TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 6.7.2021.
Botanička bašta Zemaljskog muzeja poslužila je kao idealna kulisa za Finu zabavu u potpisu tima Fina Vina koju su organizirali u suradnji s NLB Bankom te kompanijom Mastercard.
Upravo je prekrasno zelenilo u predvečernje sate kreiralo romantičnu atmosferu i postalo mjesto kušanja vrhunskih vina i gurmanskih zalogaja uz koje su svi gosti sa sobom ponijeli još jedno neprocjenjivo iskustvo, ali i nova poznanstva.
Posebno je iskustvo bilo razgovarati sa vinarima i slušati njihove priče o nastavku njihovih kreacija i vina čije ćemo okuse dugo pamtiti.
Amir Beširević
Lidija Žigić
Marina Marjanović-Stupar
„Fina zabava je nastala kao kruna svih lijepih priča i sjajnih reakcija na aktivnosti i promocije koje smo održali u proteklom periodu zajedno sa partnerima - NLB Bankom i kompanijom Mastercard.
Zabava je održana u petak, 02.07.2021. godine u Botaničkoj bašti Zemaljskog muzeja uz druženje kojim smo se željeli odužiti svim našim kupcima, partnerima i prijateljima te proslaviti nadolazeću sezonu svega lijepog što spremamo u zajedničkim projektima, a prvenstveno smo dali naglasak promociji 'Častimo vas' koja će se, zbog odličnih reakcija sa tržišta, ponovno nastaviti u jesen.
Marina Marjanović-Stupar, Lidija Žigić i Berina Belkić
U Finoj zabavi pridružili su nam se i naši vinari: Albert Benvenuti (Benvenuti vina), Matjaz Ščurek (Ščurek vina) i Lan Kristančić – (Movia wines) koji su svojim dolaskom uljepšali večer.“ – otkrili su nam iz kompanije Fina Vina.
Dijana Ćavar, Lejla Beširević i Ana Ćavar
Djelić atmosfere donosimo kroz fotografije u nastavku.
***
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak
Foto: Enida Kajević
TEKST: Bonjour.ba - PR
Pravo ostvarenje sna za dobitnike specijalnih nagrada međunarodne HELL ENERGY nagradne igre: sretni dobitnici iz devet zemalja stigli su u Italiju kako bi učestvovali u ekskluzivnom iskustvu koje je uključivalo gala večeru u društvu poznatog italijanskog glumca i pjevača Michelea Morronea, a među njima su bili i dobitnici iz Bosne i Hercegovine.
Poseban događaj je održan na obali jezera Maggiore. Kao dio programa, gosti su istražili ostrvo Isola Bella, jednu od najromantičnijih i najznačajnijih znamenitosti Italije. Nakon putovanja, uslijedio je najiščekivaniji trenutak večeri u elegantnom okruženju: gala večera na kojoj su gosti imali priliku lično upoznati zaštitno lice HELL kampanje, Michelea Morronea.
Italijanska zvijezda toplo je pozdravio goste iz svih zemalja učesnica, izražavajući zahvalnost na srdačnoj dobrodošlici i radost što je dio tako zajedničkog iskustva uz brend HELL. Atmosferu je dodatno učinio posebnom fantastični bend uživo koji je spajao šarm italijanskog načina života s modernim elementima.
Do kraja večeri atmosfera je postala istinski intimna i posebna. Gosti su večerali sa zvijezdom, te su imali priliku i da se fotografišu s njim, pretvarajući ovo iskustvo u nešto više od pukog sjećanja, u vječnu uspomenu.
„Kada smo osmišljavali ovu nagradnu igru, naš cilj nije bio samo ponuditi materijalne nagrade, već pružiti prave, inspirativne trenutke. Zaista posebno veče o kojem će učesnici rado pričati čak i godinama kasnije. Ovaj događaj savršeno odražava koliko nam naši potrošači znače. Željeli smo svakom pobjedniku pružiti vrhunsko iskustvo brenda, ono koje znači stil, zahvalnost i istinski osjećaj povezanosti“, rekla je Adrienn Popovics, direktorica marketinga kompanije HELL ENERGY.
HELL nagradna igra bila je veća nego ikad prije, privukavši milione učesnika iz devet zemalja. Dok je glavna nagrada potpuno novi Mercedes-AMG A35 bila impresivna sama po sebi, veče provedeno s Micheleom Morroneom nesumnjivo je postalo jedan od najupečatljivijih trenutaka kampanje.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!