovnih stvari
Preostalih 30% budžeta ostavlja se za mjesečnu potrošnju koju možete usmjeriti na ono što želite. Dobra ideja može biti da ovaj dio novca usmjerite ka stvarima koje vam zaista trebaju, kao što je capsule garderoba za zimu ili plaćanje preostalih računa.
***
Naslovna fotografija: Pexels
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!